Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 155 ... 273 274
dawizz

Veel best goedkope verdedigers die punten kunnen pakken. El Yaakoubi(exc), Mbuyamba(vol), Vriends(spa) die af en toe hun goaltje meepikken. Meulensteen (vit) en Köhlert(hee) die veelal op middenveld spelen. Wie goed zoekt vindt er meer van dit soort buitenkansjes...

Ketjap Manis

Bij mij persoonlijk leeft het niet echt omdat je in de 4 proefronden alles voorgekauwd krijgt. Je hoeft helemaal geen onderzoek meer te doen. Klik gewoon een paar basisspelers van de topploegen die een makkelijke wedstrijd spelen erin, en daarna zie je vanzelf wie de parels zijn. Ik vind het echt niks al die proefronden.

Ben Van Heck

van dit rijtje is vriends denk ik de beste pick. die overweeg ik ook als vierde verdediger. heb op dit moment een elftal met 2 feyenoord verdedigers en 2 feyenoord middenvelders staan. ik denk dat een breed middenveld key is de komende seizoenshelft. mede door het imo karige aanbod aan (duurdere) aanvallers... genoeg aanvallers die goed zijn en weinig kosten vind ik

Nijmos

'@ketjap: wat zie jij dan voor je? Het blijft toch op 1 september elk jaar nog moeilijk genoeg.

@Ben: aan welke goedkope aanvallers denk je dan?

Ben Van Heck

romeny, manhoef, seuntjens, van crooij, lauritsen, karlsson en ugalde. (allemaal onder 3 miljoen of lager)

in een segment hoger vind ik het maar karig: bakayoko en paixao niet interessant imo, douvikas gaat denk weg, berghuis wellicht ook en gaf aan op 10 te willen spelen, pavlidis is natuurlijk een goede pick maar ik denk dat karlsson weer ouderwets goed gaat presteren, lang is vooralsnog maar gissen of hij het geld waard is. gimenez imo te duur

Laatst gewijzigd
mas22

Ik zie Karlsson en Pavlidis nog wel vertrekken bij AZ.

Voor goedkopere picks in de aanval zou ik naar Sontje kijken. Verwacht ik veel van.

steven20

'@Ab Normaal

Rustig aan kerel! Ik vraag alleen of dit weer het forum is (of dat er een andere plek is).
Ik zal mijn eigen bevindingen ook delen als ik me verdiept hebt.

steven20

Eén van de belangrijkste vragen deze seizoenshelft is of Gimenez z'n 6 miljoen waard is.

Iemand een idee of Gimenez de strafschoppen op zich neemt?

Laatst gewijzigd
jan derksen

'@mas22 haha sontje hou toch op man. hoeveel denk je dat hij er gaat maken?

mas22

'@jan derksen

Genoeg om zijn waarde te verantwoorden. Als aanvaller erbij zal het prima kunnen zijn. Bij mij staat hij erin.

Nijmos

Het is duidelijk tijd voor de visie van @kevinraar op Nec dit seizoen. Gaat Sontje schitteren?

rbc1912

Ik zag mijn naam ergens genoemd worden. Waarvoor dank @Reneetje:

2 punten:

- die proefrondes zijn heerlijk natuurlijk. Zou het echt vreselijk vinden om nu al een definitief team samen te stellen. Je hebt zo weinig zicht nog op wat de basisopstellingen worden. Maar het ergste zijn nog de transfers uiteraard. Straks is je halve team getransfereerd. Leuk hoor, maar niet heus @Ketjap Manis

- ik zag de naam Stengs passeren. Speel ook TopCoach België en dat was door een Scorito-bril gekeken geenszins een geweldenaar bij Antwerp vorig jaar. Ueda was dat weer wel

Ketjap Manis

'@Nijmos @Brabander Proefrondes hebben ook zeker voordelen. En hoe het anders zou moeten? Het concept van coach van het jaar zorgt er bijvoorbeeld wel voor dat je er nu al veel meer mee bezig bent, door maximaal 1 wissel per ronde in te stellen. Ik vind Topcoach een week voor de eerste deadline pas echt leuk worden. Leeft het bij jullie al wel?

