Ik ga denk ik voor onderstaand;
Vaessen
Hartman of Sandler
Suguwara
Smal
Kudus (c)
Kokcu
Simons
Vd Streek
Tadic
Pavlidis
Cerny
Bijlow
Sandler of Hartman
Azarkan
Cissoko of Douvikas
Mbuyamba
Seuntjes
Douvikas of Cissoko
Twijfel nog even over Sandler/Hartman en Douvikas/Cissoko.
Ik verwacht dat NEC wint en de nul houdt, maar spelen Sandler en Cissoko basis? Hartman, Heerenveen uit kans op een tegengoal is zeker aanwezig. Douvikas, lastig. Vitesse begint steeds beter te draaien, dus de zekere 3 punten zijn er niet. Even een vermoedelijke opstelling van NEC afwachten, anders misschien toch voor meer zekerheid met Hartman en Douvikas. Of jullie moeten me over kunnen halen met iets, haha
Slot over Hartman: Hartman stond niet op het veld, omdat hij kampt met knieklachten. Serieus is het niet, lijkt het. "Ik verwacht dat hij gewoon kan spelen. Volgens mij is het iets met zijn knie, die is wat verdikt geloof ik. De medische staf zei dat het beter was om even binnen te blijven."
Hier, ondanks een (ingecalculeerde) nulpunter als keeper en een verkeerde captainkeuze, toch weer 'gewoon' de gemiddelde weekscore behaald. Wat betekent dat ik nog altijd de weg naar beneden niet heb ingezet, althans... niet drastisch.
(Exact 50 puntjes onder de nummer 99 algemeen..... Ben benieuwd wie dat is 😉)
Dit worden nog 13 interessante, maar zware (en potentieel frustrerende) speelronden.
Fingers crossed 🤞🏼
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.