Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 168 ... 273 274
pinotkourov

Lastige inderdaad Reneetje vh Cafeetje. Ik zou denk ik gaan voor de Jong, Ivanusec en Pinto. Heb het gevoel dat Gimenez lang niet alles gaat spelen. Die Ueda is voor veel geld gehaald en Gimenez heeft amper rust gehad (Gold Cup). Daarnaast heeft Lozano forse concurrentie van Bakayoko die ook veel moet spelen en gaat Pinto je vermoedelijk meer punten dan Horemans opleveren.

Jonah Deloo

Heb nu dit:

Ryan
de Lange

Geertruida
Sugawara
Pröpper
Bakari
Siovas

Veerman
Stengs
de Wit
Steijn
Rommens
Fitz-Jim

Gimenez
Pavlidis
Saito
Sahraoui
Mattson

tips?

Timber

'@ Bozenik. Heracles heeft De Keijzer gehaald van Utrecht. Hoewel Brouwer het nu goed doet en de komende weken vast nog blijft staan, is De Keijzer wel gehaald met het oog op eerste doelman worden. Teveel onzekerheid dus over de Heracles keepers.

Benzardi

'@Ruhs49
" ik zou nooit 3x 0,5 tribunespelers doen. Veel te risicovol in geval van blessures"

Je kan ook qua systeem veranderen, bijv. met 2 spitsen of 4 verdedigers en als je 500 spelers spelen dan zie ik geen probleem.
Maar dat is persoonlijk :)

Bozenik

'@ Timber
Thanks! Wist niet dat ze hem als eerste doelman hadden gehaald en Brouwer doet het nu goed inderdaad. Zie nu ook dat De Keijzer het oefenduel deze week mocht keepen, voor wat dat waard is. Het interview na afloop met hem op de Heraclessite was weinigzeggend. Maar goed, dan kan ik beter naar een andere keeper kijken inderdaad.

@ Jonah
Leuk team, wel weinig PSV-ers. Bang voor een roulerende Bosz? Persoonlijk zou ik Saito en Sahraoui ruilen voor aanvallers van 3 miljoen en 750k aangezien daar best wat leuke opties voor zijn.

@ RTB
Smal is volgens onderstaande bron een twijfelgeval voor Ajax-thuis. Zijn rentree is als het goed is dus nabij. https://www.twenteinsite.nl/eerste-elftal/smal-sluit-volgende-week-weer-aan-maar-is-vraagteken-voor-ajax-thuis

Laatst gewijzigd
Harderijder

De Keijzer is wat ik lees gehaald als vervanger van Bucker, die vorig jaar tweede keer was. Brouwer keept goed en heeft ervaring, ik vraag me af of ze die zomaar gaan vervangen. Het blijft wellicht een risico, maar ik denk nog even na of ik dat risico wil nemen.

RTB117

'@bozenik tnx! Smal vind ik een interessante optie dan

Sean Chiappucci

Smal op korte termijn terug, Brenet gaat toch wel spelen (?) ,Hilgers binnekort terug van blessure. Wie gaat er tussen Pröpper en Sampsted dan sowieso op de bank ?

Bzuidema

Met Smal kan je het verschil misschien wel maken als hij straks weer fit is. Hij zou nu toch minder gekozen worden. En als je hem nu kan opvangen met een goedkopere speler zou ik daar zeker over nadenken. Levert toch veel assist op. En bij Twente heeft hij geen concurentie.

Harderijder

Ik ben zelf nog niet zo onder de indruk van het programma van Twente. Ze krijgen de top-3 nog thuis, veel van de op papier makkelijkere wedstrijden zijn uit en bovendien geen Almere of Zwolle. Ik weet niet of ik het dan 3,5 miljoen waard vind.

Over Twente: Weet iemand wat nu de verhouding is tussen de aanvallers?
Ugalde lijkt basisspeler, maar is nog niet bijster veel betrokken vooral met goals.
Rots lijkt een basisplaats te hebben, maar is vooral een buitenspeler.
Wat is de rol van Van Wolfswinkel? Supersub?

Scoritop

Als je een Ajacied wil, dan zou ik Sosa nemen. Aanvallend erg sterk.

Rommens gaat denk ik voor de Thorsby award.

Als Gimenez minder gaat spelen, maar wel 2x scoort voordat hij de 60e minuut gewisseld wordt vind ik het prima.

Jonah Deloo

Sosa overweeg ik toch ook wel zeker, maar ipv wie in de verdediging.. Kan moeilijk een az, psv, fey, twe en ajax verdediger pakken. Iemand hier de ideale combinatie in?

Harderijder

MIjn grootste twijfel nu zit in of ik Veerman meeneem of het geld bespaar door Saibari mee te nemen. Mjin team is dan heel wat meer in balans, maar het is wel een gokje.

stefbeukers

Grootste vraagstuk voor mij zit nog in de middenvelders...

Optie 1: Stengs - Saibari
of
Optie 2: Timber - Veerman

Vermoed dat Saibari meer last krijgt van concurrentie dan Timber, als je kijkt naar vergelijkbare spelers voor dezelfde positie. Stengs hoger punten-plafond dan Veerman, maar Veerman voelt als een veiligere keuze...

