Nouja, ik zou het misschien zelfs iets meer omdraaien. Het zijn natuurlijk beetje stomme vragen als renner om te krijgen, maar dat mensen geïnteresseerd zijn en je volgen is natuurlijk wel leuk. Nog leuker zou het zijn bij elk resultaat de renner even te feliciteren en laten zien dat je ze supportert. Voor veel van dit soort renners is dit weinig het geval en die paar leuke berichten zullen denk ik wel gewaardeerd worden. Meeste renners krijgen ook niet vaak de kans om geïnterviewd te worden of hun kant van het wielrennen te laten zien, dan is het toch leuk dat anderen het oppikken. Morin met @Jellevanderlinden was bijv. een geval wat erg gewaardeerd werd
Qua platform overschat je het denk ik ook wel, de WF poule heeft nu iets als 300 mensen, en 30.000 inschrijvingen. 1% die een bericht stuurt van die 30.000 zou ik al wel heel veel vinden. 300 berichten zijn wel echt een fractie van wat naar alle andere wat bekendere wielrenners wordt gestuurd. En als er dubieuze berichten tussen zitten, kan de renner ze ook laten liggen, immers krijgt hij dan voldoende leuke aandacht van anderen.
Wat denken we van oude rot Belletti? Behaalde in 2018 en 2019 zijn puntjes wel in de Giro en finishte in Turkije tweemaal in de top tien, voordat hij uitviel. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat Albanese in dienst van Belletti zou rijden bij de sprints. In dat geval lijkt Belletti mij voor 1,5 miljoen toch geen onaardige keuze, zeker gezien de twijfels rondom een aantal andere sprinters. Hoe zien jullie dat?
'@Ivo, heb ik zelf ook al vaker gebruikt, stelt eigenlijk nooit teleur Oliveira voor zijn prijs. Deze keer wou ik hem niet en aangezien ik te hard twijfel over Bernal, in Sivakov eigenlijk niet geloof( wat in mijn gezicht kan ontploffen) en te veel twijfel tussen Moscon en Narvaez hun rol, leek het mij wel een leuke take voor de prijs en Ineos.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.