'@Arjen
Ik denk dat er toch nog vele twijfels hadden. Vorig jaar tour en vuelta scoorde hij buiten de tijdritten om niet heel veel punten... Was Ganna 1.5/2mil en niet zo absurd duur als nu hadden denk ik toch veel spelers Ganna gepakt en Cavagna thuis gelaten. Nu is het natuurlijk een zeer interessante pick aangezien hij ook nog een hoop teampunten zou kunnen gaan pakken.
Ganna is inderdaad wel een hoofdbreker. De tijdritten in Romandië lagen hem natuurlijk niet super, al is zijn vorm wel iets minder dan vorig jaar. De openingstijdrit in de Giro is hem echter op het lijf geschreven. Nog iets meer dan Cavagna, die volgens mij liever een geaccidenteerd parcours heeft. Als Ganna wint, levert hij inderdaad een sloot aan punten op, maar dan is de vraag of je er 3 miljoen in wil investeren.
Als Cavagna betere tijdritten gaat neerzetten dan Ganna vind ik 'm voor 3 miljoen toch wat te hoog aan de prijs. Zeker gezien je Cavagna prima kopman kan maken. Qua teampunten gaat het waarschijnlijk toch 45/45/10 (QS/INEOS/ANDERS) worden in de eerste dagen en wellicht een groot gedeelte van de ronde. Beide mannen kunnen ook nog eens aanvallen dus je hebt met Cavagna eigenlijk een 2 miljoen goedkopere Ganna in huis.
Masnada maar kiezen. Kan je zo te zien zelf inzetten in de tijdrit.
Ganna wel of niet hing bij mij niet helemaal af van Cavangna. Ik heb ze er momenteel allebei in. Ganna wil ik er eigenlijk wel inhouden aangezien ik nog steeds Bernal als topfavoriet zie. Ik wil dan ook minimaal 3 ineos eigenlijk. Naast Sivakov en Ganna wil ik de andere eigenlijk niet.... Maakt hem voor mij wel iets lastiger.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.