Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 31 ... 263 264
Jori

(Type) Vermeersch uit mijn hoofd etappe 3, 11, 12?, 15, 18 bijvoorbeeld?

Hoe ik naar Bernal kijk is het meer dat hij of 1e/2e eindigt of DNF. Dus ofwel onmisbaar of een enorme miskoop (en niet iets daar tussen) en dat maakt het zo ontzettend lastig voor 6 mil.
Dit is dus het probleem :p En dat zijn punten ook nog verder achterin de giro liggen met de laatste week en de klassementspunten.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

'@Daan Kasseien? Help me even

Die 500m in etappe 15?

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@dvansteenis

Bedoelde de onverharde wegen van etappe 11, 😅

TrEb

Overweegt iemand nog de sprinter Moschetti? Redelijk gunstig geprijst, maar qua prestaties dit jaar vind het een twijfelgeval...

Fiepke

De kwestie Bernal wel of niet mee is voor mij ook echt uitgaan van twee uitersten (of top rijden of flop in de vorm van DNF). Nu toch maar eens begonnen om met een budget van 41 miljoen euro een selectie van 19 man op 21 daguitslagen te formeren. Bernal zou dan een bonus zijn of nog extra reden om het team op bepaalde plekken te upgraden (bijvoorbeeld door toch Ganna mee te nemen of een extra 3 miljoen sprinter).

Jeffrey81

Willen jullie dat ik Sivakov neem of niet? Want als ik m neem dan valt ie....

Laat maar weten. Ik sta tot jullie dienst. ;)

nasibal

'@Treb

Qua prestaties dit jaar? Hoe kijk jij dan naar zn prestaties in 2020 en 2019?

Jori

Zelfs Porte rijd weleens een grote ronde zonder te vallen toch? :p

Daan Brakenhoff

Matteo “dnf” Moschetti staat hier al een tijdje op de zwarte lijst. Voor 500k zou ik wellicht nog overwogen hebben maar 2mil is voor mij iets te veel van het goede

TrEb

'@nasibal in 2019 begon hij voortvarend in de Giro met een 4 en 5e plek, reden dat hij die niet uitreed kwam door een valpartij. in 2020 de vuelta kwam hij buiten de tijd binnen in de 7e etappe. (in de 4e etappe en mooie 6e sprintplek.
De vraag is vooral gaat hij nu een grote ronde wel / niet uitrijden...

runnerup

'@trEb Nee dat gaat hij volgens mij nooit doen.

runnerup

qua snelheid niks mis mee. Maar valt regelmatig en komt nog geen verkeersdrempel over.

vevie

Nu gaat Soler weer heerlijk in Romandië en twijfel ik over Soler, ahah. Opportunisme troef. Is wel sterk bezig met een ferme demarrage net. Zou mooi zijn als hij zijn belofte eindelijk kan inlossen in de Giro en top 10 weet te rijden.

La Primavera

Voor degenen die nog twijfelen over Marc Soler. Even schakelen naar Eurosport.

Delric

Ai die Soler. Nu komt die denk ik weer bij meer mensen op de radar. Voelde toch beetje als een "darkhorse".

ditisdavid

Moschetti is samen met Mareczko, Guardini en Pelucchi een van de alumni van de Ivan Quaranta Opleiding Klimmen voor Italiaanse Sprinters. Allemaal heerlijke Scorito-opties :p

Jasperdewaal11

Soler en een grote ronde is nooit echt een gelukkig huwelijk volgens mij. Die kleine koersjes doet hij het dan wel weer. Bij mij komt ie er niet in ;)

vevie

'@delric: ik denk dat vooral de mensen die hier actief zijn en het wielrennen volgen Soler onmogelijk zullen zien als een dark horse. Iedereen weet wat die jongen kan. Goed bergop, degelijke tijdrijder. Beetje een allrounder. Alleen het ‘goed bergop’ nekt hem, want hij is goed bergop maar niet geweldig. De echte klimgeiten rijden vaak van hem weg, waardoor het meer een renner is voor plek 7-10, eigenlijk 7-15, dan een hogere klassering. Het is ook geen renner (op dit moment) die gegarandeerd top 10 rijdt als hij niks tegen komt. Ik schat op dit moment Bernal, Evenepoel, Almeida, Yates, Buchmann, Landa, Bilbao, Carthy, Almeida, Vlasov, Bardet, Bennett, Hindley, Nibali, Mollema en Pozzovivo hoger in.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Moschetti wordt hier niet geheel terecht in het verdomhoekje gezet, imo:) context maakt uit, bij die DNF's van hem...
Ik geef toe dat het niet de meest zekere optie is, maar dat kan ik van die 3miljoen mannen ook niet zeggen.

Met Soler is het altijd prima werken in dit soort heuveletappes, maar komt in het hooggebergte altijd te kort. Ik vermoed dat ik of Soler neem, of Bilbao...

ditisdavid

Soler gaat bij mij alleen mee als ik de regendans onder de knie krijg...

Delric

'@vevie zeker op dit forum geen dark horse. In de Vuelta wel goed voor heel veel punten, en allemaal zelfsstandig zonder veel teampunten. Voor 2 mln hoeft ie ook geen topklassering te rijden. In deze giro zitten de zware etappes, waar hij waarschijnlijk te kort komt, wel pas op het eind, dus zou met een degelijke tijdrit en misschien ergens een goede klassering (lees bonis) hoog in het klassement kunnen blijven staan.
Ben het met de meeste namen wel eens, zou er zelf zeker Martin bij hebben gezet.

jsprunk

Soler is typisch zo'n man die in de zware etappes voor vluchters ook punten kan pakken als het mis gaat met zijn klassement. Ik denk dat ik hem wel mee neem. Maar ik heb op dit moment het probleem dat ik wel 30 renners zeker mee wil nemen en nog 10 eigenlijk ook wel.

Renshupkes

Ik zie dat niemand het heeft over Gaviria. Ik snap de twijfels alleen in dit (zwakke) sprintersveld zie ik hem zo maar weer eens presteren. Klasse droop er een aantal jaren geleden vanaf en zo oud is hij zeker niet!

Jasperdewaal11

Zo sterk was het sprinters veld in de vorige Giro ook niet ;)

Zutphen

Dilemma.
Welk duo zal de meeste punten halen ?

Groenewegen / Bennett
Merlier / Soler
Hindley / Honore
Pozzovivo / Pasqualon

1 2 ... 31 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.