Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 91 ... 263 264
Jori

Nouja, ik zou het misschien zelfs iets meer omdraaien. Het zijn natuurlijk beetje stomme vragen als renner om te krijgen, maar dat mensen geïnteresseerd zijn en je volgen is natuurlijk wel leuk. Nog leuker zou het zijn bij elk resultaat de renner even te feliciteren en laten zien dat je ze supportert. Voor veel van dit soort renners is dit weinig het geval en die paar leuke berichten zullen denk ik wel gewaardeerd worden. Meeste renners krijgen ook niet vaak de kans om geïnterviewd te worden of hun kant van het wielrennen te laten zien, dan is het toch leuk dat anderen het oppikken. Morin met @Jellevanderlinden was bijv. een geval wat erg gewaardeerd werd

Qua platform overschat je het denk ik ook wel, de WF poule heeft nu iets als 300 mensen, en 30.000 inschrijvingen. 1% die een bericht stuurt van die 30.000 zou ik al wel heel veel vinden. 300 berichten zijn wel echt een fractie van wat naar alle andere wat bekendere wielrenners wordt gestuurd. En als er dubieuze berichten tussen zitten, kan de renner ze ook laten liggen, immers krijgt hij dan voldoende leuke aandacht van anderen.

Rim Brakes

Even voor de goede orde, ik heb Vincenzo met respect behandeld en hem verteld de wolf in de bek te kijken (in bocca al lupo), wat een Italiaans spreekwoord is voor 'succes gewenst'.

Maar ik begrijp je opmerking helemaal Nasibal en neem hem van harte! Je maakt een noemenswaardig punt.

Baskeee

Dan Martin & Sivakov of Buchmann + Narvaez. :B

Henk

Hoe liggen de kwaliteiten van Merlier als er wat heuvels in de finale liggen?
Hoort hij dan bij de eerste gelosten of valt dat mee?

marconeuvel

'@Bas ligt aan de rest van je team. Bernal?

Zag net nog een mooi dilemma: Soler en Formolo of Bardet en Ciccone.

La Primavera

'@Henk https://www.procyclingstats.com/race/gp-samyn/2021

Baskeee

Geen Bernal.. @MarcelMerckx het wordt of Sivakov/Moscon/D.Martin of Buchmann/Narvaez/Moscon

Laatst gewijzigd
Niballie

'@ajvenema Bennett was vorig jaar tot zijn val in de Tour akelig goed, maar gelukkig zijn de bronnen voor dit spelletje niet enkel podcasts, obscure nieuwsberichten en dm’s. Lange leve het oude, vertrouwde onderbuikgevoel!

roburger

Verwacht men hier dat Nizzolo de Giro gaat uitrijden? Volgens mij gaat hij ook naar de Tour.

Threeohthree

Kan iemand (iemand die een Kurier abbo heeft allicht) misschien Felix zijn angst voor ezels toelichten overigens? Of anderzijds, rijden we deze giro door gebieden waar veel ezels te vinden zijn? Het zou jammer zijn als hierdoor mijn scorito-pooltje in het water zou vallen.

Jori

Klinkt meer als een vraag om aan Kartsten Kroon te stellen, die is wel bekend met de fauna in Italië :p

La Primavera

Felix zijn angst voor ezels.

We zijn nu echt in de sahara aanbeland zie ik.

Kees Krokant

'@Donnie, Felline voor de sprintetappes? Als het massasprints zijn dan zit hij er vaak niet tussen. Bedoel je dan de sagan-sprintjes? Zijn er toch max 3 à 4 deze ronde

Aardappel

Hahaha ik kan het wel waarderen dat er wat mindere bekende renners worden benaderd via insta door leden van dit platform.
Lijkt me voor de desbetreffende renners ook wel leuk om wat interesse te krijgen.

Hahaa al met al, kan ik er van genieten! 😄😂

joris dor

Wie ik hier ook maar zelden zie voorbijkomen is Castroviejo. Heeft die zijn beste tijd gehad als misschien intressante pick in de Giro? Kan toch degelijk tijdrijden en kan toch hier en daar eens in een vlucht betrokken raken of zie ik het nu te rooskleurig voor hem?

Westland95

Irritant ook dat je niet gewoon met 1 klik naar bijvoorbeeld etappe 18 kan gaan in de Scorito app ipv eerst 17 etappes doorklikken.

ivo001

'@joris dor

Dan vind ik Oliveira nog een interessantere. Die klimt ook erg sterk op het moment.
Echter zijn alle etappes waar ik aanvallers verwacht er een met een te zware finish voor hem.

Derailleurtje

Wat denken we van oude rot Belletti? Behaalde in 2018 en 2019 zijn puntjes wel in de Giro en finishte in Turkije tweemaal in de top tien, voordat hij uitviel. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat Albanese in dienst van Belletti zou rijden bij de sprints. In dat geval lijkt Belletti mij voor 1,5 miljoen toch geen onaardige keuze, zeker gezien de twijfels rondom een aantal andere sprinters. Hoe zien jullie dat?

Rim Brakes

'@Derailleurtje ga naar pagina 89. Onderaan in de berichtgeving vind je alles wat je moet weten over Belletti.

Edit: ik las je bericht niet goed. ik zie dat je het al gelezen had. My bad ;)
Belletti behoord bij mij in ieder geval tot een lijstje met serieuze overwegingen.

Laatst gewijzigd
joris dor

'@Ivo, heb ik zelf ook al vaker gebruikt, stelt eigenlijk nooit teleur Oliveira voor zijn prijs. Deze keer wou ik hem niet en aangezien ik te hard twijfel over Bernal, in Sivakov eigenlijk niet geloof( wat in mijn gezicht kan ontploffen) en te veel twijfel tussen Moscon en Narvaez hun rol, leek het mij wel een leuke take voor de prijs en Ineos.

danusz1986

Mensen met 0 Ineos renners en, maar 2 QS renners? Ik momenteel wel en het voelt echt niet lekker. Maar Masnada en Honore (enige die ik daar overweeg) zijn onbekend wat ze mogen doen. Ja in dienst rijden van de 2 kopmannen.

Jari Litmanen

1 ineos, 4 dgs. voelt top.

daanmeels

Kan Matej Mohoric voor ritzeges gaan in de heuvel etappes of dient hij als knecht?

ivo001

De glazen bol zegt:
Misschien.

Pom titcock

Vrije rol daantje meels, klik er maar in amigo

1 2 ... 91 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.