Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 230 ... 263 264
Ted de la course

Mijn moeder zei altijd, als ik weer ns klaagde over het slechte weer als ik kranten moest bezorgen of naar school moest; 'trek maar een warme jas en een regenpak aan'.

Ook omgaan met moeilijke omstandigheden hoort bij wielrennen. Giro organisatie zet zichzelf hiermee flink te kijk.

nasibal

Gefeliciteerd Bouchard!

Ik denk dat Bouchard stevig zit te balen. Die had hier de hele wereld kunnen bewijzen wat voor geweldige Scorito-Juichjoker hij is (als hij dat al niet gedaan had). Nu zal hij tot in het einde der tijden blijven horen dat het hem in de schoenen geschoven is.

Pietje Precies

Versus Bernal is het voor zijn bergklassement wel vervelend. Maar richting andere aanvallers een geschenk.

nasibal

Die andere aanvallers had hij met verve geklopt ;)

Daan Brakenhoff

Op de rustdag dan maar de Fendaia en Pordoi rijden om het goed te maken?

JesperRenrad

'@Daan, vind ik wel een mooie! Of na de afsluitende tijdrit en na de podium ceremonie....

groppiestan

Cepeda in de aanval 😄

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Cepeda probeert het vandaag :)

Ajvenema

Haha, jongens, Cepeda doet een poging! Verder hoopte ik vandaag op een paar hail mary's van ver, hoop dat er alsnog iemand is die gewoon gaat op die Crosetta. Evenepoel? All-in graag, dood of de gladiolen!!

nasibal

Haha zoals gister gezegd moest ik Cepeda banken in de etappe die hem het beste lag op papier, doordat Fabbro en Gross nu opeens 3 keer zo interessant zijn geworden. Zou wel wat zijn als hij uitgerekend inderdaad vandaag een uitslag rijdt.

Jori

Cepeda zat er niet bij volgens Jeroen, het is Tesfatsion :p

Daan Brakenhoff

Wat een kopgroep zeg.... Formolo, Almeida en Gross zitten er bij voor mij.

Capra

Wordt een lange dag zo zonder beelden.....

niek-vdv

Eindelijk een heleboel renners mee in de kopgroep vandaag :)

Noppie

Mooie kopgroep! Helaas zoals wel vaker geen beelden als het slecht weer is..

Fiepke

Eindelijk een interessante kopgroep, kun je er niks van zien. Lotto-Soudal ook nog met 2 man maar over. Het is nog maar goed dad Ewan etappes gepakt heeft

nasibal

dad Ewan

Ik ben mij er ter dege van bewust dat mijn eigen posts vol d/t fouten (en andere spelfouten) zitten, maar deze moest ik toch even quoten ;)

Daddy Ewan ;)

Laatst gewijzigd
KV

Op die manier kunnen Martin, Almeida en Formolo zich terug richting een top 10 hijsen. Hoop dat FDJ, JV en DSM (en natuurlijk Ineos) niet te moeilijk doen.

nasibal

Als Yates gevallen is past dat ook wel weer mooi in het Bernal scenario haha. Was denk ik zonder Bernal de meest voor de hand liggende kopman voor vandaag.

Laatst gewijzigd
KV

Vandaag voor Formolo gekozen. Hoop dat de sterkste klimmers toch vooraan blijven. Vooral Almeida lijkt de belangrijkste stoorzender te zijn vrees ik.

Sjas Patatje

Mijn kopman Bernal heb ik niet veel aan vandaag denk ik... of er moeten nog wat mannen uit de kopgroep afvallen.

Wel blij met Almeida, Formolo, Fabbro en RingelS in de kopgroep. Geen Tratnik en Ulissi, maar daar verwacht ik geen top klassering van vandaag.

Jori

Met die wijziging vond ik Almeida (ipv Bernal die ik nu heb) toch wel de meest logische (C), maar ik was simpelweg te laat om nog de wijziging door te voeren. Ook Bettiol had ik er nog in willen gooien met het simpelere parcours, maar daarover ben ik wel blij dat ik dat niet meer heb kunnen doen.

nasibal

'@Jori

Ja met de wijziging wel, maar hoeveel mensen hadden daar nog van kunnen profiteren?

Overigens zit ik wel te balen dat ik Martin, Fabbro, Gross en Bouchard ook nog in de kopgroep had, en geen van allen nu bij die laatste 6 zitten. Met Almeida ga je het verschil niet maken t.o.v. Bernallers. Anderhalve minuut achter al is wel triest. Dan wil je ook gewoon niet winnen.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Almeida geeneens opgesteld omdat ik dacht dat ze hem niet zouden laten rijden en hij weer bij Evenpoel moet blijven....

Jori

'@Nasibal: 2% dus :p

1 2 ... 230 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.