Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 164 ... 275 276
Ben Van Heck

bied natuurlijk 0 garantie voor dit seizoen en ik kan met een goedkope 2e keeper aardig besparen.

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Unnerstal gaat het best samen met van gassel. Dus voor nu die keuze. Echter heeft az wel een makkelijker schema, dus wellicht dat ik dat nog om ga gooien. Psv en ajax nooit overwogen als eerste doelmannen (allebei lastig schema) en feyenoord natuurlijk bijlow die wrs voor de winterstop terug gaat komen.

Verder heb ik veel berichten gelezen van psv’ers die denken dat saibari tillman de basis uit gaat houden. Geen garantie natuurlijk maar qua rendement zoveelstehandse interessanter dan veerman. Lang is overigens geen ‘10’

Scoritop

Is Stengs zeker van zijn plek? Denk dat hij zich moet gaan focussen als 10. Paixao - Gimenez - Ivanusec in de aanval. Of misschien is die Lingr zo goed dat hij er straks staat.

Misschien dat Feyenoord-watcher @Peli zijn licht hier over kan laten schijnen.

Bobby37

Stengs gaat genoeg spelen verwacht ik. Kan eventueel nog als rechtsbuiten i.p.v. paixao. Die Lingr komt terug van een blessure en Slot heeft z'n spelers graag fit.

Voor nu heb ik dit even gepuzzeld. Graag jullie mening.
Het is 3x fey, 3x psv, 3x az, 3x twente aangevuld met wat breedte spelers. Giminez durf ik niet aan, heeft geen vakantie gehad, voor mijn gevoel is de kans op een blessure best groot.

Unnerstal
Van gassel

Geertruida
Propper
Penetra (Heb ik hier nog niet voorbij zien komen, is daar een reden voor?)
Kuipers
Horemans

Veerman
Stengs
Steijn
Saibari
Kitolano
Rommens

Pavlidis
De Jong
Paixao
Sahraoui
Poku

HZ57

Ik weet niet of er een topic kkd is, maar dat vindt ook een lastig verhaal. Wilde in de basis met de degradanten werken maar vooral Emmen gaat nogal hard onderuit. Groningen heel wisselvallig.enncambuur veel goals tegen.

Scoritop

'@Bobby37

Inspelen op een toekomstige blessure is natuurlijk enorm gokken. Je zou wel de geschiedenis van Gimenez kunnen bekijken qua blessures.

Penetra ook gezien. Weet niet hoelang BMI er nog uit is.

Wat verwacht je van Poku?

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

'@HZ57 Bij KKD heb ik er de spits van Groningen er maar in gedaan, anders had ik heel veel geld over.
4x Roda
4x Eindhoven
4x MVV
2x Groningen
2x Cambuur
1x NAC
1x JAZ

Ben Van Heck

bij kkd ook idd de spits van groningen erbij gedaan. ik heb in totaal:

3 roda jc
3 nac breda
2 groningen
2 fc eindhoven
1 cambuur
1 emmen
1 vvv
1 mvv
1 jong psv
1 oss
1 jong ajax
1 jong az

sparren kan natuurlijk in PM!

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Zou natuurlijk wel een reden kunnen zijn om gimenez niet te pakken. Zou namelijk ook kunnen dat slot bijv ueda zou kunnen starten tegen heerenveen om hem alvast te laten wennen voor de cl. Maargoed denk als je dan bijv. ivanusec pakt zijn rendement toch wel echt ver van gimenez af gaat liggen.

Ben Van Heck

interessant vraagstuk maar denk dat gimenez nu wel een no-brainer is en dat iedereen hem gaat nemen. gokken op een eventuele blessure is spelen met vuur in deze context en kan wel echt het verschil maken. ik zorg iig dat mijn selectie breed genoeg is om dit soort blessures op te vangen met een brede selectie spelers die alles spelen.

Bobby37

Ik vind het ook lastig hoor :) en twijfel nog volop. Maar er wordt net gedaan of het de zekere topscorer vd eredivisie is. Voor 6 miljoen wil ik zekerheid kopen. En uiteraard is er een goede kans dat hij veel gaat scoren.
Maar aan de minkanten: hij is de laatste wedstrijd vroeg gewisseld vanwege liesproblemen, hij heeft amper vrij gehad, 1 weekje volgens mij. Hij is temperamentvol (niet voor niets geschorst komende 2 cl wedstrijden). Ueda heeft bijna 10 miljoen gekost en zal alleen daarom al veel minuten gaan maken.
Voor 4 a 5 miljoen vind ik het een nobrainer, voor 6 begin ik toch te twijfelen.
Ik begon met pavlidis, de Jong en giminez er in te klikken maar dat neemt zo'n grote hap uit je budget. En dan verwacht ik van die andere 2 eigenlijk minimaal evenveel rendement.

Ik ga er nog een paar dagen over nadenken:)

@scoritop van poku verwacht ik wel het een en ander. Zeker nu odgaard verkocht is zal hij samen met lahdo en van bommel veel gaan afwisselen. Heeft al 3 assist in 3 wedstrijden. Laatste wedstrijd basis, maar ook als hij dat niet heeft zal hij bijna zeker wel invallen en kan daarmee ook veel supersub punten halen.

