Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 161 ... 273 274
Bobby37

Voor dit weekend, maar vond het erg lastig. Vooral omdat d'r helft vd wedstrijden pas over enkele weken gespeeld worden.
Maarja, nu heb ik ineens geld over en dat moet toch uitgegeven worden.

Ben Van Heck

voor dit weekend de complete feyenoord verdediging en keeper, opgevuld met zekerheidjes van de top teams die later in actie komen

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

'@Willempie94

Volgens Mislintat is Gaaei gehaald als concurrent voor Rensch, maar is die de eerste keus. Maar goed, Steijn maakt de opstelling.

Willempie94

'@BOASSONENHAGEN

Klopt inderdaad, maar volgensmij zijn ze niet altijd tevreden over wat Rensch verdedigend brengt. Dus zal mij niet verbazen als hij op een gegeven moment vervangen gaat worden.

Laatst gewijzigd
Bobby37

Pfffff, ik vind het zo lastig dat je een maand in de toekomst moet plannen. Ik had pavlidis in m'n team voor vandaag, maar gisteren kwamen er alweer transfer geruchten rondom hem, dus wie weer is hij er volgende maand niet meer. Dus er maar weer uitgehaald.
In ieder geval maar 4 feyenoorders, die spelen morgen, dus iets meer zekerheid.

Ik heb nu staan:

Wellenreuter
Sugaware
Boscagli
Geertruida
Hancko
Tahirovic
De wit
Tahiri
Brobby (c)
Paxaio
De Jong

Bank: van Gassel, kohlert, stein, sahraoui.

Heb nog een miljoen over, dus zou nog kunnen aanpassen, maar zie op het moment ff niets wat het beter maakt. Vooral omdat er nog zoveel onzekerheden zijn bij de topteams.

Drollema

Nvm, zie nu pas dat sommige wedstrijden pas later gespeeld worden. Slaan een beetje door met Europese teams privileges geven.

Laatst gewijzigd
soj

Baal ervan dat wijzigingen te laat of helemaal niet door gegeven worden.
Berghuis staat niet aan gegeven als geschorst tegen Volendam wat hij wel is , vervolgens staat hij geschorst bij ronde 4 .
Ik had hem geselecteerd tegen Volendam in de veronderstelling niet geschorst weg dus evt punten .
Douvikas is al enkele dagen geleden verkocht , staat gewoon nog bij de selectie

raymankapeens

Ik zou nog even goed naar de datums kijken. R4 wordt eerder dan R3 gespeeld dus is ie tegen Volemdam niet geschorst

RvhC74

Zijn er al ideeën over komende speelronde, zo ja waar moet ik dan denken?

Hay

'@ Reneetje Beste picks lijken met te zitten bij PSV, Twente, Sparta en wellicht Feyenoord (gelet op de vorm van Utrecht) en Ajax.

Peli

Zo dan, dit forum heeft z'n beste tijd ook wel gehad hè.

Tijd om definitief uit te loggen dan maar.

Succes met puzzelen @allen.

Willempie94

Het is inderdaad weinig soeps hier momenteel, jammer..!

pirazzi

De aanwinst van Ajax spits Georges Mikautadze is nog niet te koop. Die van Feyenoord wel, L. Ivanusec. Kost 3 miljoen.

RvhC74

Peli

Heee ben je er nog, jij was ook afwezig qua posts de laatste tijd

Jammer als je niet meer reageert

Benzardi

'@Peli

Momenteel zijn er veel dingen aan de gang......................... Vuelta, US open, Macht King, top Coach , GP enz.
Iedereen zit in zijn eigen bubbel, de concurrentie is hard :)

Nijmos

Berghuis is toch niet geschorst tegen Volendam? Zijn laatste wedstrijd schorsing is aankomende speelronde. De schorsing wordt niet mee verplaatst met de speelronde.

Nopper

'@Nijmos, ja volgens mij is hij tegen Fortuna geschorst en kan hij tegen Volendam weer meedoen.

