Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 142 ... 380 381
rbc1912

Zenuwslopend inderdaad

Bobby37

1330 punten! Kudus Captain en vaessen basis pakte allebei gelukkig prima uit.

R. D.

Hier ook niet de beste keuzes, 181 punten op de bank en 4 basisspelers onder de 50 punten.

0.3% gestegen naar 80.5%

Geen Simons helpt ook niet echt als hij zo doorgaat.

dadeliva

Met captain Brenet ook lekker gescoord 1286 en een paar tienden gestegen naar 96%. Ook goed voor 64 punten bij match king.

Scoritop

Hier blijven we rond de 99% staan. Kudus blijkt tot nu toe een goede pick. Daarentegen wordt het behelpen zonder Van Amersfoort, Bijlow en dit weekend ook Kokcu

kevinraar

1290 punten gehaald gestegen van 77.5 naar 78.4

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

lastige captain keuze, ga ik voor een ajacied (kudus) of een twente speler (smal of ricky)

R. D.

Ik ga voor Douvikas. die verdediging van PSV is een zeef.

R. D.

UTR-DOUVIKAS (C)

AZ -PAVLIDIS
AJA-KUDUS
TWE-BRENET
RKC-SEUNTJES
AZ -SUGAWARA
SPA-OLIJ
FOR-YILMAZ
SPA-PINTO
UTR-VD STREEK
EXC-EL YAAKOUBI

TWE-UNNERSTALL
TWE-SMAL
PSV-J.VEERMAN
NEC-DIMATA

FEY-KOKCU
SPA-VERSCHUEREN
VOL-MUHREN

danusz1986

Hazard weken uitgeschakeld. Toch blij dat ik het niet aandurfde.

KissMyAce2.0

Nou ik ben idd ook helemaal uit mn dak gegaan na dat nieuws

Jonah Deloo

kudus captain zonder twijfel twente uit wil nog wel eens gek aflopen. Enige dilemma is of pavlidis basis of douvikas. Verde basis aanvallers zijn tadic en cerny.

Bobby37

Hier ook kudus Captain, spitsen tadic, cerny en pavlidis, douvikas op het bankie.
Ik zat bij feyenoord-nec in het stadion en alles wat ook maar richting Wellenreuter gaat, beland in het doel.
Dus vandaar de keuze voor pavlidis boven douvikas.
Wat een k*tkeeper.

RVH

Ik vind Sparta ook nog niet een makkelijke tegenstander voor Ajax. Die hebben het goed voor elkaar.

Benzardi

Een vervelende ronde, maar deze heren mogen opdraven dit weekend.

Tadic
Cerney
Pavlidis

Klaassen
Reijnders
Seuntjes
Zerrouki

Geertruida
Smal
Smand

Olij

Fingers crossed :)

Kleine Drekst

had seuntjes captain vond het leuk om een keer geen ajax speler captain te maken hoewel die 2 x bij een doelpunt betrokken was niet veel punten gehaald.

Peli

Vaessen
(Bijlow)

Smal
Hilgers
Mbuyamba
(Hartman)

Kudus (C)
Vd Streek
Zerrouki
Seuntjens
(Reijnders)

Tadic
Douvikas
Cerny
(Pavlidis)

RvhC74

Beetje jammer dat Vitesse niet minimaal 1 goal heeft gemaakt 🫣🫣🫣🫣

Laatst gewijzigd
Peli

Dat is helemaal niet jammer 😄😉

RvhC74

Pffffffen dan ook nog lucky Feyenoord 🫣🫣🫣🫣

Peli

Haha, geluk dwing je af 😉

Wel lekker Scorito avondje. 102 punten voor Mbuyamba en al m'n Feyenoorders en AZ'ers op bank en tribune.
128 punten voor de wedstrijd van de week erbij en dan sta ik, met morgen 8 basisspelers en m'n captain nog voor de boeg, op een best lekkere tussenstand van 367 punten.

🤞🏼

Laatst gewijzigd
rbc1912

Niet echt een lekker rondje dit. Toch gegokt op AZ maar dat levert niet veel op. Seuntjens captain ook niet. Ook al maakt-ie 2 halve doelpunten.
En als klap op de vuurpijl ook nog eens voorbijgestreefd worden door een zekere @Peli maakt het helemaal af ;)

Peli

"Parijs is nog ver", Arjan 👍🏼

DrSeuss4

Met een correcte voorspelling en poederden in de basis een mooie start van het weekend. Morgen bijna al m’n spelers plus captain nog te goed.

RvhC74

Juiste uitslag voorspellen is oook stukje geluk hebben, valt de gelukkige 2-1 niet ziet de wereld en eredivisie er heel anders uit.

Feyenoord heeft geluk mee maar ook wel door juiste instelling/mentaliteit dwingen ze het ook zelf af…

Ben wel benieuwd hoe het straks gaat met Europa er tussen door. Feyenoord houdt dit niet steeds vol. Az verwacht ik nog wel terugval van. Psv is niet stabiel genoeg. En mocht Ajax nog gaan draaien dan …….

1 2 ... 142 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.