Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 157 ... 273 274
BarryE1

Karlsson - Pavlidis - Poku (?) / Lahdo
D. De Wit
Mijnans - Clasie
M. De Wit - Hatziadiakos - Bazoer - Sugawara
Ryan

Karlsson en Pavlidis lijkt me redelijk zeker. Rechtsvoor onzeker, Poku en Lahdo hebben het beide goed gedaan in de voorbereiding maar ik denk zelf Poku nog net ietsje beter.
Op de nr 10 plek hebben ze ook meerdere opties, op basis van historie zou ik zeggen dat het gewoon de Wit wordt. Clasie zekerheidje. Gezien de voorbereiding vermoedelijk Mijnans daarnaast als dynamische controleur.
Achterin lijkt Mees de Wit de voorkeur te krijgen boven Moller Wolfe. Hatziadiakos behoorlijk zeker centraal met bazoer (onzeker) en Sugawara rechts.
In de goal Ryan

steven20

De AZ opstelling blijft gissen. Ik lees dat Mees de Wit geblesseerd is. Iemand enig idee wat de status van die blessure is?

Daan Brakenhoff

Mees de Wit is ook geblesseerd. Moller Wolfe zal dus linksback spelen. Verder ook nog een kleine kans dat de Hatzikidakios naar Leeds deal concreter gaat worden en Penetra naast Bazoer zal starten centraal achterin. Mijn opstelling (als AZ fan):

Poku - Pavlidis - Lahdo
Dani de Wit
Mijnans - Clasie
Moller Wolfe - Hatzikidakios - Bazoer - Sugawara
Ryan

Met kleine kans dus dat Hatzi niet speelt ivm transfer, en idd Odgaard zou rechtsbuiten kunnen starten maar is net terug van een blessure en Lahdo was erg sterk in de voorbereiding. Tips: Poku, Lahdo, Dani de Wit en Sugawara.

Edit: Mees De Wit traint wel weer mee. Er is dus een kans dat hij fit is zondag (en start). Zou dus het gokje op Moller Wolfe niet nemen.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Mijnans speelt dus een stuk verder naar achteren dan vorig jaar?

Daan Brakenhoff

'@nijmos
Dat is wel te verwachten nu D. de Wit weer fit is. Plekje van Reijnders moet opgevuld worden. Ik verwacht Mijnans in eerste instantie basis maar er is ook een kans dat Mihailovic en in mindere maten Dantas en Goudmijn dat plekje gaan opvullen. Ook zou ik er niet zeker van zijn dat Dani de Wit het hele jaar basisspeler zal zijn. In principe is alleen Clasie een zekerheid momenteel. (Met de verwachting dus dat eerst Mijnans op 8 en Dani de Wit op 10 de rest van het middenveld zullen vormen).

Mijnans speelde tegen Bologna trouwens zelfs een helft linker centrale…

Nijmos

Dank voor alle reacties. Heel mooi! Als we dit per team even kunnen doen ben ik gelukkig ;)

Wielertje12

Vaak komen er op vrijdagochtend op het YT kanaal van AZ ook een voorbeschouwing voor het weekend met Jansen, dan gaat het vaak over fitheid van spelers etc.

Timber

Moller Wolfe speelde prima de laatste oefenwedstrijd. Als hij dat vanavond ook doet, lijkt hij me de aangewezen linksback zondag.

Wat Heerenveen betreft, ik vermoed dat Ali rechtsback staat. Tegen Metz stond hij dat ook en Hall viel, voor zover ik kon zien, niet eens in.

Limburgg

Wat zijn jullie verwachtingen van Sparta ?

mrtheyoung

1e rondes om in te komen zijn altijd wel lekker, feit is natuurlijk dat veel teams nog volle bak bezig zijn met spelers kopen dus nu al een team neerzetten zou eigenlijk belachelijk zijn.

