Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 141 ... 381 382
Wielertje12

Thanks @Ab, dan ga ik denk ik toch voor het gokje om Hazard op de bank te zetten en Dimata tribune, had al spijt dat ik hem tegen Feyenoord op de tribune had zitten haha

puntenjager

'@sambamike maar zal Sandler basis staan? Begon op de bank tegen Feyenoord.

puntenjager

Ik ga denk ik voor onderstaand;

Vaessen

Hartman of Sandler
Suguwara
Smal

Kudus (c)
Kokcu
Simons
Vd Streek

Tadic
Pavlidis
Cerny

Bijlow
Sandler of Hartman
Azarkan
Cissoko of Douvikas

Mbuyamba
Seuntjes
Douvikas of Cissoko

Twijfel nog even over Sandler/Hartman en Douvikas/Cissoko.
Ik verwacht dat NEC wint en de nul houdt, maar spelen Sandler en Cissoko basis? Hartman, Heerenveen uit kans op een tegengoal is zeker aanwezig. Douvikas, lastig. Vitesse begint steeds beter te draaien, dus de zekere 3 punten zijn er niet. Even een vermoedelijke opstelling van NEC afwachten, anders misschien toch voor meer zekerheid met Hartman en Douvikas. Of jullie moeten me over kunnen halen met iets, haha

Wielertje12

Slot over Hartman: Hartman stond niet op het veld, omdat hij kampt met knieklachten. Serieus is het niet, lijkt het. "Ik verwacht dat hij gewoon kan spelen. Volgens mij is het iets met zijn knie, die is wat verdikt geloof ik. De medische staf zei dat het beter was om even binnen te blijven."

Kleine Drekst

vitesse mist bero trondstad en kozlowski ik ga dus douvikas basis zetten

Timber

Dimata is fit en staat in de basis volgens ForzaNEC

puntenjager

Ik heb een luxeprobleem in de aanval. Sandler en Cissoko volgens ForzaNEC in de basis. Vitesse mist er wel een aantal dan. Tadic,
Pavlidis sowieso basis. Cerny voorlopig ook. Douvikas dan toch maar op de bank en wisselvallige Cissoko mag op de tribune.

steven20

Vaessen en Kudus capitano it is.

Jonah Deloo

Iemand nieuws over hilgers? Ik heb de keuze tussen hem of hartman basis.

dadeliva

Ik ga voor Brenet als captain.

RvhC74

'@Peli

Gokje Mijnmans was toch niet niet raar geweest 🫣

puntenjager

Überhaupt een aanvoerder van AZ zit je goed. Dit wordt een monsterscore.

Peli

'@Reneetje
Tot De Wit en/of Mihailovic weer terug zijn.

R. D.

Viel uiteindelijk toch mee met die monsterlijke score. Heel typisch ook 5-0 voor bij rust en niks meer maken. Gelukkig wel de 0 gehouden. Mooi begin van het weekend.

Timber

'@ Peli. Moet het nog zien met De Wit. Ik zie op de AZ forums geregeld negatieve posts over zijn voetballende kwaliteiten in het vloeiende voetbal dat AZ wil spelen. Als Mijnans zo doorgaat als nu zie ik De Wit niet 1, 2, 3 direct weer in de basis verschijnen.

Peli

Forumleden bepalen de opstelling niet hè 😉

Maar ik hoop voor hen dat ze gelijk krijgen, met Mijnans hebben ze veel meer voetballend vermogen op het middenveld en in de as.

rbc1912

Mijnans heeft zijn visitekaartje wel afgegeven natuurlijk

R. D.

Zo is het wel weer genoeg Xavi ... ho maar.

DrSeuss4

Wat ben ik blij dat Bijlow geblesseerd is. Had anders nooit Robin Ruiter in de basis gezet

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ai. Met mijn stomme kop Lelieveld op de tribune gezet :(

#nooitdehuidverkopenvoordatdebeergeschotenis ;)

Peli

Lelieveld zit daar prima toch?

rbc1912

Haha ja. Uiteindelijk wel ja. Maar die voorspelde 'schiettent' lijkt mee te gaan vallen.
Ik bedoel maar te zeggen dat het weleens anders loopt als dat je denkt. Wat sport ook zo mooi maakt uiteraard

RvhC74

Mmmm ja dan scoort Hilgers idd als hij op de bank zit en Seuntjes op de tribune.

Jammer van zowel Kitalano en Kudus met de bal op de paal.

Ondanks alles redelijk tevreden met 1 plek stijging in algemeen.

rbc1912

Ik heb ook wel een lekker weekend gedraaid met exact 1400 punten. Volgende week Lelieveld en Seuntjens (deze ronde op de bank) sowieso in de basis. Kan ik daar niet meer over mekkeren in ieder geval :)

Laatst gewijzigd
Peli

Hier, ondanks een (ingecalculeerde) nulpunter als keeper en een verkeerde captainkeuze, toch weer 'gewoon' de gemiddelde weekscore behaald. Wat betekent dat ik nog altijd de weg naar beneden niet heb ingezet, althans... niet drastisch.
(Exact 50 puntjes onder de nummer 99 algemeen..... Ben benieuwd wie dat is 😉)

Dit worden nog 13 interessante, maar zware (en potentieel frustrerende) speelronden.
Fingers crossed 🤞🏼

1 2 ... 141 ... 381 382

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.