Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 162 ... 274 275
steven20

Heeft er iemand duidelijkheid over de 10 positie bij PSV?
Erg lastig zo met alle transfers nodig. Pavlidis ook maar in de gaten houden.

BarryE1

Avila zou ik nu nog even skippen. Het was überhaupt de vraag of zijn werkvergunning tijdig rond zou komen voor dit weekend. Mocht het toch rondkomen dan heeft ie weinig training in de benen.

RvhC74

Ik sla Ajax voor Scorito maar ff over voor dit weekend…..

Te veel vraagtekens, erg geschrokken gisteren

Laat mijn clubje mij maar verbazen dit weekend, ben ik ook blij

BarryE1

De werkvergunning van Avila is rond dus hij zou wel kunnen spelen zondag.

Hay

Wat betreft Avila. Ajax heeft ook nog Borna Sosavan, een Kroaat van VfB Stuttgart gecontracteerd voor een bedrag van acht tot tien miljoen euro. Het is dus nog maar de vraag wie linksachter gaat spelen.

Voor mij geen Ajax deze speelronde en waarschijnlijk geen/weinig Ajax in mijn definitieve team.

Bobby37

Heb voor deze ronde Tahirovic en Brobbey, maar voor het definitieve team durf ik het ook nog niet te zeggen. Ik verwacht dag Brobbey er uiteindelijk nog wel uitgaat. Maar aangezien ze nu 2 reserve spitsen hebben, weet je nog niet wie je dan moet nemen.
En ik verwacht eigenlijk ook dat Psv vandaag nog 1 a 2 verdedigers koopt, maar voorlopig gebeurd er nog niets. Als ze dat niet doen, zijn ze wel heel kwetsbaar bij blessures achterin.
Dit jaar dan toch maar eens 4 feyenoorders in m'n definitieve team?

Benzardi

Ik ga voor dit weekend.
2x SPA
2x TWE
4x FEY
2x PSV
1x AZ

Voor mijn definitieve team ga ik zeker voor 3 PSV-ers, een trosje Feyenoord-ers, een aantal AZ-ertjes en misschien een Ajaxcied.
Voor de rest Twente, Heereveen, Sparta enz. :)

Sean Chiappucci

Ik ben toch behoorlijk aan het twijfelen om überhaupt Sparta spelers mee te nemen in de definitieve selectie. De sei g van afgelopen jaar is eruit, en de verdediging houdt te vaak de nul niet.

Astarloa

Het programma van Sparta is goed te doen dus daar kan je er echt wel 1 a 2 van pakken. Verder is het vooral kijken naar Feyenoord en PSV al hebben die het nadeel dat er met zulke brede selecties er flink gerouleerd zal worden rondom de Europese wedstrijden. Ik zag dat Utrecht een super simpel programma heeft maar die bakken er niks van en ik zie daar niemand die zekerheid biedt op punten. Het wordt echt een hele kluif om een team samen te stellen waar je volledig van overtuigd bent. Dat is wel anders voor de Premier league waar de keuze reuze is.

Jonah Deloo

Iemand die gimenez niet in zijn definitieve selectie opneemt. En mij kan overtuigen dit ook niet te doen. Behalve het argument op zichzelf dat hij te duur is. Ben erg benieuwd.

Bzuidema

ja hoor, Gimenez loopt net met een lies blessure van het veld ,dus als dit erg blijkt te zijn kan je hem beter niet selecteren..

Ben Van Heck

Ik vind hem persoonlijk indd te duur. Hem niet nemen bied zo veel meer ruimte in je selectie. Voorlopige definitieve team staat nu. Denken jullie dat Veerman zijn geld waard (blijft/gaat) zijn? Zelf heb ik weinig goede ervaringen met veerman in mijn team maar lijkt nu toch de vorm te pakken te hebben..

