Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 222 ... 263 264
arviidd

Team vandaag:
Bernal(c)
Vlasov
Yates
Buchmann
Bennet
Formolo
Reichenbach
Ganna
Sagan

Almeida en Guerreiro op de bank.

Al mijn sprinters zitten nog op de fiets daar had ik ook op gegokt en daarom juist deze sprinters gekozen. Nu achteraf denk ik alleen levert het nog wel zo veel punten op? Volgens mij is de eindafrekening lager dan de punten die al gepakt zijn door Ewan en Merlier bijvoorbeeld. Of ze moeten er morgen nog bij zitten dan lijkt het een goede keuze zijn geweest.

Laatst gewijzigd
nasibal

Cepeda gister bewust nog wat tijd verloren, zou zomaar kunnen ;)

Ik heb hem iig vandaag niet opgesteld, dus hij zal wel winnen.

De Condor van Echt

Les jeux sont faits.
Hugo Chardhy (c)
Almeida
Evenepoel
Vlasov
Yates
Martin (mompelde bij start iets dat hij na vandaag wel kijkt waar hij staat)
Ciccone
GroB
Sagan

De Condor van Echt

'@nasibal

Ik heb hem iig vandaag niet opgesteld, dus hij zal wel winnen.

Ik denk dat je voor velen spreekt, inclusief mijzelf. Laten we hopen dat we toch op onszelf kunnen vertrouwen, heeeeeel af en toe...

Big Bouchie wel mee, neem ik aan? 😊

Fiepke

Carthy (C), Vlasov, Yates, Foss, Formolo, Ringel S, Almeida, Evenepoel en Martin mee. Bilbao, Cepeda op de bank, net als gegarandeerde punten Sagan en Nizzolo.

De Condor van Echt

In het kader van misplaatste zelf-felicitatie: Volgens mij heeft TJV meegelezen gisterenavond...

Dus er moet een groep weg waarin teams koppeltjes meesturen van tijdrijder+klimmer of zo. Maar wie moeten dat in deze fase van de wedstrijd zijn, waarin er nog redelijk veel goede kort staan? Affini met Bennett of zo?

Guido Maltempi

Iemand Bettiol nog opgesteld? Ik zat opeens serieus te twijfelen. Op papier is dit veel te zwaar voor hem, maar hij is deze Giro al een paar keer met de toppers mee omhoog gereden. Als hij lang bij Paul McCartney blijft en de vlucht haalt het niet, zou hij zomaar rond plek 12-15 kunnen finishen.

nasibal

'@Condor

Haha ik logde net in om je te feliciteren met je glazen bol, maar je hebt het inmiddels zelf al gedaan :D

Big Bouchie houdt zich rustig voor etappe 16, helemaal prima. Fiorelli niet opgesteld vandaag, stom stom stom.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Fiorelli chasse patat? Die vent heb ik voor morgen podium opgesxhreven!

Benzardi

Voor de 2de keer dat ik Covi op het bankkie heb. ...................Grrrrrrrrrrrr

KV

Denk je nu echt dat een Covi voor de toppers uit zal blijven?

Benzardi

'@KV
Nu hoop ik van niet ;)

Jori

Vlasov staat er supergoed voor met zijn 2e plek, goede tijdrit nog voor de slotrit en dan krijgt Vino een mooie som onder tafel geschoven en gaat Astana rijden. Bizarre dingen om zo te zien.

Maar denk niet al te slecht voor mijn teampje.

Laatst gewijzigd
oborobo

Fiorelli voor morgen?
Het is toch gedaan voor de sprinters?

Ajvenema

'@oborobo: maar niet voor fiorelli!!

Pietje Precies

Wat is er bizar aan willen winnen op de Monte Zoncolan in een etappe die vrij eenvoudig te controleren valt?

Gelukkig maar dat er een ploeg/kopman met ballen is. Op zulke momenten mis je Landa!

Door het voorspelde weer ben ik voor Carthy als kopman gegaan. Momenteel had ik liever Vlasov gehad.