Ben Van Heck

nog steeds in dubio over onderstaande

Ivanusec – Smal – Veerman

Gimenez – Propper – Saibari

ik denk dat ivanusec in de eredivisie wel alles gaat spelen en dat ueda vaker voor gimenez gaat spelen. daarnaast is smal in potentie natuurlijk een veel hogere puntenpakker dan propper, maar hoe komt hij uit de blessure? veerman is normaal gezien wel 100% zeker van zijn plekje, maar speelt wel meer achteruit tov saibari? saibari is een gokje die wel heel goed uit kan pakken als hij blijft spelen. meer rendement dan veerman in potentie, maar laatstgenoemde is wel aardig op dreef. maar voor hoelang? benieuwd naar jullie onderbouwingen.

RTB117

Ueda is geblesseerd geraakt gister aan z'n voet dus dat is ook een risico.
Ik denk dat Ivanusec ook veel speeltijd krijgt in de Eredivisie

ik vind ook dat het programma van Twente niet ideaal is, alle toppers thuis en de makkelijkere wedstrijden uit. Hoevaak weten ze daar de nul te houden.
Brenet en Smal waren afgelopen seizoen goed voor veel punten natuurlijk, daarom blijft het een lastige keuze

Ben Van Heck

voordeel bij twente is wel dat ze als enige geen europees voetbal spelen. daarnaast oogt twente wel heel sterk. ik denk dat ik wel met smal ga gokken, pakt minder kaarten dan propper en meer kans op assists. voor de komende speelronde kan ik hem makkelijk op de tribune zetten iig en dan hopen dat hij daarna speelt.

overigens is geertruida ook geblesseerd...

ralfinho77

Hoi wat een puzzel en wat een vraagstukken. Na de eerste 4 rondes sta ik er goed voor, maar wat nu. Nu heb ik mijn team zo
Ryan
Pandur
Geertruida
Sugawara
Kohlert
Vriends
Seymor
Berghuis
De wit
Timber
Schouten
Kitolano
Proper
Bergwijn
Pavlidis
Ivanusec
Sahraoui
Bakkali

Wat denken jullie hiervan? Zit er wel over na te denken om misschien berghuis eruit te halen voor veerman en dan Schouten te wisselen voor strengs of Steijn( Twente). Daarnaast nog het vraagstuk bergwijn de jong. Beide nemen volgens mij de penalty’s. Van de jong verwacht ik meer assist.

steven20

Deze week moet de puzzel in elkaar vallen. Succes allemaal!

pinotkourov

'@ralfinho77: in mijn ogen echt te weinig scorende vermogen op je middenveld.

ralfinho77

Pinotkourov
Ik denk met berghuis en de wit toch aardig wat scorend vermogen. En Schouten is een gok met 2,5 miljoen.

KippA

'@opdebrommer123
best een lastige inderdaad. Over Smal twijfel ik over hetzelfde. Hoe komt hij terug? En krijgt hij geen terugval?

Ivanusec – Smal – Veerman, Smal is daarvan het meeste twijfel denk ik. Maar Twente kan wel focussen op eredivisie
Gimenez – Propper – Saibari, Hierin zijn Giminez en Saibari twijfel nmi door de europese verplichtingen.
Ik zou dan meer neigen naar de eerste optie.

Zelf denk ik eraan om meer veiligheid in te bouwen tov Smal met andere keuzes:
Smal en Deijl
OF
Sugawara en Pinto (vit)

Willempie94

Ik ga wel het risico nemen met Smal denk ik, verwacht dat die echt wel de nodige punten gaan pakken. Brenet heeft al behoorlijk veel gespeeld. En propper wil nog wel eens kaarten pakken. Ik heb nu Saibari maar twijfel daar wel over, al verwacht ik dat die in de eredivisie nog wel minuten gaat maken ivm champions league.

Welke middenvelder raden jullie aan van 1 miljoen? Heb nu Steijn, de Wit, Saibari en van Ginkel. Kan eventueel nog iets budget vrijmaken. Maar liever niet eigenlijk..

KippA

'@stefbeukers
Ik heb niet zo'n hoge indruk van Stengs. Die heeft 1 hele goede wedstrijd gehad, maar die wedstrijden daarvoor vond ik tegenvallen.
Saibari is een klein risico. Maar ik verwacht wel dat hij zijn punten gaat pakken. Maar die zal niet 100% spelen verwacht ik.

Jouw optie 2 (veerman-Timber) zie ik dan als een veel veiligere keuze. Ligt ook eraan hoeveel risico's je al neemt in je opstelling. Als daar genoeg zekerheden omheen zitten, zou ik me er niet zo druk om maken.

steven20

'@Jonah Deloo

Ik zit wel aardig id buurt van jouw opstelling. Maar zit ook met te weinig PSV'ers voor m'n gevoel. Iemand daarvoor de key tip? Toch Lozano?

1 2 ... 168 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.