Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 165 ... 273 274
Timber

Vlap staat hangend op links he, dus Eiting verwacht ik gewoon op ‘8’ in de basis. Bakayoko heeft ook geen rendement, dus verwacht ook vrij snel Lozano op rechts. Eventueel op links en Lang dan op ‘tien’.

Scoritop

15/20 goals door Lozano? Dat denk ik niet. Lozano zal rond de 10 eindigen. Na de interland periode zit hij nog wissel, want Bakayoko heeft het goed gedaan en psv draait als een tierelier. Bosz laat Lozano natuurlijk 30 tot 45 minuten spelen, zodat hij wat wedstrijd in de benen heeft voor Arsenal uit.

RvhC74

Lozano op de bank, hij is echt niet voor op de bank gekomen

10 goals is echt te laag ingezet

Scoritop

Hij zal zeker niet voor de bank zijn gehaald. Zal Bakayoko er op den duur zeker uit spelen. Maar heeft pas 134 min gespeeld dit seizoen. Daarom denk ik dat ze niet te gek met
hem gaan doen en eerst weer wat minuten geven

Harderijder

Ik zie de (tot nu toe veel scorende) aanvaller van Excelsior niet voorbij komen hier. Waarom niet? Dat is toch prima opvulling?

Laatst gewijzigd
RvhC74

Dan direct maar als invaller, dubbele scoren of extra dubbele score als je m als captain hebt

Sean Chiappucci

'@scoritop
Lozano komt niet van Beerschot of Telstar (met alle respekt voor beide) maar van Napoli, waar hij gewoon een prima jaar heeft gedraaid en kampioen in de Serie A is geworden . Die schiet er denk ik met 2 vingers in zijn neus een goal of 20 in.

Scoritop

Ik vind Lozano ook een leuke voetballer, daar niet van. Maar nooit een topscorer in hem gezien. Sinds 12 februari dit jaar slechts 1 goal gemaakt. Nu de eredivisie al wat wedstrijden onderweg is en psv het goed doet, kan Lozano prima eerste paar wedstrijden op de bank beginnen en er in de CL staan. Deze redenen haalt hij geen 15/20 goals dit seizoen. Maar kiezen jullie hem maar 😉

Astarloa

Zo geweldig was het vorig jaar met Lozano niet hoor. Weinig doelpunten en ontzettend vaak gerouleerd met Politano en Elmas. Neemt niet weg dat hij voor de eredivisie natuurlijk een topspeler is. Alleen speelt op zijn positie Bakayoko die in vorm is en een gigantische transferwaarde heeft. Als ze die plotsklaps eruit halen zou dat ontzettende kapitaalsvernietiging zijn. Dus Lozano kiezen vind ik zelf een beetje gokken. Als je dan toch de keuze hebt zou ik zelf voor Ivanusec gaan.

Boasson en Hagen

Vorig seizoen:
Gimenez - 15
De Jong - 14
Brobbey - 13
Pavlidis - 12
Bergwijn - 12
Tadic - 11

Om maar even aan te geven hoe lastig het is om 15-20 goals te maken in een seizoen.

jan derksen

beste optie voor 2.5 miljoen buiten steijn? vind het best lastig

Sies

En als je dan bedenkt dat Gimenez eigenlijk pas na de winterstop basisspeler werd, kan je natuurlijk wel uitrekenen hoeveel hij er gaat maken. No brainer!

danusz1986

Weet iemand waarom je geen berichten kan deleten in de inbox dus daardoor geen persoonlijk bericht kan sturen?

danusz1986

'@sies Ik denk idd dat Gimenez een no brainers is, samen met Pavlidis.

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci

'@ jan derksen
Weet niet over welke positie je doelt.
Van Wolfswinkel zou weleens ouderwets goed kunnen zijn.
Pröpper en Ramalho gaan denk ik hun geld gewoon waard zijn, niets meer en niets minder. En Tahirovic zou misschien wel iets beter kunnen gaan presteren dan we op dit moment denken. Alleen Ajax nog niet overtuigend, en ik laat hem voorlopig thuis. Mag op de shortlist voor de winterstop.

jan derksen

'@sean chiappucci excuus heb het over middenveld. thanks

Sies

Opzich vrij logisch als je het wil vergelijken met Steijn toch?

jan derksen

jerdy schouten gaat ook wel spelen denk ik op 6 alleen geen echte scorito speler, saibari teveel risico. feyenoord trio ook niet aantrekkelijk denk ik. blijft verschueren over twijfel of die zo'n seizoen als vorig jaar kan halen.

Sean Chiappucci

'@ jan derksen
Ik zie Schouten ook niet zo veel Scorito punten pakken, en Saibari idd teveel concurrenten.
Sparta had ik in een eerdere post ook al aangegeven , denk niet dat het niveau van afgelopen jaar gehaald wordt maar de priizen zijn er wel naar.
Steijn blijjft de beste in de 2.5 mln categorie vind ik

Scoritop

Q. Timber kan je prima nemen

jan derksen

'@scoritop ja vind je? ook niet echt een scorito speler misschien dat van ginkel een mooiere optie is voor 2 miljoen en dan die 500k ergens anders aan besteden.

Jonah Deloo

Vind dani de wit ook wel ergens een must have hoor. Helpt enorm mee in het spel van az met het afjagen. Denk dat hij daarom geen risico is om op de bank te belanden. En op dit moment veel meer rendement dan mijnans. En neemt blijkbaar ook de pingels.

Sies

Ik heb inmiddels Stengs, L de Jong en Walemark vervangen door Pavlidis, Lozano en Q Timber.

jan derksen

'@jonah deloo dani de wit of vlap kies ik denk toch voor vlap

Sean Chiappucci

'@ Sies
Neem Timber niet, maar heb ook ets soortgelijks. De puzzel om Pavlidis erin te krijgen, zorgt dat er geen ruimte meer is voor de Jong hè ?

1 2 ... 165 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.