Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 158 ... 273 274
Willempie94

'@STEVEN20

Ik zou dan Sadilek of Kozlowski overwegen denk ik, maar zou voor de eerste gaan. Of Tahiri...

Laatst gewijzigd
steven20

En is er nieuws over Sem Steijn? Kans dat hij toch speelt? Zie dat Denneboom gisteren zei dat het een lichte blessure is en hij had kunnen spelen..

Ben bijna rond

Laatst gewijzigd
Willempie94

Ik durf het niet aan, kan het nergens vinden. Iemand die hier wel meer over weet?

T1MM0S

Het nieuws is dat Steijn tegen Riga gewoon had kunnen spelen. Als ze hem dit weekend niet gebruiken is er dus meer aan de hand, ofwel, aandurven!

Fietsbel

Iemand nog ideeën delen voor de KKD, let me know.

T0mDum0ul1n

Ryan

Sugawara
Hancko
Geertruida

Kudus
Babadi
Mijnans
Verschueren

Brobbey
Gimenez
Pavlidis

kevinraar

mij team speelronde 1

benitez

hartman
van rooij
sanschez

schone
vlap
babadi
steng

lang
gimenez
pavlidis

bank
cilissen
vriends
kietolano
tavsan

Laatst gewijzigd
Hay

Nog even een vraag over de te verwachte opstellingen. In het verleden kon je die op vrijdagavond dacht ik zien op AD.nl. Echter vandaag kon ik daar niets vinden. Weet iemand nog andere sites met verwachte opstellingen?

Mijn team voor vandaag:
Bijlow
Sugawara-Brenet-Hancko
Mijnans-Kudus-Stengs-Saibari
Gimenez (C)-Bergwijn-Sahraoui
Bank: van Gassel-Plat-Esajas-B.Ould-Chikh

Benzardi

We hebben AI erop losgelaten en mijn schoonmoeder, hierdoor komen wij aan deze 11 namen.

Unnerstal

Geertruida
Hartman
Brenet

Kudus
Stengs
Veerman
Schone

Lang
Ulgade
Pavlidis

Volgende week weer 11 andere, heb ik in de wandelgangen tussen de klapdeuren gehoord

BrackenRidgeCycling

Jansen in Belgie en Haaland in UK gewoon altijd Captain.
Die zijn weer lekker begonnen.

rbc1912

Nou ja. Haaland wel, Janssen niet. Had ze nu wel beide als 'cap' trouwens. Tikt lekker aan :)

BarryE1

Het irritante van die AD opstellingen vond ik altijd dat ze het presenteren alsof ze inside info hebben maar eigenlijk gewoon een educated guess doen. Die opstellingen zaten er ook gewoon regelmatig naast. Het beste kun je vaak de kranten pakken. Nadeel is dat het meer zoekwerk is + dat het steeds vaker achter een paywall zit.

Dannyco

Dit is hem geworden.

Ryan
Sugawara > Pedersen > Hartman
Van den Boomen > D. De Wit > Vlap > Babadi
Ugalde > Gimenez(c) > Pavlidis

Bank: Cillessen > Van Rooij > Clement > Hansen

Bzuidema

Hier ook mijn team voor de eerste speelronde.
Unnerstall

Sugawara
Brenet
hancko

D.de wit
Mijnans
Vlap
Stengs

Ugalde
Gimenez
Pavlidis

Van rooij,schone,Mattsson

Timber

Het AD zit er inderdaad weer eens gruwelijk naast. Zie dat ze bij Heerenveen zelfs Van Amersfoort in de basis verwachten terwijl die er enkele weken uit ligt met een blessure.

danusz1986

Pedersen staat voor een transfer. Dus misschien zit hij morgen al niet meer bij de selectie.

HZ57

Het grote probleem van dit moment, voor iedereen, je hebt een leuk team samengesteld 20.00 fluitsignaal en dan blijken mensen die de hele voorbereiding in de basis stonden verdwenen. Spelers die zouden vertrekken, blijven, spelers melden zich ziek, willen niet meer spelen om een transfer af te dwingen. Andere spelers worden plots toch verkocht. Uiteindelijk kun je niet het team samenstellen dat je voor ogen had. Maar ja de trainers hebben het zelfde probleem.

RvhC74

Jammer overhypte lang scoort pfffff

SambaMike

'@HZ57

Klopt, en dat is iets waar je als Scorito-speler mee te maken hebt maar voor een deel ook rekening mee kan houden; door bv vooral spelers te selecteren waar geen transfergeruchten omheen hangen, of die als aankoop al meerdere oefenwedstrijden in de basis startten, of gewoon geen concurrentie hebben. En daarvoor is ook deze periode voor bedoeld (4speelronden waarvan de beste twee mee tellen).
Vind het zelf vooral een leuke periode om wat gokjes te wagen maar ben altijd blij als de transferperiode voorbij is en je weet waar je aan toe bent

Benzardi

Toch altijd lekker als de uitslag goed heb, dat zijn toch gratis 128 puntjes.

Noppie

Naast het wielrennen ook maar begonnen met topcoach. Tijdje meegelezen en dacht reageer ook maar eens. 99,2% na de eerste 5 wedstrijden, beste begin ooit!

Deze ronde met de volgende spelers:

Unnerstall

Hato
Brenet
Medic

Kudus
Stengs
Verschueren
Babadi

Bergwijn
Lauritsen
Ugalde

Fietsbel

Begonnen hier met de volgende namen:

Cilissen

Pedersen
Salah-Eddine
Medic

Kudus
Babadi
Stengs
Hoedemakers

Lang
Gimenez
Bergwijn (C)

Noppert - van Rooij - Clement - Hansen

Met het goed voorspellen van de wvdw 1084 punten (99,8%) momenteel. Alle NEC troeven gelukkig in de basis zo meteen.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Nec wissel spelers gelukkig allemaal, alle drie wel een assist maar 4 tegen in de thuiswedstrijd tegen Excelsior 🫣🫣🫣

Bzuidema

Klopt heb ook 3 spelers van Nec maar weinig punten. Feyenoord rood dus dat wordt ook lastig. Az en twente moeten de punten gepakt worden. Zie het somber in deze ronde.

Nijmos

Dikke deceptie hier. Circa 870 punten en iedereen al klaar. Logische keuzes Gimenez captain, Pedersen gekozen, vd Boomen, Stengs, Brobbey, Cillessen..

1 2 ... 158 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.