Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 93 ... 263 264
Jasperdewaal11

'@ Nasibal en neem je de kans mee dat Landa weer is in een greppel rijdt of een waaiertje mist ? ;)

nasibal

'@Jasper

Jazeker, maar wat Landa wel of niet doet vergroot niet de kans dat het uitgerekend Bilbao is die daar wel of niet van profiteert ;)

Althans, qua rol wel, maar hij zal nog steeds hard genoeg omhoog moeten rijden. Stiekem acht ik de kans dat een Caruso in de 3e week profiteert van een misstap van Landa groter. Of Mäder, vanuit een aanvallende rol. Niet voor niets heb ik de hele 'rol-discussie' buiten beschouwing gelaten in de vorige post.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

.... En dan blijkt ineens dat Viviani het ontbrekende puzzelstukje was. Wie had dat ooit kunnen denken? 🙈

Ajvenema

'@jeffrey: grappig, dat had ik bij het klassiekerspel:)

Laurenesi

'@Nasibal

"Het is alleen zo jammer dat je 2 miljoen neerlegt voor Bilbao. Formolo en Gross doen exact dit:"

Helemaal waar, dat is ook de reden dat ik ook Formolo en RingelS in mijn team heb ;) Ik houd altijd wel van renners die lekker aanhaken in het wagonnetje en dan op het einde een reeks punten pakken. Op het moment dat ze er doorheen zakken, zijn ze hun geld al waard geweest.

Daarnaast heb ik ook Ewan. Een uitgesproken kopman vind ik altijd wel erg belangrijk. Gaat wel erg ten koste van mijn sprintteam verder. Want naast de drie puntenpakkers als hiervoor genoemd, wil ik ook nog wel een redelijk klimteam voor de echte bergritten.

Het enige wat mij nog niet zo lekker zit, is dat ik mijn team waar ik in de Vuelta met een score van 100% (uiteindelijk top 30) mee haalde en voor het eerst een bekertje binnen sleepte, nu aan het verlochenen ben. Geen Carthy, geen Dan Martin. Hopelijk zijn ze niet rancuneus en doen ze het gewoon niet zo goed dit keer ^^

arjenzvob

Even een dagje m'n keuken eruit gesloopt en je bent 8 pagina's verder haha. T leeft

nasibal

Even een dagje m’n keuken eruit gesloopt

Dat was ook de bedoeling, of was het een random samenloop van omstandigheden?

Gladiool

Kan me best indenken dat iemand z'n keuken sloopt van de keuzestress, onzekerheden en random nieuwsitems.

Primavoormij

Soler lijkt me wel een echt een goede pick. Heeft een goede ITT, is kopman en lijkt goed in vorm. Ik vermoed dat hij er in het absolute hooggebergte niet helemaal aan te pas gaan komen maar het is op zich niet erg als hij daar ergens tussen de plekken 10-15 eindigt. Hij zal in de wat makkelijkere bergetappes toch veel punten gaan pakken met zijn aanvallende manier van koersen. Een top 10 eindklassement zie ik wel gebeuren. Mocht zijn klassement toch niet lukken, dan zie ik hem nog wel als goede optie voor de aanvalsetappes en mogelijk ook de bergtrui. Is vaak ook niet te beroerd om voluit te gaan en ITT als hij er in het klassement niet goed voor staat.

Wat denken jullie?

WCEendT

'@Jasper
Wat een achterhaalde kijk op Landa, tijd om zijn laatste 5 of 6 GTs eens te analyseren.

Gladiool

Ik vind Landa echter wel een typische renner die 4x 4e wordt en daarmee maar 200 punten haalt in totaal.

Primavoormij

Wow, WCEendT (de echte) gesignaleerd!

nasibal

Wat denken jullie?

Voor jou prima denk ik :)

@WCEendt

Welkom jongen, iets voorgevallen vandaag? :)

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Laurenesi

Dus ik neem aan dat je dan Bernal en/of Evenepoel wel meeneemt? Ik heb een sprintteam met Ewan, Groenewegen, Nizzolo, Vendrame, Belletti en Minali (wat elke minuut veranderd) en kan nog steeds met Almeida, Yates, Vlasov, Landa, Martin exctera erin fietsen.

Laatst gewijzigd
Jori

Nouja, Landa zat toch in de gemiste waaier met oa Pogacar toen toch?

Jasperdewaal11

Analyseer jij lekker de laatste 5 a 6 GT's , ik zei het ook met een knipoog @WCEendt. Ik vind het geen puntenkanon maar iedereen die dat wel vind staat het vrij om hem mee te nemen, succes!

nasibal

Nouja, Landa zat toch in de gemiste waaier met oa Pogacar toen toch?

Ja, en doordat hij een greppel in reed.

Jommelb

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vendrame-mikt-op-andere-giro-aanpak-dan-in-2020-ik-doe-het-de-eerste-week-rustig-aan

Hm.....

madeinstars

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vendrame-mikt-op-andere-giro-aanpak-dan-in-2020-ik-doe-het-de-eerste-week-rustig-aan

Gaat er verdomme überhaupt nog iemand sprinten?

Laurenesi

'@Danusz

Ik neem een van die twee inderdaad mee en ik kan je ook vertellen dat mijn sprintteam iets minder overtuigend oogt dan wat jij daar op papier zet haha

Jeffrey81

'@AJ.....en hoe liep dat voor je af? 😁

Ik heb geen idee meer hoe het ontstaan is hier eigenlijk. Ik was al sinds gisteren enorm aan het schuiven omdat ik besloten had dat Ewan te duur is en alle sprinters onder de 2 miljoen me te onzeker zijn. 24 uur later heb ik Viviani erin staan...

RJezus

Heeft @kevinraar zijn team al gedeeld? Het is morgen al! 😬

Astarloa

Als ik heel eerlijk ben wil ik geen enkele sprinter. Ewan is te duur en alle anderen kunnen net zo goed 2e als 12e worden.

Jori

Ja, en doordat hij een greppel in reed.
oh ik dacht dat dat alweer een andere grote ronde was, bij Sky toen ofzo :p Spannende, mooie coureur zullen we maar zeggen :p

Kan nu toch met trots zeggen dat mijn 2 versies af zijn: 1 met Bernal, 1 zonder Bernal.
Nu alleen nog maar daar tussen kiezen :p

Ajvenema

'@jeffrey, vrij goed maar niet dankzij elia:) die haalde maar net zn puntjes op met een 9e plek als kopman in de panne. Ik weet het niet met hem. Laat zo af en toe zn kwaliteit zien, maar het is zelden voorspelbaar te noemen

1 2 ... 93 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.