Ik heb nu het volgende team:
Room
De Lange
Sugawara
Dest
Geertruida
Propper
Kersten
Veerman
Steijn
De Wit
Verschueren
Tielemans
Rommens
Gimenez
Pavlidis
Lozano
Agrafiotis
Min
Wat de keepers betreft, wil hier nooit al te veel geld aan uitgeven. Naast het houden van de 0 weinig kans op extra punten. Vitesse en GAE hebben al 3 en 2 van de beoogde top 5 clubs gehad in proefperiode, vandaar deze keuze. Fortuna was ook optie, maar combineerde qua programma minder goed
Boys, graag jullie eerlijke mening over mijn voorlopige team:
Olij
Pandur
Geertruida
Sugawara
El Karouani
M. Pinto
Hoogma
Berghuis
De Wit
Steijn
Wieffer
Saibari
Rommens
Pavlidis
Brobbey
Lozano
Mattson
Agrafiotis
Twijfel echt over een aantal spelers en hoor graag wie jullie voor welke andere spelers zouden switchen. Thanks en gr.
ik vertrouw eigenlijk wel 'weer' op vaak de 0 bij twente, dus vandaar. die verdediging is imo ook een stuk stabieler dan az. ik moet nog even de programmas van pec en excelsior naast die van twente leggen, want ook schendelaar lijkt me een oke optie. pec maakt een goede indruk op mij namelijk. wat betreft het dillemma neig ik ook wel meer naar optie 1 ja. ueda is ook gehaald en ik denk dat gimenez dan vaker gewisseld wordt rond de 60-70e minuut.
Toch weer twijfel.
Nu Lozano, wil de Jong.
Is er iemandd op het forum die de Jong, Pavlidis en Gimenez heeft, zonder het idee te hebben dat de verdediging een beetje te kort komt ?
Waar ik in voorgaande jaren altijd 3 vaste tribuneklanten van 0.5 had, wil dit jaar een breder elftal maken (muv 1 x spits 0.5).
Op dit moment o.a. ramalho en pröpper, maar wel met de nodige twijfels
Waarom zal je in ramalho pakken. Die vent is zo zijn basisplaats kwijt. Heb nu gimenez, luuk en pavlidis heb daardoor wel echt moeten bezuinigen op de verdediging maar heb dmv de programma’s den goedkope combinatie gevonden waarbij ik niet veel in de problemen kom (dus als az tegen psv speelt dat ik een ander heb ipv sugawara bijv.)
Had eerst Brobbey, maar toen duidelijk werd dat Pavlides bleef heb ik die ingewisseld. Daardoor heb ik Tahirovic ingeruild voor de Wit. Bij Ajax kun je totaal niet inschatten wat de basisspelers zijn en Hato met 17 jaar zie ik ok niet alle wedstrijden spelen. Dus ook ik 0 Ajax spelers. Overigens heb ik Pandur als 2e keeper omdat die tot nu toe slechts 2 tegengoals heeft. Geen garantie maar je moet wat door een hele dure voorhoede Giminez, de Jong en Plavides, aangevuld met Agrafidotis en Ould-Chick.
Bedankt heren. En scherp van jou Bozenik 😁! Ben inderdaad flink aan het wisselen geslagen en dat gaat waarschijnlijk tot een paar minuten voor de deadline door. Twijfel toch om onze vriend Berghuis erin te klussen.
Olij
Pandur
Geertruida
Sugawara
Proppen
El Karouani
Hoogma
Berghuis
De Wit
Steijn
Saibari
Tahiri
Rommens
Pavlidis
Lang
Ivanusec
Sahraoui
Agrafiotis
Vitesse heeft al twee topploegen (AZ en PSV) gehad dus wat jongens van de Arnhemmers erbij is wellicht ook een goede optie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.