Jonah Deloo

Ja uiteraard niet pakken als hij er voor een langere tijd uit ligt. Maargoed verder denk ik niet dat ivanusec dichtbij het rendement kan komen van gimenez. En denk dat gimenez ook wel vaak een goede captain keuze is en is ook wel belangrijk om daar er minimaal 2 van te hebben. Neem hem vooralsnog wel op in mijn selectie. Had eerst veerman er ook ingeklikt, maar zijn rendement valt idd toch altijd wat tegen. Wel dit jaar een reele prijs. maar qua middenvelders ga ik vaak het liefst voor echte nummers ‘10’ of een uitzondering, maar dan wel het liefst een penalty nemer/ vrije trappen nemer. Veerman overigens wel vrije trappen nemer. Verder zie ik toch nog psv behoorlijk instabiel achterin. tuurlijk komt bk daar nog bij maar rkc had toch wel echt minimaal 1 doelpunt kunnen maken zaterdag. Dit zal ook weer nadelig zijn voor de punten van veerman. Maar aan de andere kant goede vorm… Kortom hoofdpijndossier.

Fietsbel

Mooie ronde met 1487 punten dankzij captain Stengs. Teze basis en Naujoks bank daarnaast nog eens 0 punten.

Benzardi

Mooie score gehaald deze ronde met 1667punten, ik denk dat mijn elftal aardig heb staan.
Nog even kleine aanpassingen en we gaan een leuk seizoen tegemoet.

Sean Chiappucci

Gimenez gaat mee bij mij. Daarentegen neem ik geen een AjAjaxied mee. Dat duurt nog wel even voordat die de boel op de rails hebben, wellicht na de winterstop.

RvhC74

Ik wel benieuwd naar jullie keuzes/overwegingen wie jullie meenemen en welke teams

Ajax niet meenemen vind ik nogal wat maar aan de andere kant, is heel veel onduidelijk en een groot onsamenhangend iets

Pb sturen mag ook om te sparren

Ben Van Heck

Wat ik vooral lastig vindt is het europese programma. Gaat gimenez alles in de ED spelen rekening houdend met de CL Hetzelfde heb ik een beetje met luuk de jong. De goedkopere alternatieven noa lang en ueda/ivanusec hebben daar wel betere papieren voor. Maar (vooralsnog) lijken de duurdere spelers toch wel de sleutel te zijn. Gelukkig nog 2 weken om te sparren

Een ajaxcied ga ik denk ik niet meenemen , of heel misschien satulo/hato omdat die zeker zijn van een plek maar voor dat geld zie ik betere alternatieven.

Fietsbel

'@steven20 PSV gaat niet perse met een 10 spelen. Schouten zal de nr6 positie bekleden. Daarvoor is Veerman 200% verzekerd van een plekje daarvoor. De andere positie gaat veel in gerouleerd worden met Tillman, Til, Saibari en Babadi. Zelfs Lang kom in aanmerking als de voorhoede Chucky - Luuk - Yoko is.

Verbeek82

Zit nog in dubio voor mijn definitieve selectie:

Noa Lang + Dani de Wit ( = 7 miljoen )

of

Luuk de Jong + middenvelder van 2 miljoen ..... ( en zo ja wie )

Hay

Momenteel lijkt Luuk de Jong de beste optie, met voor 2 M b.v. Willumson of eventueel van Ginkel (wel een blessurerisico)

steven20

'@Fietsbel Dankje! En dan blijven we daar dus vanaf.
@ Verbeek82 optie 2 met idd Willumson (al is daar misschien Rommens voor 1,5 een net zo goede pick). Of een Jordy Clasie als je nog van een goede ploeg iemand zoekt.

Ben Van Heck

Om die reden gaat veerman mss toch wel mee. had eerst saibari + de jong, maar veerman + lang is wellicht een wat betere optie? Mensen die overwegen om twee verdedigers van 1 club te nemen? Misschien kan ik mijn vierde verdediger wat downgraden zodat ik veerman + de jong kan nemen...

jm dvg

Wij zoeken nog één speler voor de subleague battle die oa
Topcoach UK en kkd
Matchking NL en international speelt.
Eventueel mag je ook met de f1, topcoach nl en de wielerspellen meespelen. Mocht je een fanatieke speler zijn en interesse hebben dan graag even een pb.

kevinraar

ik nu dit team gemaakt wat vinden jullie ervan

olij
cilissen

geertruida
dest
bazoer
propper
verdonk

stens
de wit
steijn
saibari
propper
van den berg

lang
pavlidis
ivanusec
saito
mattsson

1 2 ... 162 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.