BossaJr doet alleen aan dit spel mee, heb ik eens gelezen. Zelf doe ik aan wel 10 spellen mee denk ik: Scorito, Sportpools, YouTour, PCS game, Ploegleider, Sporza Wielermanager, Wijnreder, Afvalkoers, Bagagedragerspel, CQ Biedspel, Het Wielerspel en Cyclingmaster natuurlijk, dus 12.
Herkenbaar. Sinds een paar jaar hier terug gegaan naar Tourchampion en CyclingMaster met de echte cracks. Tourchampion omdat het 1x invullen en simpel is en CM omdat het gewoon de mooiste is, met de beste tegenstand, en aardigste gasten. Simpelweg niet meer de tijd om alle spelletjes af te struinen.
Hey pirazzi, klopt ik doe alleen met Cyclingmaster mee. Mocht het niet voor iedereen duidelijk zijn; ik (teamnaam Sastre's Apostelen) ben ook de beheerder van Cyclingmaster, dus ik heb m'n handen vol qua tijd rond het opzetten van het spel, regelen van prijzen etc... En dan heb ik het nog niet over continu in de gaten houden van de laatste ontwikkelingen; zoals de Giro-organisatie die opeens starttijden heeft gepubliceerd waarop de eerste renner vandaag om 13:25 uur start ipv 13:55 uur. Daarom (na intern overleg) zojuist besloten om de markt tot 13:35 uur open te laten. Dan is er nog vrijwel geen context over of de 1e renners onderweg het goed gaan doen; en blijft er nog voldoende tijd om team aan te passen.
Maar deadline om team aan te passen voor etappe 2 is dus nu 13:35 uur.
Inderdaad; ik vond het ook verrassend dat Jay Vine het zo goed deed, gelet op zijn val en zijn opmerking dat ie twijfelde of hij nog zou starten.
Etappe van morgen wordt een interessante; velen zullen wel Mads Pedersen pakken, maar een vroege ontsnapping (mits er een Lidl-Trek in de vlucht zit), een late ontsnapping (na de lange klim) of een uitgedunde massasprint zijn denk ik allen reëele scenario's.
Wel handig om toch de renners te hebben bij Cyclingmaster die hoog in einduitslag finishen. 😊 Grote verschillen in bedragen:
Tevens kunt u per etappe fictief geld verdienen wanneer renners uit uw selectie in de top 15 finishen van de daguitslag. De opbrengst is afhankelijk van de positie in de daguitslag en is weergegeven in onderstaande tabel.
Rank | Prijzengeld |
#1 | 1.000.000 |
#2 | 820.000 |
#3 | 700.000 |
#4 | 600.000 |
#5 | 510.000 |
#6 | 425.000 |
#7 | 350.000 |
#8 | 280.000 |
#9 | 220.000 |
#10 | 170.000 |
#11 | 130.000 |
#12 | 100.000 |
#13 | 75.000 |
#14 | 60.000 |
#15 | 50.000 |

bron: https://www.cyclingmaster.nl/spelregels.php
Het Buchmann scenario.
Ik denk dat het ook de Giro was. Was totaal niet in vorm. Tot hij op een dag plots de meest gekozen renner was. Letterlijk uit het niets. Dat was het moment dat ik via via Feltet ontdekt heb. Een druk bezochte site onder de Cyclingmasters die Buchmann op 1 gezet had.
Zonder succes trouwens. Hij werd die bewuste dag op minuten gereden 😊
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.