Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 156 ... 273 274
HZ57

'@dvansteenis
uiteraard petje af voor de 100% score. Alleen je zegt dat je voor 4 topaanvallers bent gegaan maar alleen Tadic was toen een gekend topaanvaller, de rest eerd het. Ze zouden nu onbetaalbaar zijn of je zou moeten aanvullen met 500k tot 125k spelers.

Dannyco

Mocht het middenveld van PSV zo blijven dan is Isaac Bababi een potentiële punten pakker. Boscagli ook interessant met zijn passing.

Titivoeckler

Is Babadi dan ook iemand die veel doelpunten of assists heeft? Ken hem niet echt. Daarnaast denk ik dat Vranckx wel eens op zijn plek komt te spelen. Of Sangare moet gaan

Timber

Denk eerder Tillman die eraan zit te komen. Dat is een nummer 10, Vranckx is een controleur.

Dannyco

‪Inmiddels staan we op 109 TopCoach NL deelnemers, nog een week te gaan tot de competitie eindelijk weer start.

‪Who’s next? Meld je aan voor De Avondcoach ‬

‪https://www.scorito.com/subleague/671530/topcoach-2023-2024/de-avondcoach/cc54736a-e518-4575-a36d-0b6e728e97b6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv‬

‪logo is ook ready!

Dannyco

'@Titivoeckler

In de JC schaal speelde die aardig zelfverzekerd voor z’n jongeling. En vond hem ook vrij ver naar voren spelen. Nog ff de transfers afwachten maar heb hem op me lijstje.

@Timber

Als Tillman komt zeker ook een interessante optie ja. Maar zie Peter eigenlijk ook wel voor de jeugd gaan.

Scoritop

Haha @Dvansteenis lekker zand aan het strooien?

Ben Van Heck

Ik ga vooral inzetten op feyenoord, twente en az komend weekend. bankie gevuld met NEC spelers.

KissMyAce2.0

Zouden jullie het erg vinden als ik Topcoach een jaartje oversla?

Ab Normaal

Ja, enorm.

Willempie94

Goedemiddag allen!

Mijn naam is Willem, voetbalfan en sinds kort ook een wielerfan. Heb de afgelopen tour meegelezen om wat kennis op te doen. Met de eredivisie wordt dit m'n 4e keer en m'n hoogste notering is een brons bekertje, tijd voor verbetering dus:)

Ik kwam er nog niet zo lang achter dat er ook een forum is voor de eredivisie, daar heb ik wat meer zinnigs over te zeggen dan tot nu toe over het wielrennen, dus ik dacht ik ga me hier ook maar is melden! Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren qua transfers de komende tijd. Ik moet zeggen dat ik de keuze tussen de echte toppers 5/6 mil behoorlijk schaars vindt.
Er zal denk ik vooral het verschil gemaakt moeten worden in de wat meer onbekendere talentjes/spelers.

Owwja ik weet niet of het heel interessant is, maar ben vooral fan van Ajax. Al is dit wel de eerste keer dat ik overweeg om niet teveel ajacieden te selecteren. Kompleet nieuw team met ook nog is een nieuwe trainer.. ik ben benieuwd. Heb er in elk geval zin in dit seizoen!

steven20

Zijn er mensen die privé willen sparren? Voel je welkom!

Ben Van Heck

Mijn team staat voor dit weekend:

4x twente
4x Nec
3x Feyenoord
2x Ajax
2x Az

en wat tribune klanten natuurlijk.

Sies

Geen PSV Ben? Na de 2 afgelopen wedstrijden van de lampjes lijkt me dat daar wel wat onmisbare spelers rondlopen.

Ben Van Heck

natuurlijk over nagedacht maar ik denk dat de teams die ik benoem een makkelijker programma hebben als psv eerlijk gezegd..

Sies

Makkelijk programma is niet zaligmakend natuurlijk, maar ik snap je afweging wel!

Limburgg

'@steven20 er word steeds een foutmelding aangegeven als ik een privé bericht stuur bij jou

Astarloa

Zo vanzelfsprekend vind ik het niet om meerdere spelers van PSV te pakken. Je hebt geen zekerheid op een basisplaats of complete 90 minuten vanwege de return. Ook al staan ze 4-1 voor zal Bosz echt geen risico gaan nemen met spelers. Daarbij heeft Utrecht zich meer dan goed versterkt dus moet ik het nog maar zien of PSV wel wint en met groot verschil zal dat dan niet worden. Misschien dat je hooguit voor een aanvaller kan gaan maar ik zie bij Feyenoord, Ajax, Twente en AZ een veel makkelijkere tegenstander staan waarbij ik denk dat je een grotere kans op punten zal hebben.

Karperdrol

Gaat Twente nog spelers sparen zondag?
denk aan Ugalde, Steijn, Vlap, Brenet, Popper. toch lastig.

Ab Normaal

Steijn is niet fit, vraag is dus of die überhaupt die wedstrijd haalt.
Sparen in het begin van de competitie lijkt me dat je dat alleen doet bij pijntjes.

Karperdrol

Precies en die heb je wel vaker aan het begin van een seizoen.
+ het is tegen Almere City, waar ik toch verwacht dat Twente deze kan winnen met wat wisselspelers.

Nijmos

Jammer dat mijn bericht over vitesse nauwelijks navolging heeft gehad voor andere teams. Een verzoekje dan maar: wie wil een gooi doen naar de verwachte basisopstelling van Az?

En nog iets, speelt zaterdag Ali of Hall bij Heerenveen?

Willempie94

'@NIJMOS
Ik vind AZ lastig om te zeggen wie er allemaal speelt. Vanavond spelen ze voor de conference league, dan zal er wel wat duidelijk gaan worden.

Wielertje12

'@nijmos

Karlsson is geschorst voor de competitie, dus die kant komt vrij. Daarnaast is van Brederode door z’n enkel gegaan dus die speelt ook niet. Daar zal misschien van Bommel z’n debuut kunnen maken, anders wordt dat poku.

Mijn verwachting:
Ryan
Sugawara, Hatzidiakos, Bazoer, M. De Wit
Clasie, Mijnans, D. De Wit
Odgaard (zal denk ik nog geen hele wedstrijd spelen, terug van blessure), Pavlidis, van Bommel/Poku

Als iemand een andere suggestie geeft drop maar, maar ik denk dat dit wel een heel eind de 11 kunnen zijn. Daarnaast kun je ook veel zien na vanavond, want Pascal gaat vaak met dezelfde 11 verder als die in Europa hebben gespeeld

Edit: Lahdo zou ook kunnen spelen op de plek van Karlsson

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Odgaard heeft geen minuut gemaakt in de voorbereiding komt pas net terug van een blessure. De kans dat ie dit weekend al weer opgesteld wordt lijkt mij minimaal. Daarnaast heeft Poku de hele voorbereiding basis gestaan op de laatste oefenwedstrijd tegen bologna na (wrs wilde janssen iets anders proberen, karlsson stond er namelijk ook naast). Verder zijn van brederode en karlsson afwezig en is de weg dus vrij voor poku. Denk daarom dat Janssen zou gaan voor Lahdo - Pavlidis - Poku. Daarnaast heeft poku ook een geweldige voorbereiding gespeeld en zijn de supporters iniedergeval zeer over hem te spreken.

Ik neem hem voor aankomend weekend. Denk dat het een leuke is en zeker als je in je achterhoofd houdt dat hij maarliefst 2,5 milj goedkoper is dan pavlidis.

1 2 ... 156 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.