Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 171 ... 273 274
steven20

'@Robin0h optie 2. En dan Sugawara ipv Boscagli.

Nijmos

Wat is het voordeel van Teze ipv Boscagli kiezen?

steven20

Wie heeft de gouden tip qua keepers?

RvhC74

Propper pakt één seizoen elf gele kaarten de seizoenen ervoor gemiddeld 4/5 kaarten

Wat een paniek gelijk

Ruhs49

'@steven20 ik durf het wel aan om voor Olij en Pandur te gaan.

steven20

Je kunt hem prima pakken Reneetje. Ik geef alleen aan waarom hij voor mij afvalt. Zeker gezien de andere opties die Ben inbrengt

ralfinho77

Wat denken jullie van el karouani en bozdogan als spelers in de categorie 2 en 2,5. Ik denk dat Jans het lek wel boven gaat krijgen. En Utrecht heeft al een lastig programma gehad.

Nopper

'@Nijmos, Ik denk dat je Teze iets meer kans hebt op een assist dan Boscagli

ralfinho77

Hoe zouden jullie de verdedigers indelen 2 duurdere 3 tot 4 en 2 rond de 2 en een goedkope. Ik merk dat ik er niet helemaal uitkom. Weten jullie nog een verdediger van 2 die waarschijnlijk veel gaat spelen, assist, etc. Ik heb nu el karouani

LutteleSeconden

Lang en Sahraoui of De Jong en Agrafiotis.

Daarnaast zowel Gimenez en Pavlidis, dus Sahraoui en Agrafiotis zijn voornamelijk bankspelers

Ruhs49

'@LutteleSeconden ga je voor risico kies je De Jong en Agrafiotis, kies je voor zekerheid dan ga je voor Lang en Sahraoui

Ben Van Heck

iemand die in PM wilt sparren qua team? stuur gerust!

steven20

'@Ben Van Heck ja graag, maar krijg mn inbox niet leeg. Probeer jij mij eens te sturen?

Dannyco

Nog een aantal dagen tot de definitieve selectie deadline, wil je mee spelen met De Avondcoach-subleague meld je aan!

https://www.scorito.com/subleague/671530/topcoach-2023-2024/de-avondcoach/cc54736a-e518-4575-a36d-0b6e728e97b6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

RvhC74

'@Ben van Heck stuur maar pb met je ideeën

Daan Brakenhoff

Misschien interessant als iedereen zijn ‘club’ die hij support zou willen toelichten en de beste keuzes eruit zou willen lichten.

Als AZ-fan zal ik beginnen.
‘Zo goed als must-have’ keuzes:
- Pavlidis (4mil); zijn goals de eerste 3 speelrondes zeggen al genoeg. AZ speelt aanvallend en Pavlidis is een erg goede afmaker die bijna alles zal gaan spelen.
-Sugawara (3mil); verdedigend is AZ nog niet heel zeker dit seizoen. Maar met Penetra die een goede indruk maakt, een herboren Bazoer en een hele goede keeper zullen de cleansheets wel komen. Maar waar je Sugawara echt voor kiest is zn aanvallend vermogen, neemt corners en vrije trappen en komt veel op.

‘Deze moet je bijna wel kiezen’
- Dani de Wit (3mil); komt heel veel in de 16 en is nummer 10 van een aanvallend ingestelde top4 club. Nam ook een penalty met Pavlidis in het veld. Waarom hij geen bijna musthave is voor mij is de kans dat hij ergens dit seizoen op de bank zou kunnen belanden. Al lijkt hij de komende weken in ieder geval nog te starten.

Goede keuzes:
- Penetra (2mil); goedkoopste Az verdediger die hele grote kans heeft om basisspeler te worden. Aanvallend hebben we nog weinig van hem gezien en is ook niet al te lang.
- Mijnans (3mil); lijkt op de 8 positie terecht te gaan komen. Minder aanvallend als afgelopen jaren en daarom een lager puntenpotentieel.
Ryan (3mil): erg goede keeper die ongetwijfeld veel cleansheets gaat pakken. Wel relatief duur voor een keeper.

‘Risico opties met groot potentieel’:
- Lahdo (1.75mil): erg opdreef in de laatste weken en in de voorbereiding. Waarom risico, nieuwe aankoop Sadiq is ook rechtsbuiten en wordt met veel verwachtingen gehaald. Lahdo zou dan weer wel pinchhitter punten kunnen pakken.
- Sadiq (2mil): aanvaller die voor veel geld is gehaald. Wordt veel van verwacht. Ik zou zeggen wacht tot de winterstop, maar hij zou daarvoor zomaar al zijn klasse kunnen laten zien.

Afblijven
Poku (1.5mil), van Bommel (1.75mil) en Wolfe (2.5mil). Hebben grote concurrentie op hun posities. Zijn toch namen die interessant lijken op papier.

