Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 163 ... 274 275
Bzuidema

mijn basis team zo goed als klaar
Unnerstall

Hancko
Sugawara
Propper

Stengs
veerman
Steijn
De Wit
Quahim

Gimenez
Pavlidis
De Jong
mattsson

komt nog niet helemaal uit qua wissels dus denk dat er nog een dure speler weggaat .even kijken wie dat wordt.

dawizz

Unnerstall, Ryan

Hancko, Sugawara, Pröpper, Vriends, Pinto(for)

Stengs, Steijn, Saibari, van Ginkel, Tielemans, Tahiri

De Jong, Pavlidis, Lozano, Van Bommel, Min(RKC)

RvhC74

'@dawizz

Leuk en breed team ook

De Jong en Lozano dan weer niet. Zal pers dan Lozano en Giminez doen

Van Bommel kan ook ipv daarvan kun je Sarahoui overwegen

Keepers beetje over de top denk ik

steven20

'@kevinraar leuk origineel team

@Bzuidema jij gooit alles op de basis 11?

@Dawizz idd overkill aan keepers en eens met Reneetje betreft Lozano en de Jong en geldt ook voor Ginkel en Tielemans

Jonah Deloo

Vind zo’n tielemans overigens wel heel interessant. 1.5 milj. en heeft in de kkd al bewezen dat hij ook doelpunten kan maken en assists kan geven. En de belangrijkste reden. het schema van vitesse. Al drie topploegen gehad: Az, Twente en Psv. Naar mijn mening de beste 5e middenvelder. Wat denken jullie?

Ben daarnaast ook wel benieuwd naar jullie mening over eiting. Als hij basis gaat staan bij twente, is het ook een hele interessante…

Ben Van Heck

De keuze De Jong - Saibari / Lang - Veerman is er eentje waar ik waarss mijn hoofd over ga breken de komende tijd. Ik denk dat de combinatie Lang - Veerman het meeste speelminuten ggaat opleveren, maar als De Jong en Saibari opgestelt blijven worden denk ik dat hun punten plafond hoger ligt. Bij de jong verwacht ik wel dat hij blijft spelen (maar rondom CL vroeg gewisseld wordt). Maar met saibari heb ik de twijfels want ik denk niet dat Bakayoko en lozano gaan banken , waardoor lang misschien wel op 10 gaat spelen?? Waardoor je een middenveld van veerman - schouten en op 10 lang krijgt. Dit zou zonde zijn. Psv kenners die hier een visie op hebben?

verder ben ik nog in twijfel om smal te nemen. Als hij snel weer fit is vind ik dit wel een must have , anders wordt het idd Propper omdat hij ook wel eens scoort en twente (normaal gesproken) nog wel eens de 0 houd.

En wat denken jullie van sparta? Ik zie dat velthuis 1 milj is en (vooralsnog) alles speelt. Wellicht een prima vierde verdediger om de breedte wat te versterken…

NielsH97

Eerste keer dat ik meedoe, iemand tips over opbouw team? Of wijzigingen?

Unnerstall
Pandur

Geertruida
Bazoer
Wolfe
Propper
Willems

Steijn
Wiefer
Schouten
Clasie
Kitolano
Tielemans

Giminez
Pavlidis
Lang
Sahraoui
Agrafiotis

Sies

Olij
Pandur

Hancko
Sutalo
Dest
Sugawara
Hendriks

De Wit
Stengs
Steijn
Van Ginkel
Rommens
Fitz-Jim

Gimenez
De Jong
Walemark
Agrafiotis
Ould-Chick

Verbeek82

'@ niels:

mooie selectie. Propper vorig jaar wel 11 gele kaarten, maar houdt wel met regelmaat de 0

@ Sies:

prima selectie lijkt ook lijkt me zo. Sutalo blijft twijfelgeval. Gaat op zeker spelen, maar hoe gaat ajax het doen ....

