15/20 goals door Lozano? Dat denk ik niet. Lozano zal rond de 10 eindigen. Na de interland periode zit hij nog wissel, want Bakayoko heeft het goed gedaan en psv draait als een tierelier. Bosz laat Lozano natuurlijk 30 tot 45 minuten spelen, zodat hij wat wedstrijd in de benen heeft voor Arsenal uit.
Ik vind Lozano ook een leuke voetballer, daar niet van. Maar nooit een topscorer in hem gezien. Sinds 12 februari dit jaar slechts 1 goal gemaakt. Nu de eredivisie al wat wedstrijden onderweg is en psv het goed doet, kan Lozano prima eerste paar wedstrijden op de bank beginnen en er in de CL staan. Deze redenen haalt hij geen 15/20 goals dit seizoen. Maar kiezen jullie hem maar 😉
Zo geweldig was het vorig jaar met Lozano niet hoor. Weinig doelpunten en ontzettend vaak gerouleerd met Politano en Elmas. Neemt niet weg dat hij voor de eredivisie natuurlijk een topspeler is. Alleen speelt op zijn positie Bakayoko die in vorm is en een gigantische transferwaarde heeft. Als ze die plotsklaps eruit halen zou dat ontzettende kapitaalsvernietiging zijn. Dus Lozano kiezen vind ik zelf een beetje gokken. Als je dan toch de keuze hebt zou ik zelf voor Ivanusec gaan.
'@ jan derksen
Weet niet over welke positie je doelt.
Van Wolfswinkel zou weleens ouderwets goed kunnen zijn.
Pröpper en Ramalho gaan denk ik hun geld gewoon waard zijn, niets meer en niets minder. En Tahirovic zou misschien wel iets beter kunnen gaan presteren dan we op dit moment denken. Alleen Ajax nog niet overtuigend, en ik laat hem voorlopig thuis. Mag op de shortlist voor de winterstop.
'@ jan derksen
Ik zie Schouten ook niet zo veel Scorito punten pakken, en Saibari idd teveel concurrenten.
Sparta had ik in een eerdere post ook al aangegeven , denk niet dat het niveau van afgelopen jaar gehaald wordt maar de priizen zijn er wel naar.
Steijn blijjft de beste in de 2.5 mln categorie vind ik
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.