Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 90 ... 263 264
Maestro77

Ik heb Bernal net even ge-DMd over z'n knie. Hij geeft aan geen last meer te hebben en verwacht in topvorm aan de start te verschijnen.

La Primavera

Ik heb ook bericht van Pasqualon.

"Vediamo giorno dopo giorno ma penso di non farle ed aiutare il mio compagno Minali"

Die gaan het dag per dag bekijken maar hij zal in de vlakke sprints voornamelijk Minali helpen.

Jori

Hahahaha, Bernal heeft dan ook nooit knieklachten gehad :p

Laatst gewijzigd
danusz1986

Hebben ook mensen een team zonder 'aanvallers' volgens scorito???? Ik heb momenteel 7 klassementsmannen, 5 klimmers, 1 tijdrijder en 7 sprinters.

Daan Brakenhoff

Als we dan toch bezig zijn met de dm’s, iemand al een berichtje naar onze Eritreeër gestuurd?

La Primavera

Die heeft geen Instagram. :(

Ben bang dat we 'm moeten gaan spotten op een terrasje.

Laatst gewijzigd
Risje89

Zijn de terrassen in Eritrea al open?

Gladiool

En z'n Twitter kun je niet naar DM'en hahaha.

zomaareens

laatste 500: fabbro felline of molard, graag gemotiveerd;)

de balans zit in mn team, wie gaat de bonus geven aan me?

Jori

Dan spam je toch gewoon de ploegmaten van Tesfatsion -> Tagliani en Venchiarutti?
Overigens mis ik nog steeds 1 wat dubieuze sprinter in het rijtje en qua taal zal die ook wel wat makkelijker te benaderen zijn :p

Daan Brakenhoff

Via het kanaal van Androni toch de insta van onze topper gevonden. Hopelijk kan hij een beetje Engels...

Donnie D

'@zomaareens: Felline als je nog plekje hebt in sprint etappes. Anders Fabbro voor vooral teampunten. Molard ben ik bang dat je die 'fout' gaat opstellen of een kostbaar plekje in gaat nemen in je dag selectie.

Ajvenema

Thanks Allieballie:) Dat bevestigd redelijk wat ik er van dacht... Vorig jaar waren ze heel terughoudend in de doelstellingen, dit jaar mikken ze volgens mij op podium, en ik verwacht dat Buchmann dat niveau dan wel kan halen. Goed om te horen dat ze niet banh zijn voor de gravel etappe ook. Daar verwacht ik van een aantal mannen toch wel echt een slechte dag...

nasibal

Jongens,

Eventjes iets wat waarschijnlijk (nog) niet direct aan de orde is, maar wat me wel te binnen schoot. Niet bedoeld als 'wijzend vingertje van papa', maar gewoon even een kleine kanttekening ter bewustwording over waar we nu mee bezig zijn: :)

Het is enorm briljant dat we in deze tijd gewoon renners kunnen DM'en met vragen. Op het eerste gezicht lijkt dat pima, daar zijn DM's immers voor en ze zullen echt wel vaker berichten krijgen. We zijn echter wel een platform. We hebben best wat actieve leden hier en daarbuiten geen idee van de enorme hoeveelheid mensen die hier meelezen. Als er teveel fanatieke scorito'ers via dit platform op ideeën gebracht worden hebben verschillende renners straks mogelijk meerdere slechte google-translate DM's in hun inbox.

Hoe 'schadelijk' dat is zullen we eeuwen over kunnen discussieren, maar denk dat we het er allemaal mee eens zijn dat dit ook 'gewoon' mensen zijn en het niet de bedoeling is dat hun inbox volledig volgespamd wordt van meerdere kanten.

Laatst gewijzigd
Jori

Zegt Nasibal natuurlijk alleen maar omdat hij net 10 PM's de deur uit heeft gestuurd en nog wacht op antwoord :p

La Primavera

Normale mensen krijgen ook DM's in hun inbox. Zolang je netjes blijft en ze succes wenst kan het geen kwaad lijkt me.

