Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 19 20 21 22 »
Vazilii

Last minutes niet doen😄

Verkeerde paard gepakt. Aular was de joker

ivo001

We beginnen de Giro met een score van -400.000...

Kooij boven Van Aert kiezen was fataal.

Helaas ook Narrenetxea verkozen boven Aular, dat is alvast een fout.

Silent Hill

Het was weer zo'n dagje. Snel naar morgen !

Klootje Kriekeljon

We gaan het nooit leren. Succes allemaal!

pirazzi

BossaJr doet alleen aan dit spel mee, heb ik eens gelezen. Zelf doe ik aan wel 10 spellen mee denk ik: Scorito, Sportpools, YouTour, PCS game, Ploegleider, Sporza Wielermanager, Wijnreder, Afvalkoers, Bagagedragerspel, CQ Biedspel, Het Wielerspel en Cyclingmaster natuurlijk, dus 12.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Herkenbaar. Sinds een paar jaar hier terug gegaan naar Tourchampion en CyclingMaster met de echte cracks. Tourchampion omdat het 1x invullen en simpel is en CM omdat het gewoon de mooiste is, met de beste tegenstand, en aardigste gasten. Simpelweg niet meer de tijd om alle spelletjes af te struinen.

Klootje Kriekeljon

Wær syn de optakts van Feltet gebleven ?

Silent Hill

Goed dat die weg zijn. Het vermijdt Buchmann-scenarios.

Vazilii

Ja die Optakts was ik bij de klassiekers al kwijt. Laatste was tijdens Tour Down Under zo te zien. Vond het altijd wel leuk om te lezen voor andere inzichten. Geen idee waarom ze daarmee gestopt zijn.

BossaJr
pirazzi
BossaJr doet alleen aan dit spel mee, heb ik eens gelezen. Zelf doe ik aan wel 10 spellen mee denk i...

Hey pirazzi, klopt ik doe alleen met Cyclingmaster mee. Mocht het niet voor iedereen duidelijk zijn; ik (teamnaam Sastre's Apostelen) ben ook de beheerder van Cyclingmaster, dus ik heb m'n handen vol qua tijd rond het opzetten van het spel, regelen van prijzen etc... En dan heb ik het nog niet over continu in de gaten houden van de laatste ontwikkelingen; zoals de Giro-organisatie die opeens starttijden heeft gepubliceerd waarop de eerste renner vandaag om 13:25 uur start ipv 13:55 uur. Daarom (na intern overleg) zojuist besloten om de markt tot 13:35 uur open te laten. Dan is er nog vrijwel geen context over of de 1e renners onderweg het goed gaan doen; en blijft er nog voldoende tijd om team aan te passen.

Maar deadline om team aan te passen voor etappe 2 is dus nu 13:35 uur.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Jay had me misleid met z'n bijna opgave na de val gister

Klootje Kriekeljon

Roglic hier een grote misvatting. Gelukkig ben ik de Joaquim Rodriguez van het tijdrijden. Op naar week 3.

BossaJr
Vazilii
Jay had me misleid met z'n bijna opgave na de val gister

Inderdaad; ik vond het ook verrassend dat Jay Vine het zo goed deed, gelet op zijn val en zijn opmerking dat ie twijfelde of hij nog zou starten.

Etappe van morgen wordt een interessante; velen zullen wel Mads Pedersen pakken, maar een vroege ontsnapping (mits er een Lidl-Trek in de vlucht zit), een late ontsnapping (na de lange klim) of een uitgedunde massasprint zijn denk ik allen reëele scenario's. 

Klootje Kriekeljon

Uit protest tegen verdwenen Optakts flikker ik die Deen uit mijn selectie voor morgen. Zal ze leren.

Edit: terug er in. Zal het nooit leren.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Lol !

Het lijkt zo simpel: wie eindigt in de Top 10 ? Ze moeten zelfs niet in de juiste volgorde staan.

En toch ...

Klootje Kriekeljon

Op papier goed uitgetekende etappes, die waarvan je tot sluiten deadline twijfelt over het scenario. Wat is het Buchmann scenario?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Top 10

Iets meer zelfs: "wanneer renners uit uw selectie in de top 15 finishen".

BossaJr
Silent Hill
Lol ! Het lijkt zo simpel: wie eindigt in de Top 10 ? Ze moeten zelfs niet in de juiste volgorde sta...

Wel handig om toch de renners te hebben bij Cyclingmaster die hoog in einduitslag finishen. 😊 Grote verschillen in bedragen:

Tevens kunt u per etappe fictief geld verdienen wanneer renners uit uw selectie in de top 15 finishen van de daguitslag. De opbrengst is afhankelijk van de positie in de daguitslag en is weergegeven in onderstaande tabel.

Rank Prijzengeld
#1 1.000.000
#2 820.000
#3 700.000
#4 600.000
#5 510.000
#6 425.000
#7 350.000
#8 280.000
#9 220.000
#10 170.000
#11 130.000
#12 100.000
#13 75.000
#14 60.000
#15 50.000
prijzengeld_grafiek.png

bron: https://www.cyclingmaster.nl/spelregels.php

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Het Buchmann scenario.

Ik denk dat het ook de Giro was. Was totaal niet in vorm. Tot hij op een dag plots de meest gekozen renner was. Letterlijk uit het niets. Dat was het moment dat ik via via Feltet ontdekt heb. Een druk bezochte site onder de Cyclingmasters die Buchmann op 1 gezet had. 

Zonder succes trouwens. Hij werd die bewuste dag op minuten gereden 😊

Vazilii

Je kon er je voordeel mee doen dus. Beter dat het niet weg was dan ;)

Laatst gewijzigd
Vazilii

Jammer dat mijn mannen Bilbao en Fortunato het na de klim niet vol konden houden. Niet te doen met 2. Genoeg renners met kans op roze die niets hebben geprobeerd

Klootje Kriekeljon
Vazilii
Jammer dat mijn mannen Bilbao en Fortunato het na de klim niet vol konden houden. Niet te doen met 2...

Zuur altijd. Zit je eigenlijk gewoon goed met je voorspelling.. maar geen beloning.

1 2 ... 19 20 21 22 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.