Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 26 ... 263 264
danusz1986

Nibali is voor mij echt een no go deze Giro. Martinez voor 2.5 miljoen vind ik zelf wel aan de prijzige kant behalve als hij toch voor eigen kansen mag gaan als blijkt dat Bernal toch niet fit genoeg gaat zijn. En dan heb je ook nog Sivakov.

Luke Rhinefield

Mensen die Ciccone meeneemen? Lijkt mij een no-brainer voor 1m

Ketjap Manis

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/almeida-gaat-voor-herhaling-girosprookje-de-roze-trui-is-mijn-grote-doel

“En dan mogelijk Evenepoel ook voor een klassement..”

Almeida schrijft hem dus nog niet af. En die twee renners waarmee je Evenepoel vervangt voor 800 punten zie ik echt niet Luke..

Luke Rhinefield

'@ketjap

Voor de 800 bedoelde ik 3 renners. 700 punten kun je halen met bijv Landa/Bilbao, Carthy/Martin etc. Als ik Evenepoel uit mijn team haal, heb ik ruimte voor Landa, Bilbao en Pasqualon. Lijkt mij consistenter.

Ik ben er zelf ook nog niet uit hoor :)

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Luke

Dacht dat er iets was met Ciccone. Weet niet meer wat.

stef_m1

Wat verwachten jullie qua pikorde bij INEOS achter Bernal? Mocht die tegenvallen/uitvallen met rugklachten; zal dan Sivakov of Martinez het stokje mogen overnemen?

KV

Ik verwacht eerder Sivakov dan (was ook de volgorde in TotA)

PS: Paddy toch weer vlotjes over de bergjes in Romandië! Hoop dat hij niet wint, anders neemt iedereen hem mee :-p

ditisdavid

Vind het toch wel een beetje zorgwekkend dat Sagan gelost wordt in een etappe waar Colbrelli en Bevin zodadelijk gaan sprinten, weet niet of het terecht is dat we hem met z'n allen zien als zekerheidje...

Pim96

Ciccone is uitgevallen in Catalonië. Kan alleen even nergens vinden wat hij mankeert. Iemand toevallig een idee?

Wel opvallend artikel. Ciccone gaat in de Vuelta voor klassement, maar zou zomaar kunnen dat hij ook in de giro gaat kijken hoe ver hij komt. Hij zal toch moeten wennen aan het rijden voor een klassement.

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/opvallend-na-mollema-verkiest-ook-nibali-ritzeges-boven-klassement-in-giro

https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/interview-hoe-nibali-en-mollema-ronderenner-maken-van-italiaanse-hoop-ciccone

KV

Oef, 2de :-D

@Pim: hij is uitgevallen met een knieprobleem, maar er werd niet gespecifieerd wat dit juist was...

Laatst gewijzigd
Platje

Moeten we nu ook al aan Sagan gaan twijfelen? Zo blijft er niemand meer over..

Quintana10

Het is ook elk jaar hetzelfde met Bevin, sprint voor een grote ronde zich altijd naar ere plaatsen om dan in een grote ronde geen enkele keer mee te sprinten. Ben er al vaak ingestonken.

Kies hem overigens gewoon weer.

arjenzvob

Twijfelen is meer iets voor volgende week vrijdag en dan domme wissels doen...

Overigens word ik gek van al die mooie opties rond de 750k. Een paar mooie veelzijdige renners. Maar eens dagopstellingen gaan maken... Werkt altijd. En teampunten niet uit het oog verliezen.

Laatst gewijzigd
KV

'@arjen: idd! Heb nu zelf 4 750k’ers en wil er eigenlijk nog 1 extra maar dan past dit weer niet meer in het budget :-)

Hork282

Ik dacht dat ik zeker was van m'n 750k picks, maar bevin doet het nu wel erg goed, begin toch weer te twijfelen. Alleen als ik voorgaande jaren van hem bekijk heeft die wel vaker in kleinere koersen erg goed gepresteerd, maar in grote rondes heeft die nog nooit in de top 20 gereden, op tijdritten na. Dat maakt me toch wel huiverig, en mag die wel voor eigen kansen gaan?

Iemand als Foss lijkt me dan wat meer kans op punten naast de tijdrit. Verwacht dat ie wel een redelijk vrije rol krijgt, en dit is wel een moment dat die er doorheen kan komen. Niet voor niets de Tour de l'Avenir gewonnen, dan kan je echt wel wat toch.

Sowieso is die 750k categorie echt heel interessant, daar zou ik er wel 10 van in m'n ploeg kunnen doen.

Dingetje

Nou, ik kan niet kiezen. Misschien is het wel eens leuk om dan maar een team van op voorhand slechte picks te maken. Een team met Bardet, Nibali, Gaviria, Viviani, Ciccone, Dekker (en dan Bernal, Evenepoel en Ewan alle drie nemen). Als ze wonder boven wonder allemaal wel presteren kan ik niet anders dan het hele spel winnen ;)

Lassayd

Ik twijfel momenteel vooral aan Ganna. Vind hem echt wel stevig geprijsd en dit jaar lijkt hij niet zo ongenaakbaar als vorig jaar (dan doel ik niet op de proloog van eergisteren)
Mja wint ie wel etappe 1 dan haalt ie zo vies veel punten binnen waar hij ook nog een paar dagen op kan teren.

Cavagna plus een renner van 2 miljoen kunnen het best eens beter gaan doen qua punten.

Ganna was overigens de eerste renner die ik in mijn team klikte om vervolgens toch te gaan twijfelen.

jsprunk

Evenepoel geeft aan niet voor een klassement te gaan en voor Almeida te rijden. Zand strooien, of waarheid?

Never mind: artikel van vandaag over uitspraak in maart

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Knox trouwens lagere odds dan Almeida, redelijk opvallend.

Luke Rhinefield

'@jsprunk dus wat is het volgens jou?

berggie1987

Wat denken jullie van Champoussin voor 750K? Ik vind hem wel interessant als hij lekker zou gaan aanvallen en geen ambities heeft om aan te klampen en 18e in AK te worden.

nathancouw

Ciccone heeft er net een trainingskamp in de Sierra Nevada opzitten. Heeft daar naar eigen zeggen in 15 dagen 1700km gereden (63 uur), dus ik denk dat het wel goed zit met zijn knie..

Nul verstand

Doet Knox nog mee voor de jongerentrui?

Pim96

Ulissi ook wel weer oke zo te zien. Ga ik toch mijn team weer wat met Italianen vullen.

daandej

Zijn amper ritten voor ulissi

1 2 ... 26 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.