Team staat voor dit weekend, even kijken of er vandaag nog wwat info her en der doorkomt:

dm: Ryan (AZ)
Ver: Van rooij (NEC) , Hartman (FEY) , Salah Edine (aja)
Mid: Veerman (PSV), Kudus (aja) , Stengs (FEY,) VD Boomen (aja)
Aan: Poku (AZ) Bergwijn (aja) Peixao (FEY)

Mis dat ik er nog wat aan verander , dag is nog lang

dawizz

Unnerstall
Brenet
Hancko
Sugawara

Clasie
Babadi
Verschueren
D. De Wit

Gimenez
Bergwijn
Ugalde

Hiermee ga ik, ijs en wederdienende, de eerste ronde in

IbrahimoGERT

Hé iedereen,

Gert hier, aka Ibrahimogert. Afgelopen seizoen heb ik hier rustig meegelezen, nu vond ik het wel tijd om ook een bijdrage te leveren. Na eerder al een keer een zilveren en een bronzen bekertje, heb ik afgelopen seizoen weer een zilveren bekertje gehaald. Dus dit wordt hopelijk mijn eerste gouden seizoen.

Ik ben wel even nieuwsgierig wie er allemaal in de proefperiode meer risico´s neemt. Denk aan tactieken als 'al je verdedigers en keepers van 2 clubs waar je de 0 verwacht'. Ik heb dat laatste nu. Wie o wie heeft soortgelijke tactieken voor proefrondes? Verder ziet mijn teamverdeling basis+bank voor de 1e speelronde er zo uit:

4x Fey
3x Twe
2x NEC, AZ, Vit
1x Aja, PSV

Sean Chiappucci

'@Limburgg
Ik gun het ze van harte, want het is een prachtige club, maar ik ben bang dat Sparta het dit jaar net niet wordt.
Na afgelopen jaar is het geen verrassing meer, en er zijn toch een paar zeer belangrijke spelers bij Sparta vertrokken.
Wellicht dat we wat dark horses bij Vitesse gaan zien.

danusz1986

Naast Pavlidis wie heeft de meeste kans om te spelen naast hem? Lahdo, Poku of van Bommel? Karlsson is geschorst en Odgaard waarschijnlijk nog niet fit voor de basis.

Limburgg

'@danusz1986 ik gok op Poku

Limburgg

'@sean chiappucci ja zo denk ik er ook wel over, vorig jaar toch wel met een paar spelers mooie puntjes behaald bij Scorito , maar nu ( vooral voor komend weekend ) twijfel ik of ik wel spelers van Sparta moet nemen.

Fietsbel

Ik vind op Poku gokken lastig. Kan zomaar Lahdo worden. Dan zie ik voor minder geld meerdere aanvallers bij NEC.

Willempie94

Ik verwacht dat Sparta wat minder goed speelt als vorig seizoen, maar ik denk alsnog wel dat ze meestrijden om een plek in de conference league. Zullen echt niet heel veel onderdoen aan een Vitesse en Utrecht vermoed ik.

steven20

Poku op links ivm schorsing Karlsson? Ben geen AZ kenner.

Feyenoord kenners die denken dat NIeuwkoop gaat starten?

Als tip:
Verder zijn keepers interessant die weinig kosten Schendelaar of die van Volendam misschien.

dawizz

Schendelaar niet fit toch? Dan wordt het Hauptmeier. Nog goedkoper....

Timber

Schendelaar is volgens de PEC Zwolle volgers fit. Iemand al een idee of Steijn fit is? Heb van AZ en Twente nog niets voorbij zien komen qua vooruit kijken op dit weekend.

Karperdrol

Zal nieuwkoop al gelijk starten? Had afgelopen dagen toch Pedersen in de basis, iemand een idee?

Bobby37

Unnerstal

Hatzidiakos
Geertruida
Pedersen
Salah edinne

Vd boomen
Tahirovic
Babadi

Pavlidis
Van crooy
Lang

Bank: room, propper, mijnans, Nicolasceau

Willempie94

Nieuwkoop is gehaald als vervanger van Geertruida, zal wel gaan spelen maar niet starten vermoed ik. Zal wellicht gewisseld gaan worden.

steven20

Wie vinden jullie de beste middenvelder voor dit weekend tot 2,5 miljoen? Clasie? Bazoer?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 157 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.