Sies

'@Scoritop

Volgens mij is Peli van dit forum vertrokken. Maar als ik zijn taak als Feyenoord watcher even over mag nemen, doe ik dat bij deze. Stengs is de laatste weken lekker bezig op 10, maar het was wel tegen 2 erg zwakke ploegen. Lingr is meer een loper en daar houdt Slot wel van, dus het is een risico om Stengs te nemen, maar als hij zo blijft presteren kan je ook weer niet om hem heen. Een dilemma waar denk ik niemand echt een sluitend antwoord op heeft.

Astarloa

Odgaard is verkocht?

Scoritop

Thnx voor de reacties.

@bobby37 Odgaard tegen Vitesse nog ingevallen. Of hij moet.m nog verkocht gaan worden aan Belgische of Turkse club waar de transfermarkt nog open is.

Appelflap64

Na lang puzzelen hierbij de opzet voor mijn team, suggesties hoor ik graag. Zelf ben ik best tevreden over deze mannen en zal dit in grote lijnen mijn team zijn.

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Propper
Velthuis
El Yaakoubi

Berghuis
Stengs
Vlap
Saibari
Tielemans
Buurmeester

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Sahraoui
Mattsson

TheHunter

'@appelflap, in grote lijnen ook echt een goed team. Als ik dat nog wat moet zoeken om aan te maken zullen het 2 dingen zijn. Tielemans is verdedigd middenvelder. Hoe vaak is hij betrokken bij assists en goals/hoe vaak denk je dat Vitesse de 0 zal houden? Daarnaast Mattsson doet het nu erg goed, alleen zijn er meerdere vervangers binnen gehaald. Ben je ervan overtuigd dat hij komende 12 wedstrijden blijft spelen?

Ben Van Heck

prima team; alleen vind ik gokken op velthuis een beetje riskant. eerdhuizen zal wel eens fit gaan worden en heb velthuis eens bij sparta gezien, maar een echte topper is dat niet. ik denk dat die langzaam naar de bank verdwijnt. voor 500k meer heb je een zekerheid in de sparta verdediger én ook nog eens een back.

Bobby37

'@scoritop

Thanks! Zou zweren dat ik ergens gelezen heb dat ie aan een Italiaanse club verkocht was. Maar ik heb ook ergens vorige week gelezen dat pavlidis verkocht was en die stond er ook gewoon in dit weekend, haha. Dus zal eerst nog maar ff mijn huiswerk beter doen. Hmmm Poku wordt dan ook iets minder interessant.

@appelflap: leuk team!

RvhC74

wat mij opvalt dat bijna niemand Lozano heeft, denken jullie dat hij alleen voor de Champions League gehaald is? Zijn statistieken zijn goed.

Eiting? komt hij in de basis?
Saibari blijft deze in de basis?
niemand heeft de D de Wit, nummer 10 az

bank tribune moet back up zijn maar toch geen toppers zijn maar spelers als Mattson, in 500/750 k categorie zijn er een paar te vinden die basis spelen. ook in categeorie 1-1,5 mln wel paar leuke opties

pb sturen mag ook, ik ben op jacht naar gouden bekertje ☺

TheHunter

'@Reneetje van het Cafeetje Ik snap helemaal wat je bedoeld. Zelf blijf ik altijd van spelers af als er kans is dat ze uit de basis kunnen worden gespeeld. Lozano/Bakayoko, Saibari/Babari/Tillan/Til, Eiting/Vlap. Zonder risico spelen kan ook juist betekenen dat je niet een gouden bekertje pakt.

HZ57

Eens met thehunter, heb nog nooit topcoach gespeeld maar probeer mensen te pakken die normaal in de basis staan en die niet teveel kaarten pakken. Daarin een balans zien te vinden met scorende vermogen.

Hay

'@ TheHunter. Mee eens, maar het lijkt me stug dat Vlap uit de basis gaat. Die is sinds eind vorig seizoen weer "on fire".

Jonah Deloo

Moet toch even ingrijpen. Lozano is voor 15 miljoen gehaald en wil daarmee echt niet zeggen dat hij altijd basis zal staan. Maar die gaat gewoon spelen dat is een zekerheid. Lang is geen ‘10’ en dus gaat bakayoko gewoon kind van de rekening worden. Voor een speler als lozano hoef je natuurlijk ook niet over een aanpassingsproces te praten. Staat gewoon na de interland periode in de basis. Enige reden waarom je zou discussiëren over of je hem moet pakken of niet is naar mijn mening rendement. Natuurlijk paar seizoenen terug fantastisch rendement behaald. Maar we hebben het wel over een luuk de jong in vorm. In hoeverre is het dan mogelijk voor spelers lang en lozano om dit rendement ook maar een beetje te evenaren. En als je dat in je achterhoofd hebt, is het het dan wel waard om op luuk de jong te gaan besparen.. Zelfde geldt overigens voor mij ook bij gimenez met als goedkopere optie ivanusec.

steven20

Ik overweeg lozano ook zeer zeer sterk.
Maar gaat bakayoko zomaar banken? Die willen ze toch ook in de etalage houden lijkt me?

Eens dat t de jong ivanusec of gimenez lozano kan zijn, waarbij die 2e optie beter is, maar de eerste zekerder.

Eens?

RvhC74

Lozano is meer een zekerheid dan ivanusec denk ik

Lozano gaat wel echt wel 15-20 goals maken en een speler van 15 mln ga je steeds op de bank zetten

Rest helemaal mee eens, ik heb deze middenvelders ook niet

1 2 ... 164 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.