Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 89 ... 263 264
allstarjoris12

Ewan beste sprinter, dus een musthave lijkt me.

nasibal

Ik wilde wederom een stukje over Almeida typen, maar eerlijk is eerlijk: Als puntje bij paaltje komt hoop ik eigenlijk dat iedereen hem er buiten laat ;)

Martijn Sollie

'@Maestro heb je daar ook een bron van dat Dekker leadout is?

rubenvvs1999

'@Martijn Rode Lantaarn podcast even luisteren ;)

wielergekkie

'@martijn staat ook een bericht op WF van.

wielergekkie

Ik vraag me af wat jullie hier van Bardet vinden? Ik ga er vanuit dat hij niet in de top 5 van het AK gaat komen, maar het zal mij niet verbazen dat die in de top 10 eindigt. Word het dan Bardet of toch Sivakov die het laatste plekje bemachtigd. Wie kan mij naar een bepaalde renner toe duwen met argumenten?

Daan Brakenhoff

'@wielergekkie
Ik denk dat Bardet meer punten zelf gaat pakken. Máár Sivakov heeft potentie op een heleboel teampunten en zou daarmee zomaar eens meer punten kunnen pakken dan een Bardet totaal.

Maestro77

'@martijnsollie

Gelezen op de "in de leideratrui" app

nasibal

Waarom zou Bardet geen top 5 kunnen rijden in dit veld? Al helemaal als je bedenkt dat Bernal geen zekerheidje is, Yates zn 3e week niet zn sterkste punt is (en dan ook gelijk écht een slechte dag heeft), Carthy eerst nog maar eens zijn "tweede jaar" moet bevestigen op een parcours dat wezenlijk verschilt van de Vuelta en Vlasov net als Landa wel kwaliteit heeft maar niet altijd een volledig stabiele factor is over het gehele rondje. En dan hebben we het logischerwijs niet over Evenepoel gehad.

Als iedereen zijn niveau haalt en niets tegenkomt zijn er wel 5 namen die je, op basis van persoonlijke voorkeur, boven Bardet zou kunnen plaatsen. Maar daarmee wil zeker niet zeggen dat hij "waarschijnlijk geen top 5 rijdt". Dat hij "hoogstwaarschijnlijk niet gaat winnen en dat podium eigenlijk ook wel uit zicht lijkt" wil ik wel in meegaan natuurlijk.

Denk dat het grootste risico van Bardet is dat hij ergens een beetje tijd verliest, terwijl Hindley als een speer gaat. Maarja, Hindley als een speer.. Tja.. 🤔

user27310

Het is ook duidelijk waarom Narvaez de plek van Sosa heeft ingenomen. Sosa vertrekt na dit seizoen bij Ineos

nasibal

Daarmee is overigens nog nier duidelijk waarom juist Narvaez die plek heeft ingenomen

Jari Litmanen

'@danusz
Ik twijfel daar ook tussen: Pasquelon of Minali. Allebei in ieder geval niet.

SnellenEddy

Kanter, Felline, Honoré of Pasqualon? In wie zien jullie de meeste kansen?

Jori

'@Nasibal: Omdat anders je bijna toch nog Moscon in je team had, maar ze willen je geen keuzestress geven :p

Of... Sosa is gewoon (weer) niet in vorm. Het lukt ze maar af en toe om hem een weekje te laten knallen, maar ergens naar toe werken lukt gewoon niet en zeker niet voor 3 weken. Zou me niks verbazen als momenteel gewoon Narvaez beter bergop is dan Sosa. Alle eerdere grote rondes was het ook niks en de resultaten doen me ook niet vermoeden dat het dit jaar anders zou zijn

Aardappel

'@Snelleneddy
Verschillende renners, verschillende prijzen.
Maar als je gewoon een naam wilt weten, zou ik zeggen Pasqualon.
Maar als je zelfs kanter overweegt, kan je dan niet 1,5 extra vrij maken voor een klepper. Zoals Groenewegen, Merlier en in mindere mate Gaviria of Viv

La Primavera

'@Ajvenema Fabbro te jong? De beste knul is al 26!

Thanks voor die podcast ga 'm vanavond eens beluisteren. :)

MvdL

Bedankt voor de goede tips! @Wielerfan

Ik heb 6 klassementsrenners en 4 klimmers. Ik denk persoonlijk dat het een goed idee is om een gelijkwaardige renner terug te zetten voor Mohoric en daarin zie ik Moscon.

Ik vind Formolo ook erg interessant, alleen ik heb voldoende berggeiten, denk ik zelf.

Laatst gewijzigd
MvdL

'@DonnieD

ik heb Mohoric gewisseld voor Moscon!

Ajvenema

'@prima: haha, dat is ook zo... Ik denk gewoon dat Buchmann er wel staat:)

marconeuvel

Pasqualon of niet? Ben bang dat hij in de vlakke sprints niet gaat scoren, maar dat Minali dan mag. Alternatieven zijn Tesfatsion, Walscheid? Word ik ook niet zo vrolijk van..

KV

Walscheid pakt morgen al punten! Daarna komen er jammer genoeg geen meer bij vrees ik

JoranBarca

Als je iemand voor de vlakke sprints nodig hebt kun je dan toch ook Minali meenemen? Volgens Pasqualon was Minali sneller dan hem. Tesfation gaat waarschijnlijk niet meedoen in de vlakke sprints.

Rim Brakes

Ik heb Vincenzo Albanese via DM in Instagram benaderd omdat ik dacht(/hoopte) dat hij misschien ook op het vlakke zou sprinten.
Vincenzo geeft aan dat Belletti de aangewezen sprinter is binnen Eolo Kometa.

3 dagen geleden vroeg @Se7en zich dit al af. Weet niet of er al een antwoord op was, maar dus bij deze.

Niballie

'@ajvenema @La Primavera geen hele spannende dingen in de Buchmann podcast. Ze spreken met zijn trainer en het komt neer op: hij is prima in orde, vorm Baskenland is vergelijkbaar met vorig jaar, alleen wat minder geluk. Zijn sterke punt is volgens de trainer dat hij over 3 week niet minder wordt, maar heel stabiel blijft (ook niet per se beter dus). Hij is ook niet bang voor de witte wegen en de tijdritten. Daarnaast zijn ze tevreden over de sterke knechten Aleotti, Fabbro en Grossschartner, maar gaat het natuurlijk eerst en vooral om hoe goed de kopman zelf is.

Mr.White

Nog steeds grote twijfel bij het wel of niet meenemen van Bernal en/of Evenepoel, zoals bij vele waarschijnlijk, ook doordat je met dat geld veel 500/750k renners kunt upgraden. Maar wat denken we hier, is het mogelijk om hoog te eindigen wanneer je Bernal en Evenepoel besluit niet mee te nemen en beide of één van beide rijdt een goede Giro en eindigt op plek 1-3 GC? Er van uitgaande dat de rest presteert naargelang verwachting/hun prijs.

Heb op dit moment gekozen voor Bernal, maar vind het ook zeer verleidelijk om de gok te nemen dat zijn rug weer opspeelt en dat geld te gebruiken om andere renners te upgraden.

1 2 ... 89 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.