Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 107 ... 275 276
rbc1912

'@Harderijder: deze vraag hoort in 'Scorito-algemeen' ;)
Maar ik snap je dilemma. Je hebt het over Hansson die uit vorm lijkt, maar dat kan over Vente ook gezegd worden toch?

Platje

'@Harderijder: ligt ook aan de rest van je team: kan je een mooie upgrade ergens anders maken als je bijv. Vente weglaat ipv Hilterman? Ze hebben allemaal een ander prijskaartje

Laatst gewijzigd
RvhC74

Mijn team wordt denk ik als volgt:
4x aja
3x psv
3x az
2x spa
1 x fey
1x fort
1x rkc

rbc1912

4x AZ
4x PSV
2x RKC
1x Volendam

Bank:
2x Volendam, RKC, Ajax

Tribune: o.a. Brobbey :)

dadeliva

'@Harderijder Vente is te duur en heeft de laatste maanden veel minder gepresenteerd. Maar 1 doelpunt en geen assist in de laatste 5 wedstrijden. Ook diet Roda het verder niet geweldig.
Verder is Lauresen ook een goede keuze.

Platje

Moet zeggen dat er heel veel leuke opties zijn in de KKD.. er zijn een aantal namen die ik 100% neem, verder is het kijken wat voor budget ik over hou en wie daar allemaal in past.
Verheijdt zal weinig gekozen worden, komt door Ado, zijn mindere periode, en zijn prijs, maar mocht je denken dat Dick Ado weer aan het voetballen krijgt is het wel eentje die je kan overwegen om verschil mee te maken. Ik zou hem bijv. eerder dan Vente nemen maar de kans dat ik hem zelf neem is wel klein

steven20

1. Olij en Odgaard
2. Vaessen en Tadic?

Ik ben benieuwd wat jullie denken?

rbc1912

Odgaard en Vaessen

steven20

'@Brabander

Haha! Nog aanraders bij PSV?

Peli

'@Steven
Olij en Odgaard

Laatst gewijzigd
Dannyco

Ik ben eruit geen Twente, Feyenoord en Sparta wel het volgende:

Ryan
(Vaessen)

Sugawara
Hatzidiakos
Branthwaite
Ewijk
(Lutonda)

Simons
Bel Hassani (of toch Eiting aanvoerder en goeie corner/vrijetrap
Taylor of Til (wat denken jullie @Peli @Brabander @Reneetje

Odgaard
Tadic
Silva (als die niet speelt Yilmaz)

Tribune
Ozyakub
Eiting
Colassin

@Steven20
Odgaard en Vaessen

Peli

'@Dannyco
Lastige. Daar ga ik maar niks over zeggen, dan heb ik het straks gedaan als m'n hint verkeerd uitpakt 🙈

Dannyco

'@Peli haha geeft niks blijft toch een gok! 😜

steven20

'@Dannyco

Ik zou Taylor zeggen. Guus Til gaat niet starten verwacht ik..

RvhC74

'@Dannyco

Ik zal iig voor Taylor gaan, die speelt zeker maar aan de andere kant kun je ook zien of Til speelt.

Geen Sparta vind ik niet. Zelf heb ik van Feyenoord maar 1 en van Twente heb ik geen, je zou een aanvaller evt kunnen overwegen maar kans op overwinning bij andere teams groter.

Volendam vind ik geen zekerheid, ook rkc niet en Heerenveen vind ik in mindere fase zitten

Kans grootste op de 0 acht ik het hoogste bij psv, Ajax en az ook al gaat het minder bij de eerste twee clubs

steven20

Nog een laatste mooi dilemma:

1. Rulli en Yilmaz
2. Olij en Bergwijn

RvhC74

Optie 1 zeg ik maar op eigen risico 😂😂😂

rbc1912

Til of Taylor is wel een hele moeilijke hoor. Ik neig naar de eerste. Puur omdat-ie thuis speelt en de tweede een uitmatch heeft

Jonah Deloo

wie pakken jullie van psv?

rbc1912

Dat ligt aan de opstelling

Jonah Deloo

til basis pakken jullie hem?

danusz1986

Nee Benitez, Veerman, Simons en De Jong.

wielergekkie

Ik pak wel Simons en Til. Twijfel wel over captain, durven jullie een PSV’er of Ajacied captain te maken?

Jonah Deloo

'@danusz1986 pak jij ajax spelers?

RvhC74

Waarom niet Til en Veerman, beiden gebrand om verschil te maken en basisplaats terug te verdienen

1 2 ... 107 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.