Welkom @Matsoe(Matsoe) die ken je waarschijnlijk niet gezien je leeftijd maar daar doet je naam mij aan denken haha) en @Swapfiets Voor een snelle inburgering kan ik je doorverwijzen naar mijn post van vandaag op pagina 44. Weet je gelijk alles van de nippels en spaken die dit forumwiel in stand houden. ;)
@Basementman Hoe kan ik de stagiair nou vergeten?? Toegevoegd! Er was hier ook een tijdje een theorie dat één van ons het was. Weet iemand nog wie verdacht werd van de dubbelrol Scoritostagiair/Forumlid?
Ik heb 5 sprinters(Ewan,Nizzolo,Sagan,Vendrame, Merlier) maar wil graag een 6de erbij voor het opvullen wat makkelijker te maken in de sprintetappes.
Pasqualon mag alleen in de zwaardere sprintritten
Moschetti is in mijn ogen te duur. Die zie ik maar max 4x mee sprintte.
Max Kanter, tja da's ook niet alles en dan gaat een moscon uit m'n team wat niet lekker aanvoelt.
Kan iemand mij een goedkope sprinter opnoemen die zeker bij alle sprints de kopman is?
Zojuist nog even gekeken naar de optie Groenewegen. Ik hoor toch van meerdere mensen dat hij er klaar voor is. Heeft 9 maanden 'rust' gehad. Is een mannetje met bravoure en bovendien, gaat hij meedoen om te winnen. Met Dekker heeft hij natuurlijke een goede lead-out.
Pff Merlier zit op de schopstoel.
'@Wielerfan Iedereen heeft het op dit forum steeds over Fiorelli, waar enige vorm van redenatie toch vaak ontbreekt. Ik ken de beste man niet en op pcs ook niet super indrukwekkend. Plus dat hij volgens volgend artikel de 2e man is: https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2021-bardiani-csf-faizane-rekent-op-ervaren-krachten/
'@wielerfan: ik heb er nog Fiorelli bijgeduwd als 6de man. Ik verwacht er geen crazy stuff van, maar lijkt de duidelijke “kopman” in de sprints
Edit: @basementman: verwacht je echt dat battaglin meesprint in vlakke ritten? Heeft hij volgens mij nog nooit gedaan. Vorig jaar had ik Lonardi en bleek hij een paar keer beter te zijn. Is het must have? Natuurlijk niet maar wel een optie
'@La Primavera
Treenert is ooit beschuldigd dat hij tegelijk de stagiair was. Door.... mij. HAHAHAHAHA! Hij wist de waarde van Sepp Kuss in 2018 te noemen voordat hij op Scorito geplaatst werd. Ach, bekend dat ik niet vies (was) van een confrontatie ben. Ik ben daar flink voor aangepakt op dit forum, soms schrijnend. En sindsdien hou ik me redelijk in, al zeg ik het zelf. Want voordat je het weet sta ik ook in je rijtje van dingen die je kunt voorspellen: een ruzie van arjenzvob hahaha!
'@eendenhelm
Hmm wat als Groenewegen de eerste sprint etappe pakt? Dan ga ik er vanuit dat hij gewoon mag blijven rijden en misschien Dekker 1 keer mag sprinten.
Ik geeft toe, scorito technische is het gevaarlijk met een Dekker erbij. Maar de kans is toch groot dat Groenewegen 4/5 keer wordt uitgespeeld.
Na jaren van meelezen en parelvissen op het forum, toch zelf ook maar besloten om een account aan te maken!
Mijn team staat verbazingwekkend genoeg al een aantal dagen vrij vast, waar het normaal gesproken nog stuivertje wisselen is de laatste week. Mijn enige pijnpunt: Formolo & Honoré of Masnada & Ulissi. Ik wil iig op 3 renners van DQS (teampunten mocht Cavagna de proloog winnen) uitkomen. Mijn vraag is; wat denkt men van Ulissi? Had hem eigenlijk al afgeschreven na de hartproblemen en positieve corona-besmetting, maar vond hem toch erg hard fietsen in Romandië, waarna de twijfel weer is toegeslagen!
'@arjenzvob Hahahaha daar dacht ik inderdaad aan! Ik prijs je eerlijkheid en zelfkennis. Daag me inderdaad maar niet uit dat kan tot nare consequenties leiden. ;)
@Basementman Fiorelli is natuurlijk ook geen man die je poule gaat maken. Meer een goedkope man die wel wat opvuluitslagjes kan rijden in de sprints.
'@basementman aangezien een sprint etappe makkelijk te voorspellen is, en Fiorelli dus blijkbaar twee keer een top 10 kan rijden is hij voor 500k een prima optie. Battaglin zie ik in een vlakke etappe niet echt mee sprinten. Dan zou ik, gezien de resultaten van fiorelli, ook stellen dat hij de aangewezen man is om mee te sprinten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.