Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 169 ... 273 274
Ben Van Heck

thx, denk dat de keuze voor ivanusec wel een goede is dan. En smal als 'gokje' ook maar dan. ik heb hem afgelopen seizoenen niet gehad dus hopelijk gaat hij mij de nodige punten opleveren. met deze optie kan ik ook voor veerman kiezen, met een minder goede middenvelder. als ik saibari kies kan ik mijn 6e middenvelder zelfs nog upgraden naar een verschueren oid. aals ik veerman kies kan ik een 6e middenvelder van max 1 miljoen nemen, maar daarin zit niet echt iemand interessants eigenlijk.

pinotkourov

'@Ralfinho77: Berghuis en de Wit hebben dat zeker, maar jouw andere 4 middenvelders zie ik persoonlijk niet heel veel punten pakken. Denk dat je daarin nog wel wat winst kunt halen.

Jonah Deloo

'@Steven20 Heb zelf stengs eruit gehaald. Denk dat hij al best snel de concurrentie strijd op ‘10’ gaat verliezen van lingr. (Veel meer een slot type speler). En daardoor of op ‘8’ of op dr rechterflank gaat belanden. Waar zijn rendement naar alle waarschijnlijkheid toch wat tegen zal vallen. Is natuurlijk aan de andere kant wel prc zo’n type speler die onder slot kan gaan renderen maar denk dat er betere opties zijn. Bij saibari heb ik een simons scenario in mijn hoofd. Net als vorig seizoen sterk begonnen met voornamelijk invalbeurten iedereen denkt hij is een risico voor de eerste seizoenshelft door de vele concurrentie. Maar toch uiteindelijk te goedkoop geprijst voor de ‘10’ van psv.

LutteleSeconden

Wat vinden jullie van Wolfe ipv Sugawara. Kan een hoop punten opleveren en is 1m goedkoper.

En dan Velthuis als goedkope optie / opvuller achterin voor 1m?

En dan ook Neghli die ik alles wel zie spelen op Vito zijn plek voorin. Als middenvelder in Scorito een potentiële puntenpakker?

Hay

Grotendeels eens met de opmerkingen hiervoor, maar Kitolano zou dit jaar wel eens een goede pick kunnen worden. Neemt ook de penalties.

LutteleSeconden

'@Hay, Kitolano ook zeker overwogen!

Hay

Neghli is wat meer risico, maar redelijke kans dat hij de opvolger van van Crooij wordt. Staat er bij mij voorlopig in.

Ben Van Heck

maar wat gaat er gebeuren dan met lozano/bakayoko/lang? ik kan me niet voorstellen dat lozano of bakayoko gaat banken. En ook lang zeker niet. lang heeft al vaker op 10 gespeeld toch? gaat hij dan niet op 10 spelen, lozano/bakayoko op links en rechts en daarachter dan veerman en schouten? saibari kan zo'n lekkere pick worden maar met de komst van lozano echt een stuk onzekerder geworden

pinotkourov

Olij
Pandur

Smal
Sugawara
El Karouani
M. Pinto
Hoogma

Berghuis
De Wit
Steijn
Saibari
Verschueren
Rommens

Pavlidis
Lang
Ivanusec
Druijf
Mattson

Redelijk brede selectie qua diversiteit in clubs, scorend en assistend vermogen en het lijkt erop dat al deze jongens een basisplaats hebben. Lees graag jullie kritische mening en eventuele wisseltips. Thanks!

mas22

'@pinotkourov ik twijfel of Saibari echt veel (basis) gaat spelen. Ze hebben Lozano gehaald en Tillman hebben ze ook nog. Persoonlijk zie ik weinig ruimte op het middenveld bij PSV. Als je hem wekelijks al basisspeler wil gaan gebruiken dan zou ik hem niet nemen. Zie hem meer als bankzitter die als pinchhitter af en toe punten kan pakken. Maar dan is 2.5 mio aan de fore kant.

Voor de prijs van Hoogma zie ik echt betere opties, ook goedkopere. Je zou er dan bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om voor Hoogma/Pinto voor een 1.5 mio en een 1 mio optie te gaan. Idem Mattson, over het algemeen scoort hij niet heel veel, ook al is hij wel goed gestart dit seizoen. Hij is ook je vijfde aanvaller. Persoonlijk zou ik dan goedkoper kijken en evt ergens anders upgraden.

@Hay: Neghli staat er bij mij ook in. Lijkt mij de directe vervanger voor van Crooy en omdat hij als middenvelder staat kan dit zeer interessant zijn. Heeft bij De Graafschap ook veel goede dingen laten zien.

mas22

'@Lutteleseconden: Wolfe heeft niet echt een verleden qua goals / assists. Als je Sugawara in kan passen zou ik altijd voor hem gaan. Kijk maar naar zijn goals en assists, daarnaast neemt hij ook spelhervattingen. En als je toch wil bezuinigen en een goedkopere AZ verdediger wil zou ik persoonlijk voor Bazoer kiezen. Die speelt ook weer basis.

mas22

'@Ralfinho77: Zie een aantal interessante spelers die ook op mijn lijstje staan. Maar ik vind je middenveld echt te licht. Timber, Schouten, Kitolano en Proper verwacht ik niet veel goals/assists van. Timber en Schouten kan je nog wel punten door "de nul" van verwachten, maar dat is niet waarvoor je middenvelders neemt. Berghuis vind ik duur, denk dat hij wel basis tien zal zijn, maar Ajax is echt een onzekere factor. Ik ben Ajacied en ik neem altijd vier spelers van Ajax, maar de kans is heel groot dat ik er nu geen een neem, gewoon omdat de onzekerheid voor wat betreft opstellingen te groot is met al die nieuwe spelers. Maar dat is mijn mening.

BlingSagan

Is er iemand die een speler van Utrecht in z’n team neemt ?

ralfinho77

Nou en weer wat geswitcht in mijn team. Nu een iets mindere bank en in de breedte wat ingeleverd.
Maar daardoor nu wel ruimte voor bergwijn en l de jong in mijn team.

Asmaraz

/

Laatst gewijzigd
mas22

'@Asmaraz: optie 3

mas22

'@Pinotkourov Ik had bij jou niet goed gekeken. Ik dacht dat je de Pinto van Fortuna had ipv de Pinto van Vitesse. Dus mijn verhaal over de verdediging gaat niet helemaal op :) Ook al zou ik nog steeds niet voor Hoogma gaan

Harry83

'@Hay weet je zeker dat Kitolano de strafschoppen blijft nemen? Lauritsen was al gewisseld toen hij de penalty nam, lijkt mij veel logischer.

steven20

'@Asmaraz optie 1

Fietsbel

'@BlingSagan Nog niet eens al waren deze gratis.

HZ57

Vraagje is Teze normaal vaste basisspeler? Laatste keer niet gespeeld.

steven20

Laatste week dus ga maar wat dilemma's gooien:

1. Gimenez en Saito
2. Luuk en Ivanusec

pinotkourov

'@mas22: bedankt voor jouw visie kerel. Zit zeker wat in dus ik ga weer ff Klussen.

steven20

Beste verdediger tot en met 2 miljoen?

CRL

Mijn stem gaat naar Penetra

1 2 ... 169 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.