Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 52 ... 263 264
La Primavera

Welkom @Matsoe(Matsoe) die ken je waarschijnlijk niet gezien je leeftijd maar daar doet je naam mij aan denken haha) en @Swapfiets Voor een snelle inburgering kan ik je doorverwijzen naar mijn post van vandaag op pagina 44. Weet je gelijk alles van de nippels en spaken die dit forumwiel in stand houden. ;)

@Basementman Hoe kan ik de stagiair nou vergeten?? Toegevoegd! Er was hier ook een tijdje een theorie dat één van ons het was. Weet iemand nog wie verdacht werd van de dubbelrol Scoritostagiair/Forumlid?

mvdk

'@danusz1986
Je kan teampunten van Bernal voor Ganna en Moscon krijgen, zonder dat die in je team zit.

madeinstars

DQS lijkt me nou wel weer precies een ploeg waar ze ook gewoon voor etappes gaan, ook al rijden ze ook voor een klassement. Ik zie een een Cavagna en een Honoré wel kansen krijgen.

Cerebral36

Op wielerflits staat toch iets anders over de Wanty sprinters.

Minali en Kreber vlak en Pasqualon de geaccidenteerde ritten. Is toch wel een andere insteek.

-Wielerfan

Ik heb 5 sprinters(Ewan,Nizzolo,Sagan,Vendrame, Merlier) maar wil graag een 6de erbij voor het opvullen wat makkelijker te maken in de sprintetappes.

Pasqualon mag alleen in de zwaardere sprintritten
Moschetti is in mijn ogen te duur. Die zie ik maar max 4x mee sprintte.
Max Kanter, tja da's ook niet alles en dan gaat een moscon uit m'n team wat niet lekker aanvoelt.

Kan iemand mij een goedkope sprinter opnoemen die zeker bij alle sprints de kopman is?

Aardappel

'@matsoe,
Mijn excuses, je bent natuurlijk van harte welkom. Het leek even erop dat je expres beetje aan het trollen was.

Succes met de afwegingen!

Harderijder

Belletti? Al ken ik hem niet zo goed dus weet niet wat zijn niveau is.

Cerebral36

'@wielerfan Die is er dus niet dat is nou net het hele probleem.

Belletti heeft ook nog de nep Ackermann in zijn ploeg

Laatst gewijzigd
Swapfiets

'@LaPrimavera Haha ik zag het vanmiddag! Ongelooflijk hoe veel daarvan me al bekend voorkwam, en ik heb dit forum nog geen week gelezen xD

Aardappel

Zojuist nog even gekeken naar de optie Groenewegen. Ik hoor toch van meerdere mensen dat hij er klaar voor is. Heeft 9 maanden 'rust' gehad. Is een mannetje met bravoure en bovendien, gaat hij meedoen om te winnen. Met Dekker heeft hij natuurlijke een goede lead-out.

Pff Merlier zit op de schopstoel.

SnellenEddy

PCS ligt plat nooooo!

La Primavera

Wil je er net weer even voor gaan zitten ligt PCS plat. :(

Cerebral36

Ik kan me bijna niet voorstellen dat Dekker niet ook kansen krijgt met zijn resultaten. Dat maakt ze voor mij beiden meteen minder interessant. Anders is 2.5 voor Dekker ook belachelijk.

Matsoe

'@Aardappel ik zit ook te twijfelen over Groenewegen, ik heb hem nu als 6e sprinter ipv Ganna, grote gok, k hoop dat ie gaat uitpakken

Basementman

'@Wielerfan Iedereen heeft het op dit forum steeds over Fiorelli, waar enige vorm van redenatie toch vaak ontbreekt. Ik ken de beste man niet en op pcs ook niet super indrukwekkend. Plus dat hij volgens volgend artikel de 2e man is: https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2021-bardiani-csf-faizane-rekent-op-ervaren-krachten/

Eendenhelm

Dekker krijgt vast wel kansen, maar Groenewegen ook. Welke van de twee meer resultaten gaat pakken is simpelweg niet te zeggen; het hangt van teveel af.

