Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 170 ... 275 276
pinotkourov

'@mas22: Ben trouwens erg benieuwd op welke verdedigers je doelt die volgens jou goedkoper en scorito-technisch beter zijn dan Hoogma 🤔.

Astarloa

'@BlingSagan Utrecht heeft echt een heel simpel programma en met Jans natuurlijk een toptrainer in huis gehaald. Die gaan echt wel weer resultaten boeken. Alleen vind ik het lastig te bepalen wie basis gaan staan en wie de punten gaan pakken. Maar Utrecht is inderdaad mega interessant.

Hay

'@ Harry83 Wist niet dat Lauritsen al gewisseld was, dus dat was misschien een beetje voorbarig. Echter ook geen aanwijzingen dat Lauritsen wel de strafschoppen gaat nemen, dat hoeft niet perse de topscorer te doen.

Bij AZ zijn ze wel onder indruk van Penetra, hij kan verder blijkbaar ook als verdedigende middenvelder uit de voeten. Wel de vraag wat er gebeurt als Martins Indi binnenkort terug komt.

Hoogma lijkt me een goede optie voor 1,25M, wellicht is Guth nog een betere optie (Fortuna oogt behoorlijk stabiel).

pinotkourov

'@Astarloa: Helemaal eens! Ik verwacht el Karouani in de basis en zie hem wel wat assists (en hopelijk goals) maken. 2m is alleen wel wat aan de dure kant. Qua middenveld en aanval heb ik geen idee wie Jans gaat opstellen, maar Utrecht is, mede door hun programma, in mijn ogen ook interessant!

ralfinho77

Nieuw team gemaakt
Ryan
Pandur
Geertruida
Proper
Penetra
Kohlert
Seymor
Veerman
Mijnans
Steijn
Timber
Bozdogan
Koopmeinders
Bergwijn
Pavlidis
Ivanusec
Wolfswinkel
Sahraoui

Alleen twijfels over mijn verdediging, misschien penetra wisselen voor sugawara en dan iets mindere middenvelder nemen. Wat denken jullie van het team

RvhC74

Keuze Smal snap ik prima maar hoe fit is hij en wat is de ernst van de blessure

Voor 3,5 mln best een risico, niet qua punten potentieel maar qua fitheid

Ben Van Heck

/

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Heb hem nu eindelijk staan en ben dr wel behoorlijk tevreden over:

Ryan
Pandur

Smal
Geertruida
Sugawara
Bella-Kotchap
Horemans

Veerman
de wit
Steijn
Rommens
Neghli
Fitz-Jim

Gimenez
Pavlidis
Saito
Sahraoui
Hansen

Tips zijn altijd welkom..

steven20

Meer mensen last dat er geen berichten uit de inbox verwijderd kunnen worden?

steven20

'@Jonah Deloo

Mooi team! En is dit ook t antwoord optie 1 uit m’n vraag hierboven dus?

Jonah Deloo

'@Steven20 Jazeker bespaar je 1.5 milj. mee tov een aanval met de jong gime en pavlidis (aangevuld met twee goedkope opvullers). En sparta en heerenveen gaan prima samen.

mas22

'@pinotkourov: ik verwacht dat heracles vrij veel tegen gaat krijgen. Dus basisspelers van ploegen waar ik minder tegen goals verwacht. Denk aan siovas, dijks, velthuis, Ali. En excelsior heeft daar ook nog wel wat leuke spelers. Ook in de 750k.

steven20

Mijn dilemma was Gimenez en saito of Luuk en ivanusec

Been

Nieuw hier. En op Scorito. Shoot!

Unnerstall
Van Gassel

Smal
Geertruida
Penetra
Pinto
Seymor

Berghuis
Veerman
De Wit
Steijn
Rommens
Neghli

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Agrafiotis
Ould-Chikh

Op een ander lijstje heb ik Giménez in plaats van Ivanusec. Dat gaat dan vooral ten koste van Berghuis (Tahirovic als vervanger?).

RvhC74

Ik zal eerder voor Luuk en Ivanusec

Gimenez geen rust gehad, Luuk aanvoerder, Ivanuec kan ook op 10

Waarom zoveel geld investeren in 4/5e aanvaller als je drie toppers evt neemt

Kunt schakelen naar twee spitsen

Mijn keuzes zijn gemaakt, team staat

Scoritop

'@steven20 hier heb ik ook last van. Sinds de update niet echt tevreden over de site.

@jonah Bella-Kotchap? Ga je 4-3-3 spelen? Vrij dure verdediging. Ik zou je een van de 4 vervangen voor een mindere en dat geld investeren in een beter middenveld

BlingSagan

'@astarloa
Ramselaar zou een leuke optie kunnen zijn. Als hij weer helemaal is hersteld van zijn blessure. En Evt Seuntjes of Lidberg.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Wat is de reden om 'zomaar' Sosa te nemen, aangezien ze bij Ajax ook nog die Avila voor veel geld hebben gehaald. Wie gaat d'r spelen op LB?

mas22

Sosa is een betere back dan Avila, zeker in het spel wat Ajax wil spelen. Maar zoals eerder gezegd, ik vind Ajax spelers echt lastig door de onzekerheid omtrent wie wel en wie niet zal gaan spelen. Sosa is wel de enige Ajax speler die ik overweeg.

Ruhs49

Ik was in mijn besluit steevast over het nemen van Gimenez. Echter, begin ik nu tegen de deadline steeds meer te twijfelen. Hij gaat 100% veel goals maken en mogelijk ook de meeste van de Eredivisie. Maar ik ben ook bang dat hij veel gewisseld gaat worden.

Daarnaast geeft het niet nemen van Gimenez veel ruimte om een brede selectie daaromheen te bouwen.

Dus Gimenez wel of niet?

mas22

Voor degenen die hem overwegen, blessure Geertruida valt naar alle waarschijnlijkheid mee.

Ben Van Heck

Wie nemen als 3e verdediger

Smal
Sosa
Dest
Propper

steven20

'@Scoritop irritant he, kan niks qua PB's dus nu.
@Ruhs49 heb een team mét en een team zonder en twijfel ook nog
@Ben Van Heck hele lastige. Pröpper valt af vanwege z'n kaarten. Denk Smal of Sosa (even programma bezien).

Robin0h

Laatste paar twijfels,
Welke van de 2 opties?
Heb de hele tijd gimenez gehad, maar neig nu toch meer naar optie 1

Ivanusec- de wit- sugawara
Gimenez-Tielemans/Rommens-bakari

Laatste twijfel, heb nu boscagli, deze te vervangen door teze, of een half miljoen vrij maken en voor dest kiezen?
Voor mij is boscagli wel het enig zekerheidje in de psv verdediging….

Hoe denken jullie erover?

Nopper

'@Robin0h, voor mij is Teze ook wel een zekerheid. Die kan centraal en rechts. Hij was de laatste wedstrijd geblesseerd maar zal straks wel weer alles spelen. Bij Dest twijfel ik daaraan.

1 2 ... 170 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.