Scoritop

Mensen al naar het definitieve team gekeken? Iemand die wil sparren? Stuur een PM

Bobby37

Heb nog niet naar het definitieve team gekeken naar wil na deze ronde zeker even sparren. Heb voor dit weekend nu staan:

4x feyenoord, waaronder topaankoop ivanusec
2x ajax
2x psv
2x twente
1x sparta
2x az
1x go ahead

Willempie94

Na gisteravond twijfel ik tocj wel weer over de ajacieden hoor, wil graag een middenvelder, maar wie dan.. Klaassen?

Harderijder

Ajax is sowieso één groot vraagteken en zal dat ook bij de definitieve transferdeadline nog blijven. Dat is voor mij ook één van de grote nadelen van het hele spel: Leuk die oefenrondes in het begin, maar bij veel teams is ook bij de definitieve deadline nog lang niet bekend welke aankopen echt vaak gaan spelen of van meerwaarde kunnen zijn. Dus ga je voor de gevestigde/zekere namen.

Een middenveld van Tahirovic - Branco - Taylor werkt niet, dat hebben we al meerdere keren gezien. Er moet een '10' komen, waarbij ook Klaassen geen creativiteit heeft. Berghuis lijkt de meest logische oplossing, maar die is nog geschorst.
In de aanval is Bergwijn zeker van zijn plek, maar te duur. Brobbey gaat zijn plek een keer verliezen als het zo door gaat, maar de vraag is wanneer. En op rechtsbuiten hebben we helemaal geen opties. Berghuis geschorst, Forbs is links, en die Georgier is ook meer een spits en heeft amper op rechts gespeeld.

Ik wil graag een spits of middenvelder, maar sla het denk ik maar over.

Ben Van Heck

eens met het bovenstaande ja, al denk ik dat Bergwijn zijn geld wel waard kan zijn eigenlijk, maar voor dat bedrag heb je natuurlijk veel betere opties. ik overwoog eerst om 2 ajacieden te nemen en 2 psv'ers, maar gaat nu wel richting de 3 psv'ers denk ik. die hebben prijs-kwaliteit technisch veel interessantere spelers. voor dit weekend ga ik wel voor forbs denk ik, aangezien bergwijn geblesseerd uitviel. forbs op links is ontzettend gevaarlijk en zie tegen fortuna wel kansen.

Verder gok ik dit weekend op 4 PSV'ers, 3 sparta, 3 twente, aangevuld met feyenoord heerenveen en ajax. blij als de oefen rondes voorbij zijn want mijn sterktste kant is het niet..

Scoritop

Dit wordt een heel lastige ronde. Twente zie ik niet gemakkelijk winnen bij Volendam, misschien wel punten verliezen. Ajax, wie moet je daarvan opstellen? Ik denk dat je wel kunt gokken op Sutalo of Avila of beiden. Middenveld lijkt alleen Tahirovic zeker, maar geen Scorito speler. Feyenoord wint ook niet zomaar bij Utrecht.

Ecko

Het is inderdaad een lastige ronde. Bijna alle wedstrijden kunnen in een 'drietje' eindigen. Fortuna is geen walk over voor dit Ajax, Utrecht (ontslageffect?) zal toch eens laten zien wat het kan, NEC-uit is taai. PSV lijkt het nog het makkelijkst te hebben.
Misschien stel ik nu als try out mijn beoogde vaste selectie al op, mijn scores van week 1 en 3 (met de nog in te halen wedstrijden) zal ik waarschijnlijk toch niet verbeteren.

Laatst gewijzigd
HZ57

Blijf het lastig vinden met het grote verloop aan spelers. Zelfs na de deadline kunnen er spelers nog naar bepaalde landen. Een aantal spelers zoals Plavides waren vorige week al verkocht , maar spelen nu nog. Van de meeste nieuwe spelers weet je niet wat ze kunnen met Ajax voorop in dit geval omdat die alles weghalen uit de 2e divisies. Alleen Tahorovic lijkt een zekerheidje bij Ajax. Ik heb ook geen idee wie daar over 4 wedstrijden de vaste spits is. Mijn basis zal dan ook wat meer PSV en Feijenoord bevatten.

1 2 ... 161 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.