Vind zo’n tielemans overigens wel heel interessant. 1.5 milj. en heeft in de kkd al bewezen dat hij ook doelpunten kan maken en assists kan geven. En de belangrijkste reden. het schema van vitesse. Al drie topploegen gehad: Az, Twente en Psv. Naar mijn mening de beste 5e middenvelder. Wat denken jullie?
Ben daarnaast ook wel benieuwd naar jullie mening over eiting. Als hij basis gaat staan bij twente, is het ook een hele interessante…
De keuze De Jong - Saibari / Lang - Veerman is er eentje waar ik waarss mijn hoofd over ga breken de komende tijd. Ik denk dat de combinatie Lang - Veerman het meeste speelminuten ggaat opleveren, maar als De Jong en Saibari opgestelt blijven worden denk ik dat hun punten plafond hoger ligt. Bij de jong verwacht ik wel dat hij blijft spelen (maar rondom CL vroeg gewisseld wordt). Maar met saibari heb ik de twijfels want ik denk niet dat Bakayoko en lozano gaan banken , waardoor lang misschien wel op 10 gaat spelen?? Waardoor je een middenveld van veerman - schouten en op 10 lang krijgt. Dit zou zonde zijn. Psv kenners die hier een visie op hebben?
verder ben ik nog in twijfel om smal te nemen. Als hij snel weer fit is vind ik dit wel een must have , anders wordt het idd Propper omdat hij ook wel eens scoort en twente (normaal gesproken) nog wel eens de 0 houd.
En wat denken jullie van sparta? Ik zie dat velthuis 1 milj is en (vooralsnog) alles speelt. Wellicht een prima vierde verdediger om de breedte wat te versterken…
ik zie leuke selecties voorbij komen....
pick rate Gimenez, de Jong, Lozano/Lang, Steijn. Sugawara, Hancko/Geert zal wel hoog zijn
vraagtekens zijn er bij Ajax
andere discussie punten, Eiting, middenveld Ajax (Berghuis als 10 wel interessante keuze), Saibari, van Ginkel
welke keepers
welke 750k, 1 mln en 1,5 mln keuzes
'@Steven20
Dank, in mijn ogen pakken aanvallers ook daadwerkelijk de punten. Vandaar mijn zwaar bezette aanval. Nadeel is dus dat ik 3 cvm's heb van AZ, PSV en Feyenoord.. over mijn verdediging ben ik opzich wel tevreden. Verwacht Bazoer en Wolfe wel als 2 basisspelers bij AZ en daar verwacht ik best veel van.
prima team, goed middenveld. vraag me alleen de toegevoegde waarde van en lozano en de jong. zou dan mss de jong wel downgraden naar lang en pavlidis nemen ipv lozano. naujoks en seymor zijn niet echt meer zeker van hun plek dus zou dan zelf wat investeren in een wat bredere selectie. genoeg 750k alternatieven die wél zeker zijn van een basis plek
verder qua keepers denk ik dat unnerstall veelgekozen wordt. en denk ik dat er in het 1 miljoen segment interessantere keeprs zijn dan in de 1,5 range.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.