Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 166 ... 273 274
Sies

Alles kan, mar dan wordt 1 van de andere posities wel vrij minimaal

jan derksen

mijn aanval is gewoon Pavvlidis De Jong Gimenez

Bzuidema

Vandaag een vrije dag dus weer aan het puzzelen geslagen. team so far:

Unnerstal
Van Gassel

Propper
Sugawara
Hancko
Bochniewicz

Stengs
De Wit
Steijn
Van Ginkel
Quahim

Gimenez
de Jong
Pavlidis
Sahraoui
Agrafiotis

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@jan derksen beter de wit en steijn dan vlap en steijn. Meer balans.
Overigens is mijn voorhoede hetzelfde: Gimenez en pavlidis kan je niet laten liggen. En luuk in deze vorm ook weinig aan te twijfelen.

RvhC74

'@BZuidema

Sterke aanval, 4/5 e aamvaller kan minder sterk, zeker met deze 3

Beter voor je breedte van het team

Jonah Deloo

Team is denk ik compleet heb nu alleen 4 excelsior spelers..

Gimenez
de Jong
Pavlidis
Agrafiotis
Ould-Chikh

Veerman
Stengs
de Wit
Steijn
Rommens
Naujoks

Geertruida
Sugawara
Propper
Siovas
Widell

Ryan
Unnerstal

NielsH97

Mijn tip is om niet Agrafiotis te nemen maar een ander Excelsior diamantje ;)

Beste speler is geblesseerd geraakt.

Jonah Deloo

Hebben we het dan over omorowa?

joris dor

Ga dit jaar ook eens meespelen met de Eredivisie.

Dit is mijn ploeg:

Wat is jullie gedacht hierover?

Unnerstall
Pandur

Geertruida
Propper
Sugawara
Bochniewicz
Isimat Mirin

Veerman
De Wit
Steijn
V Ginkel
Tahiri
De Keersmaecker

Pavlidis
Lang
Paixao
Sahraoui
Hansson

Alvast veel succes aan iedereen.

NielsH97

Precies @Jonah Deloo , die gaat verwacht ik meer assists en goals maken en zal een lagere pickrate hebben.

HZ57

Normaal niet van de lijstjes maar deze keer dan
Benitez
Pandora

Suguwara
Teze
Trautner
Propper
Seymoure

D de Wit
Tahirovic
Steijn
Timber
Zuurman
Rommens

Giminez
De Jong
Pavlides
Ould-Chicken
Agrofiotes

Twijfels over Teze speelt die veel en tussen Timber-Wieffer, wie rendeert het best.

Jonah Deloo

'@NielsH97 kan ik me opzich wel in vinden maar denk je dat hij ook basis zal staan als agra weer terug is, want op dit moment is hij enkel als invaller van geweest

NielsH97

Dat klopt @Jonah Deloo
Maar ik verwacht dat hij bij afwezigheid van agra zijn kans gaat pakken.

RvhC74

Wie leveren er meer punten op, denken jullie, De Jong + van Ginkel of Veerman en Lozano

Ik weet het wel denk ik, hou van bevestiging 😜😉

NielsH97

De Jong + Van Ginkel maar ook een veel hogere pickrate. Ik zou dan eerder voor Pavlidis en d. de wit of Pavlidis en Steijn gaat.

Grote kans dat van Ginkel ergens een blessure oploopt en wat wedstrijden mist. Voor 2 mil een te groot risico. Daarnaast zal Pepi tegen laagvliegers ook minuten krijgen rondom CL wedstrijden. Pavlidis heeft geen echte backup

RvhC74

Dus maw uit jou woorden op te maken, want je spreekt jezelf erg tegen ( blessure kans van Ginkel, de Jong gewisseld worden) leveren Lozano en Veerman meer punten op. Lozano en de Jong zullen beiden vaker gewisseld worden, lood om oud ijzer

In principe heb ik mijn team staan, die ik niet ga delen. Maar niks is zo betrekkelijk als mijn team en het weer

marissinkje

Met behulp van enkele tips uit dit forum, hierbij mijn selectie voor komend seizoen.
Tips/opmerkingen uiteraard welkom!

