Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 20 21 22 23 »
pirazzi

Telt deze etappe wel mee? Zo ja dan heb ik geluk dat ik Pedersen nog gewisseld heb voor Lonardi.

Laatst gewijzigd
BossaJr
pirazzi
Telt deze etappe wel mee? Zo ja dan heb ik geluk dat ik Pedersen nog gewisseld heb voor Lonardi.

De etappe zal meetellen. Basisgedachte is dat Cyclingmaster zoveel mogelijk wedkantoren zoals Unibet volgt bij het wel/niet accepteren van de etappeuitslag.

Het is echter wel voor een deel van de mensen oneerlijk; bijvoorbeeld:

• mensen die een vluchter als Taco van den Hoorn hadden; Taco had (als de organisatie niet neutraliseerde) een voorsprong van 5 minuten kunnen hebben en had het koers heel anders kunnen uitpakken.
  • mensen die de zwaardere sprinters hadden; mede dankzij neutralisatie konden zwaardere renners ook weer terug komen. Ter illustratie: Moschetti moest lossen op 220 km (!) van de finish... En alsnog vooraan op 200 meter van de finish
  • mensen met Pedersen hebben ook pech.

Tegelijkertijd; horen dit soort ongelukkige omstandigheden ook bij de koers. Als je renner geschept wordt door een loslopende hond, dan ben je ook je geld kwijt. Zuur voor sommige mensen (zeker als je Pedersen + klimmende sprinters zoals Pidcock +  vluchters hebt - ik toevallig 🤐), maar wel het meest logische om te doen.

ivo001

Ik speelde wel met de gedachte om Pedersen buiten de selectie te laten, maar dacht dat top-7 rijden hem alsnog wel zou lukken. Samen met 63% andere wel pech met de declasering van Moschetti. Maar die invloed zal redelijk beperkt zijn. Vooral een voordeeltje voor degene die zwarte paarden Govekar en Mozzato hebben gekozen, die verdienen zo nog wat meer.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

In de derde week zou dit best wel eens voor vluchters kunnen geweest zijn. Maar dit is de eerste week, met een ideale herkansing voor Kooij ... ik vermoed dat het vandaag - neutralisatie of niet - altijd voor de sprinters zou geweest zijn.

Silent Hill

Netjes, Ivo 😊

ivo001

Eindelijk! Na 8 jaar een keertje dagwinnaar!

En de top-10 binnen gekomen

Vazilii

Feli Ivo!

pirazzi

Feli Ivo!

Klootje Kriekeljon

Klasse Ivo. Feli!

1 2 ... 20 21 22 23 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.