Ik heb ze in ieder geval nog geen dickpic gestuurd. Hoop dat ik hiermee niet mensen op ideeën breng. ;)

Laatst gewijzigd
Niballie

'@ajvenema Klopt, beetje net als bij Bennett: de ploeg heeft er veel vertrouwen in, maar op het scorebord zie je dat om verschillende redenen niet terug.

nasibal

Normale mensen krijgen ook DM’s in hun inbox. Zolang je netjes blijft en ze succes wenst kan het geen kwaad lijkt me.

Terechte opmerking en daarom ook even een kleine edit toegevoegd. Het verschil in deze situatie is dat wij een platform zijn. We sturen dus niet alleen een DM, maar door het hier te verkondigen brengen we ook mensen op ideeën. Hoeveel dat er potentieel zijn hebben we denk ik geenenkel beeld van. Het internet is groot, en het bereik van Scorito eveneens. Er kijken duizenden mensen op deze site, hoeveel daarvan zullen dit form lezen?. We kunnen 1 iemand op een idee brengen, maar ook zomaar 100. Dat weet je niet.

Het gaat dan ook vooral om volume, en niet of een individuele DM wel of niet kwaad kan.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@nasi: Ik ga er even vanuit dat de mensen die hier alleen komen gluren en te lui zijn om hier een beetje bij te dragen, ook te lui zijn om een individuele renner te gaan benaderen om vragen te stellen waarvan het antwoord waarschijnlijk ook ergens op deze pagina's te vinden is:) Maar ik snap je punt.

@allieballie: Neeeee, niet net als Bennett, die is wel echt een paar klassen minder goed imo:)

Eendenhelm

Het team staat, voorlopig. Met nog enkele twijfels over de sprinters (welke en hoeveel?) vangen we straks toch de koers aan. De keuzes extra gemotiveerd door de tenues van EF en Israel, waardoor we nu met alle vertrouwen kunnen juichen voor het team. Laten we hopen op een paar mooie weken koers

Risje89

Ik hoorde George pas nog zeggen 'Ik Bennett zo goed'.

nasibal

Jongens, doe met mijn opmerking wat je wil, dat maakt me echt niet uit en ik zal er na deze post ook zeker niet meer over doordrammen.

De kern van mijn opmerking was echter dat we de potentiele(!) impact van iets dergelijks nog wel eens kunnen onderschatten. Dat er vervolgens 3 man met een min of meer bagataliserende opmerking reageren bevestigt denk ik vooral dat punt ;)

La Primavera

'@nasibal Nee ik snap je punt wel hoor. Denk dat bekende mensen genoeg spam in de inbox krijgen van mensen die iets van ze willen. Die volumes zullen vast groter zijn dan wat wij als Scoritofanatiekelingen kunnen produceren.

Het zegt denk ook wel wat dat veel renners wel bereid zijn om te antwoorden. Wellicht vinden ze het wel leuk om in een stressvolle periode voor een grote ronde een dergelijke vraag te beantwoorden en succes gewenst te worden. Maar goed dit zijn ook maar aannames.

Bewust zijn van impact, platform, voorbeeld en functie zijn altijd wel goed om in gedachten te houden.

EDIT: Ik ervaar je niet als papa die met een vingertje wijst. Dit soort dingen moeten juist benoemd kunnen worden.

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

'@nasibal Die renners wanen zich toch als Messi of Ronaldo voor zo'n ronde ;). Na de Giro lekker influencen.

Edit: Wel heel bijzonder dat deze wielersupersterren zo bereikbaar zijn voor iedereen. Dat moet het natuurlijk wel blijven en veel DM's helpen daar natuurlijk niet bij.

Laatst gewijzigd
Rawolf

het ligt ook wel aan de wie, als je een PCT renner bericht heb je 60% kans dat die antwoord en als je een Ineos renner bericht 0% :p

1 2 ... 90 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.