Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 217 ... 263 264
Westland95

Bernal, Vlasov, Carhy

Sagan (C), Nizzolo, Kanter, Fiorelli, Bevin,

Grosschartner

Overleven vandaag. Overwinning Sagan zoals eerder gezegd van levensbelang.

Laatst gewijzigd
Jari Litmanen

Ik zet Formolo erin ipv Carthy – wie weet wint Gaviria. Kansen spreiden, zeg maar.

Rob94

Enige waar ik nog over twijfel is Vendrame of de zekere punten van Ganna. Na gisteren zou je denken dat Vendrame het wel rustiger aan zou doen, maar met een kleiner sprintersveld kan het zomaar zijn dat hij gewoon op plekje 12 binnen komt.

Fiepke

Aangezien ik het Nizzolo gun, ga ik hem toch maar weer cappen vandaag. Kan beter op save spelen met Sagan, maar heel veel verder stijgen in de klassementen zie ik niet gebeuren. Zit al consequent bijna de volle 2 weken tussen de 75% en 83% en zonder INEOS-mannen lijkt me dat op dit moment ook het maximale.

Foss bij mij mee voor de 2 punten + mocht Dylan z'n vleugels ontbinden. Levert mij denk ik meer op dan de gok Formolo voor eventuele winst Gaviria :). Dan zou ik eerder nog kijken om Dan Martin er in te passen i.v.m. Cimolai... Soms is 10 renners opstellen ook weleens fijn haha.

Edit: Evenepoel (3 punten - jongerentrui) en Vendrame (3 - bergtrui Bouchie) inwisselen voor Formolo en D. Martin (eventueel 10 punten bij etappewinst óf teampunten vanuit nieuwe ranking puntenklassement, is zo gek nog niet. Vendrame zie ik vandaag niet meesprinten na z'n inspanning van gisteren en wetende dat de buit binnen is. Maar als 'ie er toch voor gaat, kunnen het weleens veel meer punten zijn.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Lastig, Sagan is het meest safe, maar deze rit is wel echt het meest plat van allemaal, dus hij kan ook easy 6e worden ofzo...

Hangtieniedanstaatie

Sagan wint deze rit gewoon dus dan zit je én het meest safe én met de meeste punten.

Groetjes.

Jasperdewaal11

'@Hangtieniedanstaatie Jij wil ook niet winnen he ;)

Hangtieniedanstaatie

Ik dacht dat ik patent had op zulke querulante, maar zeker ook verfijnde uitspraken, Jasper.

Gelieve dit in het vervolg niet meer te gebruiken.

Forza Sagan. Groetjes.

Aanklampen

gisteren dubbel gelegen van de reacties... Was kommer en kwel met het aantal punten... Opmerkingen zoals 'het houdt niet op, niet vanzelf' en iets met diarree en ik kwam niet meer bij.

Moest denken aan Martien Meiland die per afleveren 200x minimaal moppert, zich overal over opwindt.. zeer vermakelijke tv ;-)

Had Felix kopman gemaakt, zat volgens mij op eerste rij bij start en Honore 10de man gemaakt.. Alleen Egan levert altijd. Zelfs in dit soort ritten moet je hem kopman maken...

Vandaag is het kommer en kwel met de sprinters. Baal dat ik Cimolai niet heb gepakt, al is het maar omdat hij best wel redelijk klimt...

Jasperdewaal11

haha het incasseringsvermogen is weer hoog merk ik. Maar goed we gaan het zien.....

Hangtieniedanstaatie

Het gevoel voor sarcasme is weer hoog merk ik. Fijne dag nog!

Bent u trouwens die hoornist en dirigent?

Donnie D

Wat een saaie finale zo he, zonder wegversmallingen, scherpe bochten, lantaarnpalen op het midden van de weg... Veels te veilig. Saaie Giro ook altijd ;)

Jasperdewaal11

Voor jou ben ik dat hele orkest, liefs!

Ragnar Lolbroek

Voor vandaag
Nizzolo (c)
Sagan
Groenewegen
Kanter
Pasqualon
Fiorelli
Carthy
Vlasov
Großschartner

De Coltrui

Voor vandaag ook volle bak op mijn snelle mannen. Geen INEOS in mijn team, dus voor klassementspunten is het niet veel. Ik kan het volgende selecteren:

Nizzolo (c)
Sagan
Vendrama (had hem gisteren opgesteld, dus verdient zijn plekje wel)
Kanter
Pasqualon
Fiorelli
Bevin (op hoop van zegen)
Carthy
Vlasov

Behatzailea

Vandaag Nizzolo (c), Groenewegen, Sagan, Pasqualon, Fiorelli, Ganna, Vlasov, Foss en Carrtthy.

Eens zien we terug de 90% in geraken.

zeewolde

vandaag moet ik ook uit armoede Hugh Cary opstellen

Sloddies

Helaas hoorde ik niet tot de 4% die Honoré opstelde gisteren, dus slechts 30 klassementspunten gescoord. Geen DQS mannen in de truien is toch wel erg pijnlijk. Toch zonder Ineos-renner nog op 95,7%, maar hoe lang nog.....

Vandaag blijven we de Sagan (c) taktiek volgen met verder
Nizzolo
Moschetti
Cimolai
Fiorelli
Honoré (misschien mag hij nu ook sprinten)
Vlasov
Carthy
Foss (een puntje minder dan REV, maar kans op Groenewegen)

marconeuvel

'@Rob94 het is niet veel, maar ook Vendrame heeft wat zekere puntjes (bergtrui Bouchard).

daandej

Vandaag captain dylan groenewegen let op vandaag wordt zijn dag

WilliamS23

'@zeewolde, en met jou nog 1000en mensen. Zo'n straf is het niet die 4 extra punten. Bij mij staat hij ook netjes opgesteld.

Westland95

Toch maar even Carthy eruit voor Foss voor een eventuele overwinning van ome D.

Guido Maltempi

Nizzolo (c)
Sagan
Kanter
Pasqualon (gaat hij wel sprinten?)
Battaglin (tegen beter weten in)
Vlasov
Bennett (etappewinst Groenewegen?)
Ringel S (etappewinst en/of paars Sagan?)
Bevin (in de punten als leadout van Cimolai?)

Voor die laatste drie laat ik de zekere punten van Carthy (4), Evenepoel (3) en Yates (2) op de bank.

Boasson en Hagen

Kunnen we trouwens al concluderen dat Jorgenson goede kans maakt op de Barbero award? Of is die prijs alleen weggelegd voor sprinters?

nasibal

'@Boasson en Hagen
Zou iemand Jorgensen sowieso hebben overwogen dan?

De award is overigens inderdaad niet alleen voor sprinters. Barbero zelf was meer een puncheur en ook in de navolgende rondes zijn er verschillende niet-sprintende (no pun intended) kandidaten geweest.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 217 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.