Platje

Ja, als Groenewegen al bekend was voordat Scorito de prijzen bekend maakte kosten Dekker waarschijnlijk 1m. Nu is Dekker een no go en Groenewegen nu op 40% wel / 60% niet

KV

'@wielerfan: ik heb er nog Fiorelli bijgeduwd als 6de man. Ik verwacht er geen crazy stuff van, maar lijkt de duidelijke “kopman” in de sprints

Edit: @basementman: verwacht je echt dat battaglin meesprint in vlakke ritten? Heeft hij volgens mij nog nooit gedaan. Vorig jaar had ik Lonardi en bleek hij een paar keer beter te zijn. Is het must have? Natuurlijk niet maar wel een optie

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@La Primavera
Treenert is ooit beschuldigd dat hij tegelijk de stagiair was. Door.... mij. HAHAHAHAHA! Hij wist de waarde van Sepp Kuss in 2018 te noemen voordat hij op Scorito geplaatst werd. Ach, bekend dat ik niet vies (was) van een confrontatie ben. Ik ben daar flink voor aangepakt op dit forum, soms schrijnend. En sindsdien hou ik me redelijk in, al zeg ik het zelf. Want voordat je het weet sta ik ook in je rijtje van dingen die je kunt voorspellen: een ruzie van arjenzvob hahaha!

Aardappel

'@eendenhelm
Hmm wat als Groenewegen de eerste sprint etappe pakt? Dan ga ik er vanuit dat hij gewoon mag blijven rijden en misschien Dekker 1 keer mag sprinten.
Ik geeft toe, scorito technische is het gevaarlijk met een Dekker erbij. Maar de kans is toch groot dat Groenewegen 4/5 keer wordt uitgespeeld.

Grigory Rodchenkov

Na jaren van meelezen en parelvissen op het forum, toch zelf ook maar besloten om een account aan te maken!

Mijn team staat verbazingwekkend genoeg al een aantal dagen vrij vast, waar het normaal gesproken nog stuivertje wisselen is de laatste week. Mijn enige pijnpunt: Formolo & Honoré of Masnada & Ulissi. Ik wil iig op 3 renners van DQS (teampunten mocht Cavagna de proloog winnen) uitkomen. Mijn vraag is; wat denkt men van Ulissi? Had hem eigenlijk al afgeschreven na de hartproblemen en positieve corona-besmetting, maar vond hem toch erg hard fietsen in Romandië, waarna de twijfel weer is toegeslagen!

La Primavera

'@arjenzvob Hahahaha daar dacht ik inderdaad aan! Ik prijs je eerlijkheid en zelfkennis. Daag me inderdaad maar niet uit dat kan tot nare consequenties leiden. ;)

@Basementman Fiorelli is natuurlijk ook geen man die je poule gaat maken. Meer een goedkope man die wel wat opvuluitslagjes kan rijden in de sprints.

Laatst gewijzigd
Aardappel

'@matsoe
Ik heb momenteel ook geen Ganna. Hahah voelt ook niet helemaal lekker.😅
Maar voor 3 miljoen en zijn laatste ITT.. ga ik hem denk ik toch thuis laten. Daarvoor kan ik m'n sprintploeg en klimploeg mee upgraden.

robbinende

'@basementman aangezien een sprint etappe makkelijk te voorspellen is, en Fiorelli dus blijkbaar twee keer een top 10 kan rijden is hij voor 500k een prima optie. Battaglin zie ik in een vlakke etappe niet echt mee sprinten. Dan zou ik, gezien de resultaten van fiorelli, ook stellen dat hij de aangewezen man is om mee te sprinten.

Sepa Van de block

'@arjenzvob Ik ben benieuwd of je deze ronde ons kan amuseren met een ruzietje hier en daar😉

1 2 ... 52 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.