Dit idee komt me erg bekend voor, volgens mij was het enkel vorige tour ook nog met @Pietje Precies?
Weet niet of het een heel succes wordt. Meestal denken we wel redelijk hetzelfde over renners, en is het meer semantiek over het benaderen van etappes, maar zijn het wel vaak rigoureus andere gekozen strategieën wat aan de grondslag ligt van de verschillen.
Moet wel zeggen dat we deze giro extreem ver van elkaar verwijderd liggen, maar dat is stiekem ook wel te verklaren doordat we van de hoofdlijn zijn afgeweken, elk naar 1 kant, wat zich ook wel doorwerkt in de selectie gezien de grote van de prijzen van de verschillen. Daarnaast zijn we beiden beetje huiverig voor het delen van namen op het forum, de baalberichten over Fabbro vlogen snel op en neer bijvoorbeeld.
En heel soms zit in het verhaal een klein beetje emotie zoals Bernal die ook zorgt voor de draaiing van de aarde ;)
'@Hartstikkebedankt: Terwijl je op voorhand wel mijn team weet en het kan kopiëren, waarom luister je nou niet gewoon wat meer naar mij en al mijn wijsheden? Je luistert enkel naar de verkeerde wijsheden! (die er heel soms ook wel tussenzitten :p)
Maar jij mag ook wel in de discord server hoor :p
En een kladblok-bossen groepje dus onder leiding van @Hartstikkebedankt he ;)
Discord is wel iets fijner om te overleggen, ipv ellenlange forumposts over en weer waar we op de verkeerde details focussen, langs elkaar heen praten en dan van de interessante stof af raken. Om het hele forum daar naartoe te verplaatsen, is beetje much. Maar weet zeker dat we daar beter uit waren gekomen met onze vorige discussie.
Haha nee, maar zou kunnen. Ik had verwacht dat scorito wel een officiële dis.cord zou hebben inmiddels, zoals de meeste spellen. Op dit moment alleen individuen via pm, net als via WF of Whatsapp, vermoed ik. Ik denk wel dat sommige discussies dan een stuk efficiënter zouden zijn aangezien je interactiever bent en ziet wanneer iemand reageert. Ook zou het schelen dat je een vergelijkbare boodschap niet meerdere keren naar verschillende mensen hoeft te sturen, jammer dat je hier in de pm geen groepen kan maken of iets dergelijks.
Sommige functies mis ik op het forumgedeelte ook gewoon plus het topic is niet op te delen in meerdere subtopics waardoor je een hele rits aan verschillende onderwerpen door elkaar heen krijgt. En je hebt hier stiekem veel meelezers enzo. Voordeel TOV appgroepjes is wel dat je niet iemands nummer hoeft te hebben, alleen een alias 😜
Maar laten we ontopic blijven haha. Morgen stiekem een best lastige rit denk ik. Hele typische start.
Haha nee, maar zou kunnen. Ik had verwacht dat scorito wel een officiële zou hebben inmiddels, zoals de meeste spellen. Op dit moment alleen individuen via pm, net als via hier of een ander platform, vermoed ik. Ik denk wel dat sommige discussies een stuk efficienter zouden zijn aangezien je interactiever bent en ziet wanneer iemand reageert. Ook zou het schelen dat je een vergelijkbare boodschap niet meerdere keren naar verschillende mensen hoeft te sturen, jammer dat je hier in de pm geen groepen kan maken of iets dergelijks.
Sommige functies mis ik op het forumgedeelte ook gewoon plus het topic is niet op te delen in meerdere subtopics waardoor je een hele rits aan verschillende onderwerpen door elkaar heen krijgt. En je hebt hier stiekem veel meelezers enzo. Voordeel TOV andere groepjes is wel dat je niet iemands nummer hoeft te hebben, alleen een alias 😜
Maar laten we ontopic blijven haha. Morgen stiekem een best lastige rit denk ik. Hele typische start.
Jup, Condor, Nasibal, Ric, Cerebral heb ik ook al aan de zegekar der verkeerde adviezen gebonden.
Kj bestuurt de wagen, die heeft zelfs mij op het verkeerde been gezet met Landa, terwijl hij zelf Carthy pakte, wat het enige verschil was in beide selecties :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.