Begonnen met 1115 punten, in ieder geval boven het gemiddelde. Gimenez zal nog niet compleet fit zijn maar 6 miljoen lijkt voorlopig veel te veel. Evenals Brobbey met 5 miljoen, presteerde vorig seizoen ook dik onder de maat,vond hem gisteren bijzonder zwak. Eerst de spelers, zoals Pedersen, die geen basisplaats lijken te hebben vervangen.
'@ARJENZVOB
Feyenoord zal er idd vol voor gaan, maar ze zijn nog niet in goede vorm en uit bij Sparta is lastig zat. Ik neem alleen een aanvaller mee van Feyenoord deze ronde denk ik. Verwacht wel een tegendoel.
Twente lijkt voor de hand liggend, maar nu zie ik dat naast Steijn ook Vlap niet fit is en niet speelt. Toch niet echt garantie op de 0, zit even te kijken de wedstrijd in de conference league, maar dat is niet zo overtuigend..
Hier ook geen feyenoorders, vond het de afgelopen 2 wedstrijden erg matig. 2x ook niet gescoord.
Ik probeer wel in de proefrondes er elke keer 1 of 2 te pakken vd tegenstanders van Almere. Daar verwacht ik weinig van. Waardoor ik nu de goedkope Pandur en Pinto van Fortuna heb. Verder vooral ajax, az, twente en Psv.
Ik had maandag alvast wat in elkaar geflanst, maar daar zaten steijn en vlap in en die schijnen toch niet helemaal fit te zijn.
Dus nu is het voorlopig:
Benitez.
Sugawara
Pinto
Brenet
Medic
Vd boomen
Tahirovic
De wit
Pavlidis
Bergrijk
Lang
Bank: pandur, kuipers, sadilek, v wolfswinkel
hoe groot zou de kans op de 0 zijn bij twente tegen pec thuis? heb op dit moment propper, brenet en unnerstall in de basis. flink gokje, maar kan goed uitpakken. anders wordt het een fortuna verdediger in de basis ipv propper...
edit: met oog op volgend weekend toch maar gekozen om minder op de 0 van twente te gokken. dit gokje bewaar ik liever voor volgend weekend; feyenoord-almere. daar ga ik voor 3 verdedigers en de keeper.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.