Laatst gewijzigd
Jori

Feit dat er veel andere mannen het veel beter ligt (Bernal, Carthy, mss zelfs Yates), je de hele etappe vol moet rijden, etappe 16 nog gekkenwerk wordt en je uberhaupt al 2e stond op 45 seconden en met dat verschil zou je zelfs 1e kunnen worden met de laatste tijdrit in je achterhoofd. Bizar dus, zeker met de argumentatie van Astana waarom ze rijden :p

Eens qua missen Landa

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Pietje

Ik was juist bang dat in al zijn enthousiasme Vlasov teveel zou willen en zichzelf op zou blazen voor de top. Daar is de Zoncolan uitermate geschikt voor en nu Vlasov zou goed gaat zie ik hem wel té enthousiast zijn. Had meer vertrouwen in de 'ervaren' Carthy die zich niet gek laat maken. Benieuwd of het rijden van Astana inderdaad een ontketende Vlasov gaat betekenen en of dat nu juist wél of níet voordelig is ;)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Geen idee waarom dit Bernal, Carthy of Yates meer zou liggen dan Vlasov. Hooguit dat ze wellicht betere renners zijn. Bij Bernal lijkt mij die kans groot, bij de andere is het mijns inziens om het even / afwachten. Dus dat lijkt mij in ieder geval geen feit. Naast dat het ook niet objectief bizar is, maar slechts jouw mening.

Ik vind dat er vaak te veel wordt gedacht aan wat nog komen gaat. Eind van het liedje sta je dan regelmatig met lege handen en is het te laat. Vandaag was relatief makkelijk om te controleren en een schitterende etappe om op je palmares bij te schrijven.

Mijns inziens is het eerder bizar wat Michelton deze ronde doet, je zou haast vergeten dat ze meedoen. Maar wellicht snoert Yates mij zo de mond. Verder vind ik het ook maar slap van Ineos en EF. Zet een paar mannetjes bij en je maakt kans op een fraaie zege.

Die schijtluis gaat trouwens nooit een grote ronde winnen als ie niet rap aan zijn stuurmanskunsten gaat werken.

@Nasibal, ja eens. Tot dusver (op weliswaar andere aankomsten) was Vlasov echter continu ietsje beter dan Carthy. Laat ze maar 1 en 2 eindigen (van het peloton) ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Mollema gewoon duidelijk niet goed genoeg deze Giro

nasibal

@Nasibal, ja eens. Tot dusver (op weliswaar andere aankomsten) was Vlasov echter continu ietsje beter dan Carthy. Laat ze maar 1 en 2 eindigen (van het peloton)

Ietsje beter, of ietsje enthousiaster?

Ik heb datzelfde gevoel met Yates tot nu toe. Lijkt 'slecht' (en is dat misschien ook) maar hij heeft óók nog geen trap teveel gedaan. We hebben hem geen enkel moment op zn tanden zien bijten om aan te hangen/gaatje te dichten. Nergens een sprintje, altijd lekker in het laatste wiel en daarmee ondertussen eigenlijk nauwelijks écht tijd verloren. Schultz eindigt steeds netjes bij hem in de buurt en heeft óók nog nooit op kop gesleurd om schade te beperken. Ze lijken zich vooral gewoon niet zo druk te maken.
Misschien is hij wel degelijk gewoon heel goed en heeft hij zich een beetje afzijdig gehouden van al het gedoe om secondes. Datzelfde gevoel heb ik bij Carthy, terwijl ik bij Vlasov juist het gevoel heb dat hij veel energie aan het gebruiken is om scherp te rijden.

Vanaf vandaag (en zeker maandag) gaan we het zien of ze verstoppertje gespeeld hebben :)

Mas Nada

Jantje kan wederom een dure bankzitter worden vandaag ..

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Mooie discussie, waarbij ik neig naar een Yates die nog wat in zijn schild voert.

Vandaag ga ik met Tratnik stappen zetten in het bankpuntenklassement.

nasibal

Maandag kunnen we Fabbro opschrijven. Die heeft vandaag lekker gewerkt tot de voet, zag er nog fris uit, en mag nu laten lopen.

@Condor
Ik had ook geen idee dat Tratnik dit kon.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Het is een Sloveen he ;)

Zou wel pijnlijk zijn als Bennett en Mollema met dit karige niveau een hoop punten pakken. Laat ze maar wachten op Foss en Ciccone :p

Ook weer typisch dat ze net te kort komen voor de dagzege.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 222 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.