Aangezien ik het Nizzolo gun, ga ik hem toch maar weer cappen vandaag. Kan beter op save spelen met Sagan, maar heel veel verder stijgen in de klassementen zie ik niet gebeuren. Zit al consequent bijna de volle 2 weken tussen de 75% en 83% en zonder INEOS-mannen lijkt me dat op dit moment ook het maximale.
Foss bij mij mee voor de 2 punten + mocht Dylan z'n vleugels ontbinden. Levert mij denk ik meer op dan de gok Formolo voor eventuele winst Gaviria :). Dan zou ik eerder nog kijken om Dan Martin er in te passen i.v.m. Cimolai... Soms is 10 renners opstellen ook weleens fijn haha.
Edit: Evenepoel (3 punten - jongerentrui) en Vendrame (3 - bergtrui Bouchie) inwisselen voor Formolo en D. Martin (eventueel 10 punten bij etappewinst óf teampunten vanuit nieuwe ranking puntenklassement, is zo gek nog niet. Vendrame zie ik vandaag niet meesprinten na z'n inspanning van gisteren en wetende dat de buit binnen is. Maar als 'ie er toch voor gaat, kunnen het weleens veel meer punten zijn.
gisteren dubbel gelegen van de reacties... Was kommer en kwel met het aantal punten... Opmerkingen zoals 'het houdt niet op, niet vanzelf' en iets met diarree en ik kwam niet meer bij.
Moest denken aan Martien Meiland die per afleveren 200x minimaal moppert, zich overal over opwindt.. zeer vermakelijke tv ;-)
Had Felix kopman gemaakt, zat volgens mij op eerste rij bij start en Honore 10de man gemaakt.. Alleen Egan levert altijd. Zelfs in dit soort ritten moet je hem kopman maken...
Vandaag is het kommer en kwel met de sprinters. Baal dat ik Cimolai niet heb gepakt, al is het maar omdat hij best wel redelijk klimt...
Voor vandaag ook volle bak op mijn snelle mannen. Geen INEOS in mijn team, dus voor klassementspunten is het niet veel. Ik kan het volgende selecteren:
Nizzolo (c)
Sagan
Vendrama (had hem gisteren opgesteld, dus verdient zijn plekje wel)
Kanter
Pasqualon
Fiorelli
Bevin (op hoop van zegen)
Carthy
Vlasov
Helaas hoorde ik niet tot de 4% die Honoré opstelde gisteren, dus slechts 30 klassementspunten gescoord. Geen DQS mannen in de truien is toch wel erg pijnlijk. Toch zonder Ineos-renner nog op 95,7%, maar hoe lang nog.....
Vandaag blijven we de Sagan (c) taktiek volgen met verder
Nizzolo
Moschetti
Cimolai
Fiorelli
Honoré (misschien mag hij nu ook sprinten)
Vlasov
Carthy
Foss (een puntje minder dan REV, maar kans op Groenewegen)
Nizzolo (c)
Sagan
Kanter
Pasqualon (gaat hij wel sprinten?)
Battaglin (tegen beter weten in)
Vlasov
Bennett (etappewinst Groenewegen?)
Ringel S (etappewinst en/of paars Sagan?)
Bevin (in de punten als leadout van Cimolai?)
Voor die laatste drie laat ik de zekere punten van Carthy (4), Evenepoel (3) en Yates (2) op de bank.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.