Transfers 2021-2022

1 2 ... 7 8 9 10
hartstikkebedankt

Iemand recent nog iets gelezen over Qhubeka? De spoeling wordt nu wel heel dun, een kopman die dat label verdient is al eigenlijk niet meer te halen.

Kerstieee

Er zouden veel gesprekken zijn, maar nog steeds niks concreets. En als het lukt zal het ploeg van 3x niks met als uitschieter Richeze voor een sprint en Nieve voor omhoog

Kerstieee

Novak en Juul-Jensen hebben verlengd

kelderfan

Sjoerd Bax is nu definitief naar Alpecin-Fenix.

Gerrit Glomser

Volgens de Gazetto della Sport gaat Mark Padun rijden voor EF Education. Althans staat op hun twitteraccount.

Laatst gewijzigd
Yeez

https://t.co/BcZWVWu3fX

Sander Armee naar Cofidis

Rawolf

Delettre gaat ook naar Cofidis, een jonge puncheur die van waarde kan zijn in het franse circuit

Kerstieee

Ben benieuwd, volgens mij zijn de meeste plekken wel vergeven nu

kelderfan

Er zijn zeker nog wat ploegen, die nog niet vol zijn. Ik noem o.a. Lotto-Soudal, EF, BikeExchange ....
Ook Quick Step-Alpha Vinyl zal zeker nog 1 renner toevoegen met Mark Cavendish.

Verweggistan

Weer veel transfers, dus een update.

Ag2r: heeft 29 renners voor volgend jaar, is dus waarschijnlijk klaar

Astana: heeft voorlopig 29 renners bevestigd. De naam van talent Chzan wordt al maanden genoemd, maar niet bevestigd. Perry vertrekt ook.

Bahrain: 25 renners bevestigd en het lijkt mij dat de drie renners die officieel nog niet verlengd hebben ook blijven. Dus 28 renners. Padun vertrekt.

Bora: 30 renners. Burghardt (stopt?) is einde contract.

Cofidis heeft 31 renners en is klaar. Berhane, Drucker, Morin (Nantes?), Haas, en A. Viviani hebben een aflopend contract en vertrekken.

Deceuninck Quickstep: voorlopig officieel 30 renners. En het aflopende contract met cav zal wel verlengd worden. Dan kom je op 31 renners.

EF: voorlopig 25 renners. Langeveld en Keukeleire komen daar nog bij. Caicedo zou ook blijven. Scully, Howes, Morton, Whelan, en Owen hebben een aflopend contract.

Groupama-FDJ: 28 renners en lijkt klaar. Alleen Seigle met aflopend contract.

Ineos: 31 renners en klaar. Hoewel Rivera en Wurf nog niet zijn bevestigd door de ploeg. Padun schijnt nog te komen.

Intermarche-Wanty: 28 renners onder contract. Bellicaud,, Evans en Minali zouden vertrekken. Lammertink kan blijven mocht hij herstellen.

Israël: 30 renners voorlopig. Vahtra is einde contract.

Jumbo: 28 renners, dus (bijna) klaar.

Lotto-Soudal: 26 renners voorlopig.

Movistar: 29 namen bevestigd. Mora en Cullaigh vertrekken.

Team BikeExchange: 28 renners bevestigd. Peak zou naar Leopard gaan, Nieve naar Caja.

Team DSM: 28 man voor volgend jaar en het contract van Salmon loopt af. Benoot gaat misschien ook weg.

Team Qhubeka: 14 renners hebben nog geen nieuwe ploeg, waaronder Lindeman, Clarke, Pozzovivo en Janse van Rensburg

Trek: 31 renners voor volgend jaar en dus klaar. Quartermann zoekt nog een nieuwe ploeg

UAE: 27 renners bevestigd voor volgend jaar. Formolo en Mirza hebben een aflopend contract, maar zouden blijven.

Alpecin: 26 renners bevestigd. Maar ook Anderson, Vermeersch, Thwaites komen daarbij

Team Arkea: 29 renners en klaar. Boudat en Anacona zoeken nog een ploeg.

