Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 59 ... 263 264
boucky

Eerste maal dat ik deelneem. Graag jullie mening.

Evenepoel
Almeide
Yates
Vlasov
Buchmann
Carthy
Landa
Caruso
Bilbao
Cepeda
Fabbro
Cavagna
Sagan
Groenwegen
Merlier
Nizzolo
Paschalon
Bettiol
Jorgenson
Mohoric

RozeLantaarn

Vind Buchmann en Groenewegen een te grote gok persoonlijk.. Voor de rest oké team!

La Primavera

Een goede Evenepoel gaat meer punten pakken dan een goede Bernal. Een slechte Evenepoel gaat minder punten pakken dan een slechte Bernal. Dit is wat ik denk.

Een slechte Evenepoel is iemand die niet mee kan doen in het klassement en zodoende gaat knechten en alleen teampunten kan halen. Een slechte Bernal is iemand die nog wel wat etappes bij de favorieten eindigt maar steeds slechter wordt en er uiteindelijk doorheen zakt. A la de Tour vorig jaar.

RozeLantaarn

Mijn eigen team (6 klassementsrenners, 4 klimmers, 1 tijdrijder, 5 sprinters, 4 aanvallers):

Almeida
Yates
Vlasov
Carthy
Landa
Bennett
Bilbao
Mollema
Ciccone
Molard
Cavagna
Ewan
Sagan
Merlier
Nizzolo
Vendrame
Ulissi
De Gendt
Bevin
Mohoric

hoe is de balans in dit team?? Heb nog 500k over.. Twijfel nog om Bennett (of één van de Bahrain) te vervangen..

madeinstars

Ik zou ook niet zo snel voor de combi Landa/Bilbao/Caruso/Mohoric gaan. 2 van de 4 lijkt me al ruim voldoende. Daarnaast ook een ernstig gebrek aan Ineos.

In mijn ogen is je sprintteam ook te smal.

ivo001

Mijn mening is dat het een aantal dagen te vroeg is.

En een tikkeltje serieuzer: Het is niet hetzelfde als mijn team, dus ik denk dat je niet gaat winnen.

Laatst gewijzigd
user26790

Gespot op Strava: Bernal, Sivakov en anderen brengen hoofd voor Giropool op hol https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/gespot-op-strava-vijftal-pronkt-met-goede-benen-middels-kom-jacht-richting-giro

TrEb

'@rozelantaarn Landa zou ik persoonlijk niet kiezen, op het einde zal hij best hoog eindigen, in de etappe's verwacht ik dat niet gelijk.
En zoals hierboven staat 4x Bahrein en geen Ineos lijkt me link.

Stanro

Ah Strava, altijd mooi. De reden dat mensen naar de Tour vorig jaar Buchmann en Pinot meenamen, ondanks dat die in de kreukels lagen.

madeinstars

Als je al laat foppen door Strava-segmentjes dan is het wel heel erg gesteld met je hoor.

Punchbox

Wat zijn er toch veel mooie 750.000 renners te vinden en wat zijn er in mijn selectie weinig plaatsen voor. Wat dat betreft zou een uitbereiding van het aantal plekken in je selectie voor deze Giro goed uitkomen. Ook blijft het jammer dat er nog steeds geen 1.250.000 en/of 1.750.000 renners zijn waardoor je altijd een even aantal van deze renners moet kiezen (ja, je kan ook 250.000 overlaten en niet gebruiken maar dat lukt mij dan ook weer niet).

Daan Brakenhoff

Pfff Bettiol met plannen... top10 in de proloog lijkt me nog wel haalbaar opzich. Maar het roze behalen daarin tegen... Een goede Almeida zal in de tijdrit niet verliezen/tijd winnen op Bettiol. Ook schat ik de kansen van een Almeida of Yates hoger in om Etappe 4 te gaan winnen dan de kansen van Bettiol. Of zie ik hier iets over het hoofd wat betreft Alberto?

Morfin11

Precies waar ik ook mee worstel. Die top 10 heeft ie al vaker laten zien. Maar er zijn er volgens mij heel wat die zo'n bult als aan het eind van de 3ebof 4ebetappe beter op kunnen knallen. Al heeft Bettiol schijnbaar wel concreet aangegeven er op die dagen werk van te willen maken, en hij kan het natuurlijk wel... Zo'n bult ook allen. Is alweer even geleden

Punchbox

'@Daan Brakenhoff, als Bettiol top 10 rijd in de tijdrit en daarna ook in rit 3/4 is hij zijn geld natuurlijk ook al zeker waard. Daarnaast geef ik hem ook wel goede kansen in de Strade etappe. Lijkt me toch zeker het overwegen waard.

madeinstars

Het lijkt me ook niet ondenkbaar dat Bettiol die dag het karkas van Carthy door het stof naar de finish moet slepen.

Wielertje12

'@bakkieolie Ik denk dat het verschil is dat Evenepoel geblesseerd is geweest. Vandaar dat ik zelf weinig vertrouwen in hem heb. Ik kan het natuurlijk ook mishebben. Pidcock was daarentegen maar 1,5 miljoen bij klassiekerspel geloof ik, Evenepoel is hier 5 miljoen, dat is wel een verschilletje

Ab Normaal

'@Boasson en Hagen
Nou, er is één etappe waar je de naam van Mohoric wel voor kunt opschrijven denk ik.

Jori

Want de O is de meest voorkomende letter in de naam Mohoric en dat is de 15e letter van het alfabet, dus de 15e etappe!

Teeke_de_Kapper

'@Ab: misschien wel 2 etappes, waar ie ze met zijn daalkunsten (bijna) iedereen op minuten rijdt.
@Jori: waarom denk je dat Bernal zoveel tijd verliest in een proloog van 9 Km?

daandej

'@ rozelantaarn ik zou nog wat klassement mannen nemen je hebt er maar 6

La Primavera

'@Teeke_de_Kapper Omdat Jody niet meedoet.

Jori

'@Teeke_de_Kapper: Omdat hij in tijdrit Tirreno over 10 km ook al bijna een minuut verloor op de winnaar en 30 seconden op Almeida? en dan in de afsluitende tijdrit ook nog eens een 30 km tijdrijden er bovenop, waar bijv. Almeida (en Evenepoel?) ook nog wel een 2 minuten kunnen pakken

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Jori
Precies!

Teeke_de_Kapper

Klopt, 30 sec op een Almeida, die toen ook nog niet in topvorm was is al een hoop...

Ragnar Lolbroek

Na de ploeg van Kometa te hebben gezien, gaan we toch maar definitief voor Fiorelli. Ik verwacht niet dat Albanese de hoofdsprinter wordt. Zal de sprinkhanen wel moeten delen met Belletti.

1 2 ... 59 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.