'@ Harry83 Wist niet dat Lauritsen al gewisseld was, dus dat was misschien een beetje voorbarig. Echter ook geen aanwijzingen dat Lauritsen wel de strafschoppen gaat nemen, dat hoeft niet perse de topscorer te doen.
Bij AZ zijn ze wel onder indruk van Penetra, hij kan verder blijkbaar ook als verdedigende middenvelder uit de voeten. Wel de vraag wat er gebeurt als Martins Indi binnenkort terug komt.
Hoogma lijkt me een goede optie voor 1,25M, wellicht is Guth nog een betere optie (Fortuna oogt behoorlijk stabiel).
'@Astarloa: Helemaal eens! Ik verwacht el Karouani in de basis en zie hem wel wat assists (en hopelijk goals) maken. 2m is alleen wel wat aan de dure kant. Qua middenveld en aanval heb ik geen idee wie Jans gaat opstellen, maar Utrecht is, mede door hun programma, in mijn ogen ook interessant!
Nieuw team gemaakt
Ryan
Pandur
Geertruida
Proper
Penetra
Kohlert
Seymor
Veerman
Mijnans
Steijn
Timber
Bozdogan
Koopmeinders
Bergwijn
Pavlidis
Ivanusec
Wolfswinkel
Sahraoui
Alleen twijfels over mijn verdediging, misschien penetra wisselen voor sugawara en dan iets mindere middenvelder nemen. Wat denken jullie van het team
Nieuw hier. En op Scorito. Shoot!
Unnerstall
Van Gassel
Smal
Geertruida
Penetra
Pinto
Seymor
Berghuis
Veerman
De Wit
Steijn
Rommens
Neghli
De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Agrafiotis
Ould-Chikh
Op een ander lijstje heb ik Giménez in plaats van Ivanusec. Dat gaat dan vooral ten koste van Berghuis (Tahirovic als vervanger?).
Ik was in mijn besluit steevast over het nemen van Gimenez. Echter, begin ik nu tegen de deadline steeds meer te twijfelen. Hij gaat 100% veel goals maken en mogelijk ook de meeste van de Eredivisie. Maar ik ben ook bang dat hij veel gewisseld gaat worden.
Daarnaast geeft het niet nemen van Gimenez veel ruimte om een brede selectie daaromheen te bouwen.
Dus Gimenez wel of niet?
Laatste paar twijfels,
Welke van de 2 opties?
Heb de hele tijd gimenez gehad, maar neig nu toch meer naar optie 1
Ivanusec- de wit- sugawara
Gimenez-Tielemans/Rommens-bakari
Laatste twijfel, heb nu boscagli, deze te vervangen door teze, of een half miljoen vrij maken en voor dest kiezen?
Voor mij is boscagli wel het enig zekerheidje in de psv verdediging….
Hoe denken jullie erover?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.