Sies

'@Verbeek82 iedereen doet erg dramatisch over Ajax en idd, heel best zijn ze momenteel nog niet, maar het is niet alsof het opeens een middenmoter is geworden ofzo. Ajax zal nog steeds veel winnen en naarmate het seizoen vordert ook vaak de 0 gaan houden verwacht ik.

steven20

'@NielsH97

Je voorhoede is denk ik te zwaar bezet, waardoor je op het middenveld en achterin in mijn ogen wat toppers mist

HZ57

Het grootste probleem bij Ajax is wie er over 4 weken nog in de basis staan.

RvhC74

ik zie leuke selecties voorbij komen....

pick rate Gimenez, de Jong, Lozano/Lang, Steijn. Sugawara, Hancko/Geert zal wel hoog zijn

vraagtekens zijn er bij Ajax

andere discussie punten, Eiting, middenveld Ajax (Berghuis als 10 wel interessante keuze), Saibari, van Ginkel

welke keepers

welke 750k, 1 mln en 1,5 mln keuzes

NielsH97

'@Steven20

Dank, in mijn ogen pakken aanvallers ook daadwerkelijk de punten. Vandaar mijn zwaar bezette aanval. Nadeel is dus dat ik 3 cvm's heb van AZ, PSV en Feyenoord.. over mijn verdediging ben ik opzich wel tevreden. Verwacht Bazoer en Wolfe wel als 2 basisspelers bij AZ en daar verwacht ik best veel van.

puzzelen

willen jullie eens "schieten " op deze selectie:

Unnerstall
van Gassel

Geertruida
Dest
Sugawara
Ali
Seymor

Veerman
Stengs
D. de Wit
Steijn
Tielemans
Naujoks

Gimenez
L. de Jong
Lozano
Mattson
Ould-Chikh

Verbetersuggesties altijd welkom :-)

Ben Van Heck

prima team, goed middenveld. vraag me alleen de toegevoegde waarde van en lozano en de jong. zou dan mss de jong wel downgraden naar lang en pavlidis nemen ipv lozano. naujoks en seymor zijn niet echt meer zeker van hun plek dus zou dan zelf wat investeren in een wat bredere selectie. genoeg 750k alternatieven die wél zeker zijn van een basis plek

verder qua keepers denk ik dat unnerstall veelgekozen wordt. en denk ik dat er in het 1 miljoen segment interessantere keeprs zijn dan in de 1,5 range.

Georgeske

Mijn team:
Unnerstall
Van Gassel

Brenet
Geertruida
Sugawara
Bochniewicz
Seymor

Veerman
Stengs
De Wit
Steijn
Kitolano
Naujoks

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Van Bommel
Ould Chick

Meningen altijd welkom...

Jonah Deloo

Op dit moment dit team:

Gimenez
de Jong
Pavlidis
Sahraoui
Hansen

Stengs
Steijn
Saibari
Eiting
Tielemans
Fitz-Jim

Smal
Hancko
Sugawara
Siovas
Kersten

Unnerstal
van Gassel

Best tevreden op dit moment mee..
Maar meningen zijn natuurlijk altijd welkom.

jan derksen

'@jonah deloo hoe zeker ben jij dat saibari blijft spelen?

Ben Van Heck

dit wil ik ook graag weten. een psv'er die hier antwoord op kan geven?

zeewolde

'@Georgeske Brenet heeft een vertrekwens, dus is wel een risico om alsnog te nemen

Nopper

Ik denk dat bij het middenveld van PSV Veerman de meeste wedstrijden gaat spelen, Saibari staat er op dit moment in maar na een paar mindere wedstrijden kan hij zo vervangen worden door Babadi dus misschien beter om te kunnen of je ergens 1.5miljoen vandaan kunt halen voor Veerman

Scoritop

Vanwaar de keuze Unnerstall + Van Gassel?

Excelsior niet echt een team dat vaak de 0 houdt. Voor 500k meer heb je doelman van GAE, Fortuna of RKC)

Ben Van Heck

RKC en Fortuna zijn ook niet vanzelfsprekend.

Scoritop

Vorig seizoen goals tegen:

RKC 64
GAE 56
Fortuna 62
Excelsior 71

Heb je programma’s van de clubs nog niet naast elkaar gelegd naast mijn eerste doelman. Daar ga ik nog even naar kijken

1 2 ... 163 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.