Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 67 ... 263 264
Kees Krokant

Ik zie Fabbro nog steeds veel voorbij komen, maar voorzover ik weet moet hij gewoon knechten voor Buchmann...

Ajvenema

'@Donnie: Remco leest geen columns!

@Pim: Ik weet niet of de meeste spelers voor Remco gaan? Zie op twitter ook juist veel selecties met almeida en bernal, zonder evenepoel. Hier op het forum lijkt het een beetje 50/50...

Wielertje12

Ik twijfel nog over een 1,5mil sprintertje, iemand die een voorkeur heeft voor Cimolai, Kanter of Belletti? Vendrame zit al in mijn team :)

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Kees Krokant

Dat moet hij ook, en dat maakt hem juist rete interessant

-Wielerfan

Wie zal eerder in de overgangetappes 'n keer voor eigen succes proberen te fietsen..

Masnada of Honore?🤔

SnellenEddy

Wie zal er naar voor geschoven worden bij Bardiani voor de sprintetappes? Battaglin of toch Fiorelli? Wie zouden jullie nemen als je er ééntje moet kiezen?

-Wielerfan

'@SnellenEddy

Ik denk Fiorelli in de echt vlakke etappess, de lastigere sprintetappes + punchy aankomsten zullen voor battaglin zijn.

ZK

'@SnellenEddy: Even verder zoeken en je weet het zo. Ze hebben het duidelijk gezegd. Check interviews en hun eigen website.

groppiestan

Ik heb weer de neiging om teveel klimmers/klassementsrenners mee te nemen. Over fomo gesproken.

Imbatido

Die renners die de TotA hebben gereden bezorgen me wel flink wat kopzorgen. Grossschartner, Cepeda, Guerreiro, Fabbro deden het allemaal erg lekker daar. Maar met hoe langer dat geleden is hoe meer ik eraan begin te twijfelen. Als je het aantal klimmers in de Giro bekijkt zijn er al meer dan 20 klimmers van 1,5 miljoen of meer. Dan wordt het wel erg lastig om op punten te rekenen in de bergritten voor hun. In hoeverre kun je hun meetellen voor je klimploeg?

Kees Krokant

'@nasibal waarom maakt dat hem interessant volgens jou? Ik denk dat ik iets mis

madeinstars

Omdat aanvallers veel lastiger te voorspellen zijn. 'Knechten' zal voor Fabbro meer neer komen op zo lang mogelijk in de buurt blijven van Buchmann. Het ligt niet in de lijn der verwachting dat ze bij Bora de koers moeten dragen en dat Fabbro daadwerkelijk kopwerk moet gaan doen. Als hij dan gewoon rustig met Buchmann mee rijdt, kan hij zomaar zelf regelmatig top 20 rijden in bergetappes en zelfs het klassement. Is een stuk voorspelbaarder dan waar en wanneer op te stellen als hij in de aanval gaat.

Treenert

Landa: 'Ik heb heel veel vertrouwen in mijn ploeggenoten. Ik denk dat we een erg goede ploeg om mij heen hebben gebouwd. Dus ik denk dat het een hele, hele goede maand gaat worden!'

Dat is toch een rare kronkel in mijn hoofd. Iets zegt: "Je moet 'm nemen", maar ja het is wel Landa, géén fan van dus ........

Jochemss

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/bernal-doorbreekt-de-stilte-als-rug-het-houdt-wil-ik-vechten-voor-het-roze

"Ik voel mijn rug nog steeds op sommige dagen, maar het gaat steeds beter met iets minder trainingsarbeid."

Dat klinkt niet heel hoopvol..

tombolala

'@Treenert: dat heb ik altijd met Landa gehad, maar zijn laatste grote rondes liegen er niet om. Samen met Bilbao sowieso een sterk blok.

madeinstars

Bernal heb ik er nu toch wel definitief uitgekegeld. Ik heb echt geen vertrouwen in die rug. Kom daarmee wel steeds dichter bij een Ineos-loos avontuur. Dat vind ik toch wel spannend.

Daan Brakenhoff

Het probleem met Landa is denk ik ook zeker niet de vorm of de ploeg. Maar hij kan net als vorig jaar tour gewoon vierde worden en toch “slechts” 240 punten opleveren. Geen punten in de tijdritten, niet explosief, geen teampunten etc... hij heeft niet het potentieel om 6/700 punten te gaan halen. Een potentieel die Almeida, Yates etc wel hebben. Maar toch met het oog op de laatste week, waarin hij altijd sterk is, is het wel een goede pick...

Maestro Mello

'@Treenert is Landa interessant genoeg door zijn eindafrekening? Sprint niet heel vaak mee voor de eerste plaatsen in de etappe's toch? Ik heb hem ook nog steeds op de korrel maar dit is wel mijn grootste twijfel. Wellicht ben ik ook nog niet goed genoeg in punten berekenen, want volgens mij is dat nog best makkelijk te doen bij hem.

Donnie D

'@madeinstars: ik had ook geen Ineos renners meer en vond dat ook niet prettig. Daarom toch maar Sivakov erin gefietst. Ik heb liever dat hij het verpest voor me dan Bernal

beuluitdeheul

Sivakov of Daniel Martin voor mijn laatste klassementsplekje, ik ga denk ik even een muntje opgooien zo....

Wielertje12

'@madeinstars @Donnie D, Same here. Zonder Ineos voelt het niet goed maar ik heb ook alleen Sivakov

ivo001

Wie zal de Scorito poule winnen? Ik of iemand anders?

De Tourminator

Ooit heb ik bedacht bij het Spel Scorito ...... Ik neem alle dure renners in ieder geval mee. Dit jaar gaat dat idee de prullenbak in.....

Bernal had ik al niet vanwege die rug en pas 3e week dat hij punten gaat halen. Nu gaat hij zeker niet meer mee.

RvE daarentegen heb ik 2 jaar geleden bedacht als hij ergens mee doet gaat hij mee, wat hij ook kost. Datzelfde geldt voor Pidcock met het klassiekerspel na dit voorjaar. Die gaat volgend jaar zeker mee. Voor mij dus DQS deze Giro die het met 4 geselecteerden moeten gaan doen.

Sprinters puzzel ik nog even over verder. Ewan+500K of Groenewegen+2,5M .....

RozeLantaarn

Zitten er must-have 500k renners tussen? Heb op het moment voor 2 plekjes nog 1m over.

Team bestaat momenteel uit:
Klassementrenners 7x
Klimmer 3x
Tijdrijder 1x (Cavagna, maar ook een almeida, bevin)
Sprinter 5x
Aanvaller 2x

Heb nu Fabbro, Molard, Schultz en Jorgenson op het oog..

arnoldv

Bernal gaat vlammen deze Giro. Die probeert vooral nu om de druk bij zichzelf weg te nemen..

1 2 ... 67 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.