Waarschijnlijke opstelling komende seizoenshelft:
Ryan
Sugawara - Bazoer - Penetra - Wolfe/M. de Wit
Clasie - Mijnans
D. de Wit
Lahdo/Sadiq - Pavlidis - Van Brederode/van Bommel

mas22

Ik ben Ajacied en ik denk dat de beste keuze is om niemand te nemen van Ajax.

Beste keuze m.i. Sosa, echter mist per seizoen wel zo'n 25% van de wedstrijden wegens blessures. Ik ga er wel vanuit dat hij basis gaat spelen boven Avila, alleen is dat natuurlijk geen 100% zekerheid.

Beste middenvelder is Berghuis, maar die is gewoon te duur met zijn 5 mio.

Bergwijn en Brobbey, daarvoor zie ik gewoon betere opties bij de andere top 4-5 clubs. Wie wel een zeer interessante dark horse kan zijn is Mikautadze, ik heb daar veel beelden van zitten bekijken en die kan ze er ook van alle kanten inschieten. Ik verwacht dat hij hangend van rechts zal gaan spelen. Echter is hij met zijn 3.5 mio dan weer net te duur, want in die prijsklasse zijn er echt betere opties bij andere clubs.

steven20

'@Daan Brakenhoff
Dankje! Hoe schat je de kansen van mees de wit in. Interessante scorito speler en Wolfe overtuigt niet echt.

Daan Brakenhoff

'@steven20
Ik schat de kans zo’n 60-40% in dat Mees de Wit eerste linksback gaat worden. Maar voor hetzelfde geld heb je Penetra waarbij de kans een stuk groter is dat hij basis gaat spelen. Ook vind ik M de Wit aanvallend een stuk minder dan bijvoorbeeld Sugawara

mas22

Mees de Wit was in de jeugd van Ajax linksbuiten, die is aanvallend echt wel prima. Er zijn maar weinig backs in de eredivisie die aanvallend beter zijn dan Sugawara. Maar voor een linksback heeft de Wit een prima trap.

Ruhs49

Dilemma op dinsdag:
Neghli en Kuijpers
OF
Verdonk en Rommens

mas22

Neghli en Kuipers

Vinniesmittie

Wat betreft Heracles wel wat leuke budget opties voor wat opvullers. Zou geen verdedigers/keeper nemen, verwacht veel tegengoals.
Hoogma gaat vast een paar keer scoren vanuit een corner, maar dat gaat hij natuurlijk doen als je hem niet hebt opgesteld. Willems zal zeker paar assists geven, maar is in verleden wel blessuregevoelig gebleken. Bakboord doet het tot nu toe redelijk, en is relatief goedkoop (1mln) maar is heel wisselvallig en kan plek zo maar weer kwijt raken. Ook weinig assists te verwachten.

Mocht je een middenvelder zoeken, dan is De Keersmaecker (1mln) in mijn ogen de beste optie. Speelt tot nu toe erg goed, zal zeker paar assists op zijn naam krijgen. Ouahim is een notiore kaartenpakker (ook rood), zal wel een paar goals maken. Duurste middenvelder (1,5 mln) van Heracles, maar ook niet 100% zeker van basisplaats door concurrentie van Bruns, Vejinovic en Engels.

Aanval: Uiteraard Hansson meest interessant qua potentiele goals en assists, ook niet blessuregevoelig (tot nu toe dan). Mario Engels zal naar verwachting meest spelen op 10, waardoor hij waarschijnlijk meer assists dan goals zal gaan maken. Heeft al 2 gele kaarten in 3 wedstrijden gepakt.
Sankoh zal naar mijn inschatting voor de winterstop in basis staan in de spits ipv de lang geblesseerde Hornkamp. Heel interessant voor 750k. Limbombe en Nakishi zullen denk ik afwisselend in de basis staan als rechtsbuiten, dus niet heel interessant daardoor.

Jonah Deloo

'@Steven20 Zit nog altijd met hetzelfde dilemma. Enige reden waarom ik twijfel toch voor luuk en ivanusec te gaan is omdat ik anders moeilijk aan mijn psv’ers kom. (Heb nu alleen bella-kotchap en veerman) Anderzijds vind k t een enorm risico om op dit moment in het spel al tegen pickrates op te boxen.. En daarom toch op dit moment de keuze voor gimenez + saito.

mas22

waarom zou je voor bella-kotchap kiezen? Alleen omdat het een PSV speler is? Hij heeft in een kleine 100 wedstrijden welgeteld 1x gescoord en 2 assists gegeven. Ik heb zijn scoutingsrapport gelezen toen hij naar PSV ging en het is vooral een hele sterke verdediger. Een van zijn zwakke punten volgens het rapport is zijn passing. Ik zie de waarde niet helemaal voor 3 mio.

1 2 ... 171 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.