Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 105 ... 273 274
Ludi

Fijn herstel met Douvi, 4x Feyenoord waaronder Pedersen en Kokcu. Mag ook wel na dat droevige begin met PSV.

DrSeuss4

Hoe veel is iedereen ongeveer van plan om aan de “tribunespelers” uit te geven in de definitieve selectie?

danusz1986

Ik heb momenteel 4.75 op de tribune. De vraag is alleen Simons ja of nee! Zonder hem een heel breed middenveld en 3 top spitsen met 2 subtop spitsen daarachter. Maar ja stel je de 5e spits vaak op. Dan kan je ook wel de 5e spits goedkoper maken en dan een extra goede verdediger.

KissMyAce2.0

Eyong Tarka Enoh

KissMyAce2.0

Die danusz is trouwens goed bezig zeg!

rbc1912

Aan die 5e spits heb je normaliter niet veel. Omdat je maar met 2 of 3 aanvallers kan spelen
Verder heb je toch voldoende budget nu om een sterke bank te selecteren? En je kan ook nog met je systeem klooien natuurlijk. Dus af en toe eens met 5 middenvelders of 4 verdedigers spelen mocht dat noodzakelijk zijn.
Ik vind het ook een beetje raar om te zeggen: ik investeer zoveel in mijn bank. Je speelt toch niet altijd in dezelfde opstelling? Ik wil dat iedereen prima op te stellen is. Buiten die 5e aanvaller dan, waar ik dus niet veel in ga investeren.

Edit: het ging over de tribune dus in plaats van de bank. Mijn excuses. Maar die 6e middenvelder bijvoorbeeld zit wel gelijk op de bank mocht je door omstandigheden 3-5-2 gaan spelen. En bij eventuele blessures en schorsingen zou die ook zomaar in de basis kunnen staan. Maar in principe selecteer ik dus niet bewust tribunespelers (op de 5e aanvaller na dan). Ik wil dat iedereen bruikbaar is.
Bij het samenstellen van de definitieve selectie kijk ik eerst wel wie ik echt wil en dan zie ik wel wat er overblijft . Met dit budget en falende en dure Ajacieden en PSV'ers moet het volgens mij geen probleem zijn om 2 fatsoenlijke keepers, 5 verdedigers en 6 middenvelders te selecteren

Laatst gewijzigd
rbc1912

Die proefrondes gingen trouwens uitmuntend bij mij, maar de last-minutewissel 'FOMO-Til' voor Kökçu is echt dramatisch uitgevallen :(

R. D.

Het was weer niet veel deze ronde, mede door de zeperd van noppert. Alleen Bergwijn kan de boel nog redden met een hattrick. Doe mij maar belgisch voetbal. :D

rbc1912

Nou. Daar kun je anders ook aardig wat 0-punters halen. Zoals 2 rondes geleden ;)

Scoritop

Voor mijn definitieve selectie heb ik 1,25 mln over voor een middenvelder. Zelf denk ik aan Philippe Rommens. Zijn er GAE insiders die weten wanneer hij weer fit is? En of hij dan weer in de basis komt natuurlijk

Peli

'@Scoritop

Is Julian Baas het overwegen niet waard als 6e middenvelder?
Die heeft nu na 16 basisplaatsen al dezelfde cijfers (2 goals + 5 assists) als Rommens vorig seizoen had na 31 basisplaatsen.

Laatst gewijzigd
R. D.

'@Brabander ja toen had ik de deadline gemist, ik weet niet of ik anders nog goed gescoord had. Sta nog op 90% dus het blijft mn beste topcoach by far.

rbc1912

Nou. Ik had de deadline niet gemist, maar ik had 5 0-punters volgens mij. 2 van Genk en 2 op de bank van Anderlecht en nog 1
Maar we dwalen nu wel heel erg af haha

R. D.

Tsja ik zit met mn hoofd nog niet eens bij zaterdag laat staan de transfer deadline. Eerst maar weer een KKD teampie knutselen. Wel fijn dat er 16 ploegen op de vrijdag spelen dan kun je iig zien of ze spelen.

Ben Van Heck

aankomend weekend ook weer een lastige hoor. ga misschien zelfs wel voor een aantal rkc'ers en volendammers, aangevuld met ajax, psv en wellicht sparta??

rbc1912

Geen AZ?

Scoritop

Robin Ruiter slechts 750k. Wat als Cambuur ook maar een klein beetje gaat draaien. Heb je een lekker goedkoop keepertje.

rbc1912

Als-ie er elke match 3 of 4 om zijn oren krijgt zit je wel constant minpunten te verzamelen. Ook al zit-ie de bank warm te houden. Weliswaar worden die minpunten dan gehalveerd, maar toch...
Zulke mannen heb je toch ook helemaal niet nodig als je Luuk de Jong, Brobbey en Berghuis lekker links laat liggen?
Of je moet echt heel veel vertrouwen hebben in de wederopstanding van Cambuur. Dat kan. Ik had dat vorig jaar ook met Zwolle. Vooral Brammetje van Polen heeft toen nog aardig wat punten binnengehengeld voor me.
Maar van Cambuur blijf ik lekker af. Van Groningen ook trouwens. Maar: er zijn al wat zottere dingen in het voetbal voorgevallen uiteraard. En dat is niet cynisch bedoeld

Laatst gewijzigd
R. D.

VOLENDAM :D

Peli

Ajax wederom 2 verliespunten en de schade m.b.t. mijn top 100 klassering beperkt weten te houden.
Kon slechter.

danusz1986

Wel weer de verkeerde captain gekozen. Daar kan ik nog wel winst mee halen. Wel weer gestegen naar 99.4%.

kevinraar

Lastige speelronde komrnd weekend welke ploegen gaan jullie nemen

Heb me team nog niet af heb nu 4x az 3x psv en 3x Heerenveen

Sta op 77.3

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Zou er toch ook nog een paar van Ajax bij doen, Kevin! Nieuwe coach, of in ieder geval; Schreuder niet meer. Die gaan vlammen zondag!

rbc1912

Ik mag hopen van niet. Wel jammer dat Schreuder ontslagen is :(

Ben Van Heck

heb op dit moment 4 az, 3 ajacieden, 2 heerenveen, 2 psv, 2 sparta, 1 rkc en 1 volendam. Overwegen jullie feyenoorders/twente spelers? imo de enige (zo lijkt het) wedstrijd die alle kanten op kan gaan..

1 2 ... 105 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.