Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 159 ... 273 274
Mony Tartin

Hier ook geen vetpot. 780 punten maar wel nog 3 heren van Twente aan de gang (Ugalde, Vlap, Brenet).
Wie had gedacht dat je de keep en verdediging van PSV deze ronde moest hebben voor de 0....

Topscore tot nu al dik 1500, hoe is het mogelijk. Werkelijk alles goed gedaan?

Nijmos

Waarschijnlijk Bergwijn captain, verder pavlidis, Kudus, Lang, medic, in het team en een achterhoede van feyenoord (zonder pedersen).

RvhC74

Kleine 1000 punten met dank aan Twente

Benzardi

1227 puntjes gehaald, we zijn zo blij dat onze neus van voren zit en niet opzij.

De 1ste 4 rondes zoveel punten bij elkaar harken en daarna kijken naar een solide en winnend elftal met geinige spelers.

Benzardi

O, ja .......................mijn elftal voor dit weekend staat op pagina 158

HZ57

Begonnen met 1115 punten, in ieder geval boven het gemiddelde. Gimenez zal nog niet compleet fit zijn maar 6 miljoen lijkt voorlopig veel te veel. Evenals Brobbey met 5 miljoen, presteerde vorig seizoen ook dik onder de maat,vond hem gisteren bijzonder zwak. Eerst de spelers, zoals Pedersen, die geen basisplaats lijken te hebben vervangen.

Mollemaaktmenietuit

Prima eerste ronde ondanks 4 spelers van NEC op de bank; 1356 punten.

Laatst gewijzigd
HZ57

Zie net bij het invullen dat MVV-Eindhoven uit de 2e ronde pas op 2 oktober wordt gespeeld. Deze punten komen er dus eventueel pas na de 4e ronde erbij. Hoe werkt dit met de 2 slechtste rondes laten afvallen

HZ57

Is ook nog wedstrijd van de week dus kan zomaar 128 punten extra opleveren

Wielertje12

Is Pedersen niet de vervanger voor NIeuwkoop komend weekend?

Willempie94

'@Wielertje12
Lijkt mij van wel, tenzij Trauner fit wordt geacht, dan zal Geerteuida op rechts staan als hij nog niet weg is.

Vrij lastig weekend deze ronde, twijfel of ik fortuna spelers in de basis zet, ik denk dan aan Pinto.

Sies

Zal Geertruida niet gewoon op RB staan en Beelen in het centrum? Zoals ook zondag na de rode kaart werd gespeeld? Beelen deed het super goed, dus waarom dat veranderen?

Nijmos

Allebei te veel risico. Ik blijf er van af. Zeker tegen Sparta uit

arjenzvob

Feyenoord zal zeer gebrand zijn op een resultaat. Die kunnen niet nog een keer punten laten liggen.

KissMyAce2.0

Sparta zal zeer gebrand zijn op een resultaat, omsat ze gewoon willen winnen

Nijmos

'@Arjen: je kunt nog zo veel andere Feyenoorders kiezen als je per se wil. Waarom zou je je in zo'n oefenronde dan riskeren een bankzitter te pakken

Benzardi

Tot zo ver ga ik voor:

4x TWE
2x PSV
2x FEY
1x AJA
1x AZ
1x UTR

arjenzvob

Zie hier het bewijs dat dit forum z'n beste tijd heeft gehad. Gelukkig zijn er andere kanalen.

Willempie94

'@ARJENZVOB

Feyenoord zal er idd vol voor gaan, maar ze zijn nog niet in goede vorm en uit bij Sparta is lastig zat. Ik neem alleen een aanvaller mee van Feyenoord deze ronde denk ik. Verwacht wel een tegendoel.

Twente lijkt voor de hand liggend, maar nu zie ik dat naast Steijn ook Vlap niet fit is en niet speelt. Toch niet echt garantie op de 0, zit even te kijken de wedstrijd in de conference league, maar dat is niet zo overtuigend..

Scoritop

Hier geen Feyenoorders deze ronde. Ook de eerste seizoenshelft heb ik er maar 1 op het oog.

Als je van een gokje houdt is Ruben van Bommel je man

Limburgg

'@steven20 ik probeer al 3 dagen te reageren op jouw bericht maar krijg steeds weer een foutmelding 🙄

Bobby37

Hier ook geen feyenoorders, vond het de afgelopen 2 wedstrijden erg matig. 2x ook niet gescoord.
Ik probeer wel in de proefrondes er elke keer 1 of 2 te pakken vd tegenstanders van Almere. Daar verwacht ik weinig van. Waardoor ik nu de goedkope Pandur en Pinto van Fortuna heb. Verder vooral ajax, az, twente en Psv.

Ik had maandag alvast wat in elkaar geflanst, maar daar zaten steijn en vlap in en die schijnen toch niet helemaal fit te zijn.

Dus nu is het voorlopig:

Benitez.

Sugawara
Pinto
Brenet
Medic

Vd boomen
Tahirovic
De wit

Pavlidis
Bergrijk
Lang

Bank: pandur, kuipers, sadilek, v wolfswinkel

Ben Van Heck

hoe groot zou de kans op de 0 zijn bij twente tegen pec thuis? heb op dit moment propper, brenet en unnerstall in de basis. flink gokje, maar kan goed uitpakken. anders wordt het een fortuna verdediger in de basis ipv propper...

edit: met oog op volgend weekend toch maar gekozen om minder op de 0 van twente te gokken. dit gokje bewaar ik liever voor volgend weekend; feyenoord-almere. daar ga ik voor 3 verdedigers en de keeper.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Kudus weer in onderhndeling met West Ham... wat doet dat met morgen?
Maurice zei aan het begin, zolang hij speler van Ajax is stel ik hem op.
toch blijft dit beetje in mn hoofd spoken...wat denken jullie?

Ben Van Heck

had hem er ook in staan maar ga hem voor de zekerheid er maar uithalen, je weet maar nooit. zou een zure 5 miljoen zijn en er zijn denk ik wel genoeg alternatieven bij ajax

1 2 ... 159 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.