Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 143 ... 273 274
Bobby37

Had 2-2 voorspeld, niet verwacht dat AZ zo timide zo spelen en dat wellenreuter ballen tegen zou houden :p
Verder pavlidis en wieffer geel, en reinders en sugawara (bank) 2 doelpunten tegen.
Dus voor scorito viel het tegen maar als feyenoord fan was ik heeeel blij met de goal van petersen.
Nu maar hopen op Captain Kudus. Dat ie een hattrick maakt met 2 assist, maar dat het toch 5-5 wordt.

Voor zowel feyenoord als scorito is het wel lekker dat de blessure van bijlow lijkt mee te vallen

Peli

Geen Zerrouki en geen Pröpper bij Twente vandaag.

RvhC74

Lekker dan Twente geen 0 🫣🫣🫣

Ook de tweede al tegen pfffff

Laatst gewijzigd
RvhC74

Mmmmmm niet mijn weekend. Van Rooij vraagteken er idd niet bij

Sisoko op de bank dan maar als invaller scoren 3x

Kleine Drekst

mijn team is uitgespeeld maar 600 punten + verkeerde captainkeuze schade qua procenten gelukkig beperkt.

Bzuidema

Nou Tadic captain en Kudus hebben mijn weekend gered anders was het echt niks. Toch weer in de fout met Twente spelers. Wat blijft dat toch in uitwedstrijden een labiel team.

rbc1912

Nou. Wat een dramatisch rondje zeg. Die Tadič krijgt bakken met kritiek, maar zijn gemis zal me duur opbreken verwacht ik.

Peli

Ondanks nulpunter Zerrouki (en 3 andere prutsers van Twente) in m'n basis en Kudus cpt ipv Tadic, toch mezelf weer hoger in de top 100 algemeen genesteld (plek 60 inmiddels).

Op naar aankomend weekend, kijken of het weer winstplekken gaat opleveren.

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Kwartje valt idd goed dit weekend voor je met oa gelukkige 2-1 voor Feyenoord, Vitesse die het laten afweten

En voor mij dan nec die mij punten hadden moeten opleveren, juist nu geblesseerd en/of de bank zitten

Op naar volgende week #het kan altijd beter

Laatst gewijzigd
Peli

Zonder geluk vaart niemand wel 👌🏼

RvhC74

7 plekken tekort voor een kroontje bij voorspellingen van de wedstrijden. Oftewel nec heeft 1 goal te veel gemaakt 🫣🫣🫣

R. D.

512 punten. 4.2% gezakt naar 76.3%, mede mogelijk gemaakt door Olij, Pinto en El Yaakoubi met samen -60 puntjes. :D

MarvinG

4x Ajax pakt deze week wel weer heel fijn uit. Met Tadic en captain Kudus :) 1148 punten in totaal. Gestegen naar 94,8%.

Ben Van Heck

Neig dit weekend toch naar een az'er als captain dan ipv een ajacied. zeker ivm de tegenstander, thuisvoordeel en geen europese wedstrijd!

Peli

Hier ook, daarom Pav cpt.

Scoritop

Pav idd de meeste logische. Ik zit met de twijfels over de middenvelders. Keuze tussen Van Amersfoort, Seuntjens en vd Streek.

Van Amersfoort speelt tegen Seuntjens en hij is net terug van een blessure. Gaat die spelen? Seuntjes kan scoren in de Arena, dus waarom niet tegen Heerenveen? Dan vd Streek. Altijd een neusje voor de goal en zie Utrecht zomaar winnen bij Sparta. Als ik het zo opschrijf denk ik dus Vd Streek en Seuntjens en heb ik mijn keuze dus blijkbaar al gemaakt. Iemand die dit anders zou doen?

Peli

Hier ook de keuze tussen Seuntjens en Vd Streek.
Uiteindelijk gegaan voor Seuntjens.

david078

Pavdilis captain. Ik speel ook met seuntjes en van der streek. Ik speel voor het eerst ook met 5 middenvelders.
Speciaal op geslecteerd omdat de spitsen niet aan de lopende band scoren .

Bobby37

Heb ook pavlidis Captain

Vaessen

Sugawara
Pinto
Vd buis

Kokcu
Reijnders
Veerman
Kudus

Pavlidis (c)
Tadic
Douvakis

Bank: bijlow, smal, wieffer, cerny
Tribune: propper, azarkan, cissoko

RvhC74

Hopelijk ga ik dit weekend weer wat inlopen op @Peli

Kleine Drekst

pavlidis captain bij mij ook

dadeliva

Ik heb voor vdStreek ipv Seuntjes gekozen en ook Pavlidis als cap

DrSeuss4

Seuntjes Hattrick bonus van assists

david078

Vorige week pedersen op de tribune en nu Lelieveld.
Gelukkig gaat seuntjes lekker

wielergekkie

En jullie al ideeën over de 300% captain?
Denk dat veel mensen voor Kocku of Gimenez (als ze die hebben gaan)

1 2 ... 143 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.