Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 238 ... 263 264
Hangtieniedanstaatie

Er moet immers ook iemand aanschuiven die zijn uiterlijk mee heeft.

arjenzvob

Haha I am in!

Bissie

Hangtienietdanstaatie staat wat mij betreft zeker op de shortlist.

Iemand moet tenslotte vragen of ze allebei niet willen winnen. Condor sowieso ook op de short.
Als Matsoe nog leeft dan mag hij een half uurtje fanvragen stellen!

Thomberg

Kijker 2 present

Jori

Dit idee komt me erg bekend voor, volgens mij was het enkel vorige tour ook nog met @Pietje Precies?

Weet niet of het een heel succes wordt. Meestal denken we wel redelijk hetzelfde over renners, en is het meer semantiek over het benaderen van etappes, maar zijn het wel vaak rigoureus andere gekozen strategieën wat aan de grondslag ligt van de verschillen.

Moet wel zeggen dat we deze giro extreem ver van elkaar verwijderd liggen, maar dat is stiekem ook wel te verklaren doordat we van de hoofdlijn zijn afgeweken, elk naar 1 kant, wat zich ook wel doorwerkt in de selectie gezien de grote van de prijzen van de verschillen. Daarnaast zijn we beiden beetje huiverig voor het delen van namen op het forum, de baalberichten over Fabbro vlogen snel op en neer bijvoorbeeld.

En heel soms zit in het verhaal een klein beetje emotie zoals Bernal die ook zorgt voor de draaiing van de aarde ;)

Ludi

Eigenlijk zou een scorito discord wel heel handig zijn, met verschillende kanalen enzo! :)

Jori

haha eens, iedereen zijn discord naam naar Kj PB'en, dan maakt hij een server ;)
En als je geen antwoord krijgt, gewoon nog een keertje sturen. Het is niet alsof hij niet antwoordt omdat hij dat niet kan ofzo!

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Voor iedereen met Cepeda, ik zou hem morgen maar opstellen! Sepulveda wint namelijk de rit :)

Hangtieniedanstaatie

Bissie, bij voorbaat dank!

hartstikkebedankt

Sinds ik PBs stuur met Jori over het maken van de selectie gaat mijn Scorito bergafwaarts, dus misschien moet ik me voor de Tour maar in de bossen verschansen met een kladblok en zonder Wielerflits

Jori

-

Laatst gewijzigd
Jori

'@Hartstikkebedankt: Terwijl je op voorhand wel mijn team weet en het kan kopiëren, waarom luister je nou niet gewoon wat meer naar mij en al mijn wijsheden? Je luistert enkel naar de verkeerde wijsheden! (die er heel soms ook wel tussenzitten :p)

Maar jij mag ook wel in de discord server hoor :p

Laatst gewijzigd
nasibal

Dus nu hebben we naast een app groepje ookbeen discord groepje straks?

Jori

En een kladblok-bossen groepje dus onder leiding van @Hartstikkebedankt he ;)

Discord is wel iets fijner om te overleggen, ipv ellenlange forumposts over en weer waar we op de verkeerde details focussen, langs elkaar heen praten en dan van de interessante stof af raken. Om het hele forum daar naartoe te verplaatsen, is beetje much. Maar weet zeker dat we daar beter uit waren gekomen met onze vorige discussie.

Laatst gewijzigd
Ludi

Haha nee, maar zou kunnen. Ik had verwacht dat scorito wel een officiële dis.cord zou hebben inmiddels, zoals de meeste spellen. Op dit moment alleen individuen via pm, net als via WF of Whatsapp, vermoed ik. Ik denk wel dat sommige discussies dan een stuk efficiënter zouden zijn aangezien je interactiever bent en ziet wanneer iemand reageert. Ook zou het schelen dat je een vergelijkbare boodschap niet meerdere keren naar verschillende mensen hoeft te sturen, jammer dat je hier in de pm geen groepen kan maken of iets dergelijks.

Sommige functies mis ik op het forumgedeelte ook gewoon plus het topic is niet op te delen in meerdere subtopics waardoor je een hele rits aan verschillende onderwerpen door elkaar heen krijgt. En je hebt hier stiekem veel meelezers enzo. Voordeel TOV appgroepjes is wel dat je niet iemands nummer hoeft te hebben, alleen een alias 😜

Maar laten we ontopic blijven haha. Morgen stiekem een best lastige rit denk ik. Hele typische start.

Laatst gewijzigd
Ludi

Haha nee, maar zou kunnen. Ik had verwacht dat scorito wel een officiële zou hebben inmiddels, zoals de meeste spellen. Op dit moment alleen individuen via pm, net als via hier of een ander platform, vermoed ik. Ik denk wel dat sommige discussies een stuk efficienter zouden zijn aangezien je interactiever bent en ziet wanneer iemand reageert. Ook zou het schelen dat je een vergelijkbare boodschap niet meerdere keren naar verschillende mensen hoeft te sturen, jammer dat je hier in de pm geen groepen kan maken of iets dergelijks.

Sommige functies mis ik op het forumgedeelte ook gewoon plus het topic is niet op te delen in meerdere subtopics waardoor je een hele rits aan verschillende onderwerpen door elkaar heen krijgt. En je hebt hier stiekem veel meelezers enzo. Voordeel TOV andere groepjes is wel dat je niet iemands nummer hoeft te hebben, alleen een alias 😜

Maar laten we ontopic blijven haha. Morgen stiekem een best lastige rit denk ik. Hele typische start.

nasibal

Sinds ik PBs stuur met Jori over het maken van de selectie gaat mijn Scorito bergafwaarts,

Dit lag natuurlijk zowel vooraf als achteraf in de lijn der logische verwachtingen en was mijns inziens gewoon een verkeerde keuze van je ;) ;) ;)

Jori

Dit lag natuurlijk zowel vooraf als achteraf in de lijn der logische verwachtingen en was mijns inziens gewoon een verkeerde keuze van je ;) ;) ;)

Jup, Condor, Nasibal, Ric, Cerebral heb ik ook al aan de zegekar der verkeerde adviezen gebonden.
Kj bestuurt de wagen, die heeft zelfs mij op het verkeerde been gezet met Landa, terwijl hij zelf Carthy pakte, wat het enige verschil was in beide selecties :p

Laatst gewijzigd
Ludi

Caruso > Carthy > Bilbao > Landa. Kijk maa naar het enige belangrijke klassement: keihardescoritopunten 😂

La Primavera

39. Foute keuzes komen door het forum, goede keuzes dankzij eigen inzichten.

Laatst gewijzigd
Ludi

Foute keuzes komen door pech, goede keuzes door eigen inzichten 👌🤞

Jori

Foute keuzes komen door Bernal, goede keuzes door eigen inzichten 👌🤞

Laatst gewijzigd
bartje

Kennelijk kun je ook 95%+ scoren als je je keuzes zonder dit forum bepaalt..heeeeel apart..😜😜

Laatst gewijzigd
Thomberg

Waarom noemen de voorbeschouwingen op de meeste sites allemaal Hirt? Heeft hij tekenen aan de wand laten zien die ik allemaal gemist heb?
Ik heb een tijd gedacht hem mee te nemen maar gelukkig niet gedaan..

BlingSagan

'@Papa Bart
Uitzonderingen bevestigen de regel 😀

1 2 ... 238 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.