Unerstall
van Gassel

Smal
Hancko
Sugawara
Pinto
Seymor

Veerman
Stengs
Steijn
Eiting
Willumsson
Kitolano

de Jong
Pavlidis
Ivanusec
Mattsson
Agrafiotis

Jonah Deloo

Zie berghuis eigenlijk niet voorbij komen. Wel een middenvelder die altijd basis zal staan en lijkt mij ook meer rendement te hebben dan veerman. Niet dat ik hem zelf meteen overweeg maar als iemand een goede reden heeft om te pakken…

Bzuidema

Waarom hoor ik niks over Tillman van PSV. De nieuwe nummer 10. Scoort makkelijk en is een sterke gast. Scoorde gelijk in zijn eerste wedstrijd. Zal nu wel veel gaan spelen zeker als Champions League begint. Kan hij veel minuten maken in de eredivisie. Berghuis is een anders verhaal. Ajax heeft veel aankopen gedaan. Berghuis is normaal gesproken wel veel punten waard maar heb toch het gevoel dat hij niet zoveel zal gaan spelen. Is ook moeilijk te zeggen nu omdat hij geschorst is geweest en daardoor geen informatie hebt. Daarvoor is hij te duur en zou je voor Veerman kunnen gaan. Omdat psv nu wel beter loopt dan ajax

Harderijder

De KKD deadline is vanavond, is daar een ander topic voor? Of heeft iedereen zijn team rond en geen twijfels?

Jonah Deloo

Tillman een risico met saibari, til, babadi en (lang) als andere opties lastig om te gokken of hij meteen vanaf speelronde 5 basis zal staan. En met de huidige vorm van saibari lijkt me dat onwaarschijnlijk. Ik zit toch elke keer met vlap. Lijkt wel alsof hij zijn zelfvertrouwen terug heeft gevonden. En dan kan ie gaan renderen hoor. (en hij speelt als aanvaller) Enige is dat je dan met twee middenvelders van twente zit. Wat rouleren moeilijker maakt.

Ben Van Heck

hopelijk is er richting de deadline wat meer duidelijk over hoe psv gaat spelen. saibari nemen is een groot risico, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij kind van de rekening gaat worden ten koste van een tilman ofzo. ja hij scoort makkelijk (blijkbaar), maar als een saibari blijft renderen denk ik niet dat een gehuurde speler hem uit de basis knikkert. mocht dit wel zo zijn dan verwacht ik eerder dat saibari 'gewoon' wordt opgesteld in de eredivisie, of op z'n minst invalt. Hem helemaal niet laten spelen zou kapitaal vernietiging zijn en bovendien is al gebleken dat hij als invaller ook het verschil maakt. voor 2,5 miljoen de 'gok' wel waard vind ik, zeker als je ziet hoe breed je je selectie dan kunt maken. maar natuurlijk kan ik het helemaal mis hebben en hoor graag wat jullie visie hierop is.

Bzuidema

Misschien ben ik iets te voorbarig met Tillman. Dacht trouwens dat hij gekocht was voor veel geld, weet niet hoe ik daar mee in gedachten zat. Dan maakt het iets minder waarschijnlijk dat hij nu alles zou spelen. ik denk wel veel maar zoals hierboven beschreven heb je meer opties.
Ik kom hierop omdat ik graag een middenvelder van PSV erbij wil en Veerman net iets te duur vind. Dan misschien toch een gokje wagen met de goedkopere Saibari.Deed ik vorig jaar met Mihailovic van AZ maar dat pakte verkeerd uit. Dan neig ik op dit moment naar Tillmann of Saibari.

Karperdrol

Iemand die wilt sparren over de kkd? Dm me

Ruhs49

Ik heb een interessant dillema. Het gaat vooral over de welk team dat veel gaat scoren of weinig goals tegen krijgt.
Zouden jullie dan kiezen voor PSV verdedigers en Feyenoord aanvallers of Feyenoord verdedigers en PSV aanvallers?

PSV heeft afgelopen seizoen relatief veel goals tegen gekregen, maar heeft veel goede investeringen gedaan in verdediging en gaat waarschijnlijk vaker de 0 houden.

1 2 ... 166 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.