Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 258 ... 263 264
Zadelpen

Ok..... resumé.....

- voorbereiding in de soep door ontbreken website
- opstart issues bij de app
- misfortuinlijke uitvallers
- gekozen renners die hun afspraken niet nakomen
- parkoersen die zomaar midronde verlegd worden
- dagkapiteins die niet luisteren
- mensen in vorm die dat niet behoren te zijn

Etc etc

En dan de schuld van ons matige optreden in de pedaaltjes van team Zadelpen schuiven? Dat is abject en infaam.

vevie

Samenvatting:

De teams zonder Bernal zijn overwegend de grote verliezers. De teams met Bernal zijn overwegend de grote winnaars.

Geluk. Geen geluk. Vooraf wonen. Achteraf wonen. Het is om het even. Mensen met straks een duimpje of hoger: gefeliciteerd! Op naar de Tour.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Aan deze drie weken komt dan nu toch bijna een einde. Alleen nog deze tijdrit en de afrekening overleven, en we kunnen weer een bekertje bijschrijven. Nu maar hopen dat Caruso mijn beker dromen niet gaat verpesten 🤞🏻. (Ik zat eens te kijken en Bernal heb ik maar liefst iedere etappe opgesteld, minste punten waren er 11... dat zijn echt Roglic uit de Vuelta van vorig jaar perikelen)

Sloddies

Hoe duur komt de eindafrekening ? Bernal de Sloddies te staan. Gisteren gezakt naar 88,2 % en dalende......
Hup Cavagna vandaag!

LekkerManJK

Ganna, wat een klasbak. Bandje lek, fietsje wisselen en door! Hopen dat het genoeg is voor de overwinning vandaag, ik ben er bang voor :(

96,6%, welke kleur beker gaat het worden is de vraag van vandaag!

nasibal

Ik zie dat volgens de stagiair die het verslag vandaag regelt Alexis Gougeard de bergtrui heeft. Zal Bouchard blij mee zijn.

Uitgaande van het feit dat de statistieken wél kloppen hebben overigens slechts 54 mensen deze Giro de grootste 500k parel in hun team opgenomen. Ik ken er daar gewoon 2 van!

edit: Die statistiek zal ook wel niet kloppen, aangezien zijn pickrate 2% is.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Dit kan je niet menen...

nasibal

'@Daan

Opzich was dit wel te voorspellen: Ik heb een half uur voor de start toch Cavagna kopman gemaakt ipv Almeida. Dit was dus 'bound to happen' ;) ;)

kevinraar

Cavagna wat doe je nou mij kopman van vandaag

Benzardi

Een bocht teveel voor Cavagna

Thomberg

Ze maken het nog spannend zo in meerdere opzichten

Daan Brakenhoff

Leuk tijdritje zo :)

Daan Brakenhoff

Die Bevin kan ook niet meer tijdrijden blijkbaar. Komt met stipt op het zwarte lijstje te staan

Thomberg

Bevin is voor mij ook de flapdrol van het jaar

Ludi

Bevin heeft nog altijd een hoop meer punten gepakt dan Cepeda voor mij 🙈

De Condor van Echt

Zelfs het verbeteren van het drama van vorig jaar (68%) zit er niet in. Met slechts 11 renners over ga je nat in de afrekening: 64%.... 😥

nasibal

Er valt een hele hoop over een hele hoop te zeggen, maar Bevin is toch wel met stip de dorpsidioot van deze Giro.

Wat zeg ik, met twee stippen zelfs.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Dan denk je voor de start van Giro: met dit team moet een beter resultaat dan vorig jaar mogelijk zijn. Die 68% was een uitschuiver. Ja...dag Jan. Vergeet het maar. Dit jaar is het zelfs maar 58%. Wel ok dan. Op naar de Tour dan maar.

JesperRenrad

Bizar dat de winnaar een lekke band heeft, de runner-up valt. Blijkbaar hoef je niet foutloos te zijn om te winnen.... dat neem ik mee naar de tour!!

Papa Bart

Ik heb genoten van deze Giro, vind die van de grote rondes sowieso de leukste. De sterrati bleken de scherprechters, het weer zoals altijd ook van grote invloed. Bernal bevestigd wat mij betreft, maar het ging bepaald niet vanzelf. Je hoopt toch dat hij eens in echt goede vorm Roglic en Pogacar mag bekampen.

De eindstand voor Papa Bart:
Ik deed mee met de hoofdpoule, eindstand: 98,3% plaats 559
Wielerflits plaats 125
Touretappe plaats 9
Mijn eerste bekertje is van zilver en daar ben ik blij mee.

Dank allemaal voor alle zin en onzin, op naar de Tour.

Fiepke

Vandaag nog bijna 5% gedaald. Met de afrekening was dat te verwachten. Uiteindelijk op 63,8% geëindigd. De doelstelling lag op 80%+ Maar weer veel geleerd, mooi discussies gelezen en vooral veel plezier gehad.

Nu puzzelen voor de Tour, kijken of ik daar wel die 80% kan halen. Voor de diehard wieler-Scorito spelers zal dit een weinig ambitieuze doelstelling zijn vermoed ik :)

Bozenik

De lijdensweg is eindelijk voorbij. Top-20 plek in de wielerindex compleet naar de vaantjes met een waardeloze Giro (53,2%). Gefeliciteerd aan de (beker)winnaars!

kevinraar

Ik ben geëindigd op 66.2 procent

Benzardi

Yesssssssssssssss.........................het 1ste gouden bekertje voor De Duracelli's bij wielrennen is een feit en we zijn 5de geworden in de forumpoule ..................het kan niet op. :)
Vandaag alles bij elkaar 1069 punten gehaald en 0,1% gestegen naar 99,8%.

JesperRenrad gefeliciteerd met het winnen van de forumpoule.

nasibal

Gefeliciteerd Benzardi, mooi resultaat!

1 2 ... 258 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.