Gazprom: 21 renners en klaar. De broers Cima, Kuznetsov en Shalunov zoeken een nieuwe ploeg.

B&B: 24 renners en klaar.

Uno-X: 29 renners en klaar

Equipo Kern Pharma: 24 renners en klaar

Androni/DroneHopper: voorlopig 20 renners

Bardiani: voorlopig 20 renners. onder meer Savini en Tonelli zijn einde contract.

Bingoal: voorlopig 20 renners, Suter zoekt nog een nieuwe ploeg.

Burgos: voorlopig 19 renners en veldrijder Orts zal daar nog wel bijkomen.

CajaRural: voorlopig 18 renners; Urbano, Gonzalez en Nicolau zijn einde contract. Nieve zou komen.

Eolo: voorlopig 19 renners. Mattia Frapporti en Pacioni zijn einde contract.

Euskadi: voorlopig 19 renners

Rally: 18 renners.

SportVlaanderen: 20 renners voorlopig, Sprengers moet vertrekken.

Total Direct Energies: 26 renners. Gaudin zoekt nog een nieuwe ploeg.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Santiago Buitrago zou 2 jaar verlengd hebben bij Bahrain: https://www.cyclismactu.net/news-route-santiago-buitrago-avec-bahrain-victorious-jusqu-en-2023-107538.html

DSM misschien ook nog wat werk aan de winkel inderdaad met 26 renners. Tusveld de enige renner, hoewel gezegd werd dat hij moest vertrekken, die eventueel nog zou kunnen verlengen. Zou toch zeggen dat er nog zeker een renner of 2 bij moet.

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Deceuninck Quickstep: voorlopig officieel 29 renners. En de andere aflopende contracten zullen ook wel verlengd worden. Dan kom je op 28 renners.

Dit is een rare zin

kelderfan

Wbt Quick Step - Alfa Vyni
Dat moet officieel 30 renners zijn met V.an Wilder erbij en dat worden er dan 31 met Mark erbij.

Verweggistan

'@gzb: dat was gewoon lui kopiëren uit het vorige overzicht door mij, en niet controleren. Zal het aanpassen.

Kerstieee

Morin van Cofidis doet een stap terug naar continental. Hepburn heeft verlengd. Perry zal de laatste bij Israël zijn mochten ze er helemaal uitkomen met Premier Tech, Perry is ook een oude bekende. Petili heeft al verlengd.
En ik dacht ergens te hebben gelezen dat Scully naar Bike Exchange zou gaan

Verweggistan

Ik ben vooral benieuwd wie er naar Lotto en DSM gaan. Die hebben beide nog niet het minimumaantal renners bevestigd. Ik heb nog geen geruchten gelezen over renners die naar een van deze ploegen zouden gaan.

kelderfan

'@Verwegistan
Quickstep heeft volgens PCS nu 30 renners en ik lees, dat het contract van Mark Cavendish nu ook rond is. bron HLN.
Dus ook Quickstep met 31 renners. Wie volgt?
Ja Lotto en DSM maken er weer een soap van "Wachten kan niet meer".

Laatst gewijzigd
Kerstieee

Heeft Florian Stork nou ook zijn contract verscheurt bij DSM?

http://www.cyclingfever.com/transfers.html

Kerstieee

Terpstra’s contract in de prullenbak door broertje van. Lekker team die Fransen

Yeez

Geen idee waar je dat leest. Contract is door de ploeg verlengd. Maken ze zelf bekend

Kerstieee

Twitter van het team

Kerstieee

Laat maar mijn Frans is niet goed genoeg… dacht dat terminee betekende dat het klaar was. Excuus

hartstikkebedankt

Luca Wackermann gaat gek genoeg terug naar CT niveau naar Amore e Vita; Alba gaat van Movistar naar Androni

Tusveld en Naberman dus in 2022 bij DSM

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Minali geeft in een Italiaans interview aan nog te hopen op verlenging bij Wanty

Piet Lut

Luca Wackermann gaat helemaal niet naar Amore e Vita. Broodje aap verhaal

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.