Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 160 ... 273 274
Willempie94

'@BENVANHECK
Ik had hetzelfde idee als jij, ik heb ook vol ingezet op twee verdedigers en de keeper van Twente. Maar ik twijfel of ik dit verander, verdedigend ogen ze nog niet zo sterk.. aan de andere kant hebben ze wel wat meer ritme dan PEC en spelen ze thuis.. ik denk dat ik het risico ga nemen.

@KARPERDROL
Ik heb kudus ook in m'n team gehad voor dit weekend. Ik wacht nog heel even vanmiddag af of er nog meer berichten over komen. Als de deal wel door lijkt te gaan dan zet ik e'm er niet in.

Wielertje12

Deze ronde ga ik voor twee goedkope keepers, dan kan ik mijn basis opvullen met duur spul :)

Ben Van Heck

geen noa lang. bakayoko dan maar? of wat verwachten jullie van psv uit bij vitesse? toch wel lastig en zeker als je in het achterhoofd houdt dat ze tegen rangers moeten komende week, wat een stuk belangrijker is..

steven20

Douvikas misschien een logische vervanger? Bakayoko en Vertessen allebei zonder rendement.
Of meer geld vrijmaken?

Hay

Allemaal een beetje riskant met PSV, AZ en Twente tussen twee Europese wedstrijden. Twente speelt dan wel weer thuis en daar zijn ze in het algemeen erg goed, dus die hebben een streepje voor. Voor PSV zijn de belangen het grootst, weet niet of dit in het achterhoofd mee speelt maar ik denk dat ik niet veel spelers van PSV zal kiezen (Lang was wel een optie geweest, evenals Veerman). Ajax lijkt ook een redelijk logische optie, maar op het kunstgras bij Excelsior weet je het maar nooit. Feyenoord uit bij Sparta (gewoon weer goed bezig) blijft ook een risico. Bij Fortuna zie ik ook weinig "zekere" puntenpakkers anders rechtvaardigde de thuiswedstrijd tegen Almere wel enkele basisspelers.

Denk dat we dit weekend veel verschillen in de teams gaan zien en dat het bij mij 4xTwente, en toch maar 4x AZ (risico), 2x Ajax en 1x PSV gaat worden. Bank: 2x Fortuna, PEC en Heerenveen.

Bobby37

Ik ruil lang en van wolfswinkel denk ik voor luuk de Jong en Rots.

steven20

Twente watchers die wat kunnen zeggen over Vlap of Steijn?

Scoritop

Hier 3 van GAE. Zekerheidje

Dannyco

Rondje 2 deze namen gekozen

Unnerstall
Brenet > Hato > Sugawara > Sampsted
Veerman > Kudus > Tahirovic
Bergwijn(c) > Douvikas > Van Bommel

Bank: De Lange > Ivo Pinto > Sadilek > Hansen
En een paar tribune klanten.

pannajunkie

Stroef begin van dit seizoen, maar gelukkig vallen er nog een aantal rondes af

Hay

Hier ook behoorlijk stroef, vandaag Brenet captain :-(

HZ57

Over dat afvallen. Kijken ze naar de punten of naar de procenten?
Je kunt namelijk met een lager punt aantal wel een goede week score hebben omdat de rest ook laag zit.

Sjonge Jonge

'@HZ57, de 2 rondes met hoogste punten tellen.

Voor ronde 3 wordt het wel lastig. PSV, Ajax, AZ (en in iets mindere mate Twente) allen een eenvoudige thuiswedstrijd, maar die wordt wel pas over een maand gespeeld....

Laatst gewijzigd
Willempie94

Voor mij ook geen beste ronde, 640 puntjes maar liefst.. dat moet toch echt veel beter. Wie heeft er goede tips voor de volgende ronde?

KissMyAce2.0

RNG gebruiken

Scoritop

Hier een goede ronde. 1000+ met oa Pavlidis, De Wit en Willumson. Daarnaast Nauber en Brenet nog in het team met 0 punten.

Willempie94

'@KISSMYACE2.0

Waar haal jij je informatie vandaan als ik vragen mag?
Thanks voor de tips

RvhC74

Ook de tweede ronde qua punten erg tegen vallend, geen nul bij az, Twente, Ajax , Fortuna

Pavildis is de enige samen met Sadilek als positief

Speelronde 3 heb ik geen goed woord over hoe kun je spelers opstellen van Ajax,az, twente en Psv die misschien over een maand niet spelen, echt hè

Puur gissen of volledig die clubs negeren

Valvuillerdemoz

'@Reneetje: Die clubs negeren lijkt me ook niet de juiste tactiek. Allemaal redelijk 'gemakkelijke' tegenstanders in die ronde. Ik ga toch proberen spelers hiervan op te nemen die in principe altijd spelen. Dat is nu al wel enigszins te voorspellen.
Wel eens dat dit vrij ruk is, zo'n competitie-indeling. Vrij weekend voor of na een Europese ronde, pffff. Als je niet in staat bent zondag-woensdag-zondag te spelen dan heb je niks te zoeken in een Europees toernooi. Het levert de betteffende clubs uiteindelijk ook niks op denk ik, behalve een onderbreking van het wedstrijdritme.

Boasson en Hagen

Ik had nog niet door dat deze speelronde zo opgeknipt is, bedankt voor de heads-up. Hier heb je bij Topcoach Engeland ook al een paar seizoenen last van. Erg vervelend en lastig soms. Ik ga wel voor een aantal 'zekerheidjes' van de grote clubs, die (blessures uitgezonderd) wel zullen spelen. Dus geen Kudus, Medic, Ramalho, etc, met het oog op de transfers die binnenkort rond zullen komen.

minironald

zijn er toevallig ook spelers van de mindere clubs die mogelijk een transfer maken naar de grotere clubs zodat ze 2 keer in ronde 3 in actie kunnen komen?

Hay

'@ minironald. Volgens mij zijn er hiervoor slechts weinig gegadigden. Maar voor Scorito maakt dit ook niet uit, een voetballer kan alleen punten halen voor de club waarvoor je hem in ronde 3 hebt opgesteld. Anders zou dit wel een leuke optie kunnen zijn :-)

Willempie94

De definitieve waardes zijn aangepast, wat vinden jullie ervan?

Bobby37

Een aantal spelers verlaagd waardoor ze toch weer wat interessanter worden. Had m'n team al klaar, maar heb nu ineens geld over, dus ga maar weer opnieuw puzzelen :)

Willempie94

Je had je tesm al klaar? Is dat voor dit weekend of is het je definitieve team?

Ik ben benieuwd of Gaaei bij Ajax in de basis komt ipv Rensch. Misschien is dat nog wel wat.

1 2 ... 160 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.