Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 167 ... 273 274
Ben Van Heck

Feyenoord verdedigers en PSV aanvallers no doubt

steven20

Eens, Feyenoord verdediging en PSV aanval.

Iemand al uit het keepersdilemma? Daar zit ook nog veel twijfel bij mij.

Ben Van Heck

mijn keeper word eentje van 3 miljoen en 1 miljoen. 3 x raden wie het zijn.

op dit moment het volgende dillemma:

Ivanusec - Smal - Veerman

Gimenez - Propper - Saibari

Baas

Ik heb nu het volgende team:

Room
De Lange

Sugawara
Dest
Geertruida
Propper
Kersten

Veerman
Steijn
De Wit
Verschueren
Tielemans
Rommens

Gimenez
Pavlidis
Lozano
Agrafiotis
Min

Wat de keepers betreft, wil hier nooit al te veel geld aan uitgeven. Naast het houden van de 0 weinig kans op extra punten. Vitesse en GAE hebben al 3 en 2 van de beoogde top 5 clubs gehad in proefperiode, vandaar deze keuze. Fortuna was ook optie, maar combineerde qua programma minder goed

Laatst gewijzigd
pinotkourov

Boys, graag jullie eerlijke mening over mijn voorlopige team:

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
El Karouani
M. Pinto
Hoogma

Berghuis
De Wit
Steijn
Wieffer
Saibari
Rommens

Pavlidis
Brobbey
Lozano
Mattson
Agrafiotis

Twijfel echt over een aantal spelers en hoor graag wie jullie voor welke andere spelers zouden switchen. Thanks en gr.

steven20

Twente en Excelsior @Ben Van Heck ?
Heeft AZ dan niet een fijner programma voor de goalie?

Lastig dilemma al zou ik optie 1 pakken. Saibari onzeker. En zo'n smal levert je wel de punten op.

Ben Van Heck

ik vertrouw eigenlijk wel 'weer' op vaak de 0 bij twente, dus vandaar. die verdediging is imo ook een stuk stabieler dan az. ik moet nog even de programmas van pec en excelsior naast die van twente leggen, want ook schendelaar lijkt me een oke optie. pec maakt een goede indruk op mij namelijk. wat betreft het dillemma neig ik ook wel meer naar optie 1 ja. ueda is ook gehaald en ik denk dat gimenez dan vaker gewisseld wordt rond de 60-70e minuut.

steven20

Misschien is dat wel zo idd. Speelronde 13 met Excelsior klein probleempje dan.

AZ heeft met Mees de Wit en Penetra opzich wel "goedkope" opties in de verdediging. Twente is dan alweer 500K. duurder.

Sean Chiappucci

Toch weer twijfel.
Nu Lozano, wil de Jong.
Is er iemandd op het forum die de Jong, Pavlidis en Gimenez heeft, zonder het idee te hebben dat de verdediging een beetje te kort komt ?
Waar ik in voorgaande jaren altijd 3 vaste tribuneklanten van 0.5 had, wil dit jaar een breder elftal maken (muv 1 x spits 0.5).
Op dit moment o.a. ramalho en pröpper, maar wel met de nodige twijfels

Jonah Deloo

Waarom zal je in ramalho pakken. Die vent is zo zijn basisplaats kwijt. Heb nu gimenez, luuk en pavlidis heb daardoor wel echt moeten bezuinigen op de verdediging maar heb dmv de programma’s den goedkope combinatie gevonden waarbij ik niet veel in de problemen kom (dus als az tegen psv speelt dat ik een ander heb ipv sugawara bijv.)

Ben Van Heck

ik kom best een eind met een goede verdediging; twente, feyenoord, az, sparta en nog een 500k basisspeler in combinatie met LDJ, Pavlidis en Gimenez eigenlijk. Enige waar ik beetje inlever is middenveld maar in hoeverre is inleveren als je saibari hebt haha

Ruhs49

'@Sean Chiappucci ik zou nooit 3x 0,5 tribunespelers doen. Veel te risicovol in geval van blessures. 1x 500k is mijn max.

Sean Chiappucci

Mijn dank is groot heren, is duidelijk,moet weer naar de tekentafel, en wellicht het mes in het middenveld zetten dan

steven20

Nog een voor nu laatste dilemma:

1. Stengs/ Proper (of een andere 1,5 miljoen middenvelder, nog tips?)/ Kuijpers
2. Timber/ Sadilek (of een andere 2 miljoen middenvelder, nog tips?)/ Penetra/ Mees de Wit

Astarloa

Je moet even je keuzes duidelijker formuleren want hier snap ik niks van. En wie is Kuijpers?

pinotkourov

Heb vooralsnog welgeteld 0 Ajacieden en dat zit me (als Ajaxsupporter) toch niet lekker. Wie van de Godenzonen hebben jullie?

Bozenik

Gisteren had je nog Berghuis en Brobbey in je team staan. Gaat hard dus met wisselen? :) Ik heb eigenlijk altijd wel 3 of 4 Ajacieden, maar nu ook 0 door alle onzekerheden.

Ik zie al een aantal keer de keeper van Excelsior voorbij komen. Waarom verkiezen jullie deze boven die van Heracles?

RvhC74

Als die hard Ajax man geen Ajacieden erin. Helaas is dat voor nu gewoon beter. Positief bekijken doe ik het dan maar, kunnen ze mij ook niet teleurstellen.

Er zijn voor nog te veel onduidelijkheden, onzekerheid, geen eenheid voldoende waarom ik tot deze keuze kom.

Mony Tartin

De enige Ajaxied die ik voor de winterstop overweeg is Berghuis. Echter moet ik dan inleveren op de andere linies dus kom ik ook op 0x Ajax

Sean Chiappucci

'@pinotkourov
Avila staat met een been in mijn selectie.
Maar we gaan de laatste twijfelweek in....

HZ57

Had eerst Brobbey, maar toen duidelijk werd dat Pavlides bleef heb ik die ingewisseld. Daardoor heb ik Tahirovic ingeruild voor de Wit. Bij Ajax kun je totaal niet inschatten wat de basisspelers zijn en Hato met 17 jaar zie ik ok niet alle wedstrijden spelen. Dus ook ik 0 Ajax spelers. Overigens heb ik Pandur als 2e keeper omdat die tot nu toe slechts 2 tegengoals heeft. Geen garantie maar je moet wat door een hele dure voorhoede Giminez, de Jong en Plavides, aangevuld met Agrafidotis en Ould-Chick.

pinotkourov

Bedankt heren. En scherp van jou Bozenik 😁! Ben inderdaad flink aan het wisselen geslagen en dat gaat waarschijnlijk tot een paar minuten voor de deadline door. Twijfel toch om onze vriend Berghuis erin te klussen.

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Proppen
El Karouani
Hoogma

Berghuis
De Wit
Steijn
Saibari
Tahiri
Rommens

Pavlidis
Lang
Ivanusec
Sahraoui
Agrafiotis

Vitesse heeft al twee topploegen (AZ en PSV) gehad dus wat jongens van de Arnhemmers erbij is wellicht ook een goede optie.

RTB117

Ik zie dat weinig mensen Smal aandurven. In augustus werd gezegd dat z'n blessure hem enkele weken aan de kant zou houden. Weet iemand hoe hij er nu voorstaat?

RvhC74

Mijn enige vraagstuk

De Jong, Ivanusec, Pinto (vit)

Of

Gimenez, Lozano en Horemans (excel)

Graag jullie mening

Tujopi

Is iemand op de hoogte van de duur van de blessure van Hilgers (Twente)?

1 2 ... 167 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.