Nijmos

Je punt dat het nog niet leeft volg ik wel. Alleen klonk het alsof je tegen proefrondes was. Dat ben ik niet, maar het klopt dat het nog niet leeft. Dat is pas rond de deadline voor definitieve selectie inderdaad

rbc1912

Tis nu gewoon wat aanklooien per ronde toch? Spelers selecteren van een club met een 'makkelijke' thuismatch. En goed observeren uiteraard.
Dat definitieve team stel ik in mijn gedachten al wel voorzichtig op, maar in de eerste selecties voor de transferdeadline moet je daar eigenlijk geen rekening mee houden

RvhC74

Stengs kan een hele goede pick worden maar het is een mooi weer voetballer en ook ik heb daar mijn twijfels over

rbc1912

Ow ja. Dat geloof ik ook best hoor.
Maar bij Antwerp had-ie weinig goals en assists. Sowieso maar 1 doelpunt in 26 optredens

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Naar mijn mening is het op dit moment nog zo goed als gokken. Waarom dan niet all in gaan met een tactiek als iedere verdediger van één team in de hoop op 0 tegengoals. Enige clubs waarbij ik dit echter aandurf zijn twente en feyenoord. Waarbij feyenoord misschien een klein streepje voor heeft. (fey beter dan twente, almere slechter dan fortuna, maar feyenoord thuisvoordeel) Maarja voor mij zijn dan net santi en steijn musthaves voor deze ronde, wat ervoor zorgt dat ik niet 4 verdedigers incl. keeper kan pakken. Laat me weten wat jullie van deze tactiek vinden en hoe jullie dit probleem zouden aanpakken.

Keshi

Ieder zijn manier. Ik hou ervan om wat minder risico te nemen en eerst in ieder geval 1 degelijke score neer te zetten. Daarna kan je wat makkelijker je eieren op 1 of 2 teams zetten.

Wielertje12

Rots lijkt nu basisspeler bij Twente, voor 1,5mil kan die toch wat puntjes bij elkaar gaan rapen, ookal is zijn rendement misschien wat lager.

Sies

Naar mijn mening zijn de proefrondes in het voordeel van de mindere kenners. Ik weet ook wel dat het niet anders kan ivm transfers (enkel met variabele waardes), maar echt voorstander ben ik er niet van.

Mooiste voorbeeld is100 jaar geleden met Afonso Alves bij Hveen. Ik had hem meteen vanaf week 1 in mn team als enige uit mn subleague, na 3 of 4 oefenrondes had hij er 4 inliggen en nam iedereen hem in zn team en eindigde hij uiteindelijk als topcoorder. Daar ging mn voorsprong....

Scoritop

Ueda 4,5 mln. Die gaat natuurlijk niemand nemen. Daarnaast Borges 3,5 mln. Zal in het begin nog geen basisspeler worden denk ik.

dvansteenis

Vorig jaar 100% gescoord op topcoach NL, maar wel slechte proefrondes afgelegd toen. Ben uiteindelijk gegaan voor 4 top aanvallers (Douvikas, Tadic, Gimenez en Pavlidis), een relatief goedkoop middenveld (amersfoort als tegenvaller en Seuntjes bijvoorbeeld) en aanvallende verdedigers (o.a. smal en Hartman en met Mbuyamba een toevalstreffer).

Voor de eerste ronde heb ik nu in de basis:
Bijlow
Pedersen Aanholt Brenet
Kudus Mijnans Babadi Steijn
Gimenez (wel matig vandaag) Berghuis Bakayoko

Bank iig Meerdink (pinchhitter punten?)

Dit gaat in de reguliere rondes nooit lukken want veel te veel opvulling natuurlijk
Uiteindelijk durf ik juist wel voor Ueda te gaan want ik verwacht hem als vaste linksbuiten van Feyenoord met een Hoog rendement. In België ongrijpbaar vorig jaar. Ik durf Lang voorlopig niet aan. Het aantal gele kaarten wordt een verschrikking.

Tujopi

'@dvansteenis

Volgens mij is Berghuis de eerste drie wedstrijden geschorst.

Capra

Ueda is gehaald als 2e spits achter Gimenez en wordt zeker geen linksbuiten.
Vooralsnog is Paixao linksbuiten maar zodra Ivanusec binnen is, zal niet lang meer duren, wordt hij linksbuiten en verhuist Paixao naar rechts

1 2 ... 155 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.