Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 172 ... 273 274
Ben Van Heck

ik zie veel mensen dest kiezen maar op basis van wat is dat gebasseerd? Staat ook niet echt bekend als een speler met veel assists en goals toch?

Pim96

PSV momenteel weinig tegengoals alleen verdediging wel wat onzeker wat mij betreft. Centrum zijn er maar 2 plekjes voor Ramalho, Boscagli, Teze, Schouten en Bella- Kotchap. Volgens mij is Bosz daar ook nog niet helemaal over uit.

Zou Penetra blijven staan als BMI terug is van zijn blessure? Die zal nu ook wel bijna hersteld zijn toch?

steven20

Tnx voor de PB's. Ik kan alleen niet antwoorden. Kan geen berichten verwijderen uit mijn inbox. Iemand de oplossing?

Jonah Deloo

'@mas22 Psv heeft al twee keer de nul gehouden en heeft nog veel makkelijke potjes. Denk dat het onwaarschijnlijk is dat dest iedere eredivisie pot zal spelen zelfde geld denk ik ook voor zowel teze als v aanholt. Veel zeggend is dat Bosz laatste tijd met schouten centraal heeft gespeeld om een prutsende ramalho op te vangen. (Schouten nog nooit centraal gestaan in zijn carriere). Bella kotchap heeft naar mijn mening dus de meeste kansen om iedere week basis te staan voor psv. En denk dat psv verdedigend gewoon is verbeterd tov. vorig seizoen.

Harderijder

Dest staat er nog wel in bij mij. Speelt altijd als een halve aanvaller, in het seizoen van Ajax had hij 4 assists in 15 basisplaatsen. De verdediging van PSV lijkt in orde en Bosz valt graag aan. Kan bovendien zowel rechts als linksback.
Ik weet echter niet zeker of hij echt eerste keuze is. Daarom twijfel ik nog. Maar als iemand dit kan bevestigen blijft hij.

Nijmos

Boscagli is toch ook een zekerheid?

ralfinho77

Wat vinden jullie van mijn voorhoede
Gimenez
Pavlidis
De jong
Agrafiotis
Ould-chick

Ik heb ervoor gekozen om 3 kleppers in de aanval te kiezen. Mocht een ervan geblesseerd raken kan ik altijd nog 4-4-2 spelen. Hoe denken jullie hierover? Of toch een 4e aanvaller van 1,5 erin zetten, maar dit gaat dan ten koste van een van mijn andere aanvallers.

Sjonge Jonge

'@steven20, ik heb ergens anders gelezen dat je ze niet kan selecteren en tegelijk kan verwijderen.
Maar blijkbaar wel een bericht aanklikken en deze dan verwijderen (dus 1 voor 1 openen en verwijderen).
Weet niet of het klopt, maar wellicht het proberen waard?

PS: als het lukt en je wil sparren, stuur maar een PB

Harderijder

'@ralfinho ben vooral benieuwd naar de balans van de rest van je team

Ben Van Heck

smal nog niet gesignaleerd op het trainingsveld, brenet ook niet en hilgers wel. dit zorgt er wel voor dat ik weer ga twijfelen om hem te nemen. tegen ajax kan ik hem wel op de tribune zetten maar daarna zou ik mijn 3e volwaardige verdediger toch wel willen gebruiken. de alternatieven waar ik over nadenk zijn Dest, Sosa of Propper.

ralfinho77

Harderijder
Ik denk dat mijn team aardig in balans is:
Geertruida
Sugawara
Kohlert
Bakari
Payne
Veerman
De wit
Steijn
Schouten
Kitolano
Reijnders
Gimenez
De jong
Pavlidis
Agrafiotis
Ould-chick

Jonah Deloo

'@Ben van Heck propper prima alternatief denk ik. Twente heeft echter wel een paar lastige potjes nog te gaan. Zie ze niet enorm vaak de nul houden. Maar 2,5 milj is natuurlijk prima geprijst.

Ueda wekenlang eruit dus denk dat santi nu wel echt een zekerheid is. Weinig andere opties tot die tijd in de spits.

RvhC74

Ueda is er wrsch wel een aantal weken uit

Gimenez speelt maar moet ook alles spelen wrsch en geen rust gehad kans op blessures aanwezig

steven20

Wauw @Sjonge jonge dat was t idd!

Iedereen die wil sparren privé bericht welkom.

Is agrafiotis de pick voor 750K? Hoe is het met de blessure?
Hansen of Sankoh niet interessanter?

Jonah Deloo

'@Reneetje van het Cafeetje tja zo zouden we elke speler kunnen benaderen. Denk eerder dat je het moet zien als een speler die nu geen concurrentie heeft. En dus alles 90 min gaat spelen

pinotkourov

Optie 1:

Berghuis en Saibari

Optie 2:

Veerman en Lingr

Brand los.

Ik zie vooral discussie over het wel/niet nemen van Smal, maar lees niets over Brenet. Wanneer Brenet zaterdag nog niet vertrokken is acht ik de kans toch vrij aannemelijk dat hij blijft. Zou toch een erg goeie keuze zijn, met name omdat veel mensen hem om deze reden laten liggen. Of zie ik hier iets over het hoofd?

Hay

'@ Ralinfinho 77. Ik verwacht dat dat de meest gekozen voorhoede wordt. Persoonlijk denk ik er om Luuk de Jong niet te nemen, denk dat hij gezien zijn leeftijd wellicht niet alles zal gaan spelen. En mogelijk is hij te belangrijk voor de Europese wedstrijden en heeft PSV in de eredivisie voldoende spelers die hem (deels) kunnen vervangen. Geldt natuurlijk ook voor Gimenez maar die is geloof ik de eerste twee Europese wedstrijden geschorst en Ueda heeft ook nog eens een behoorlijke blessure.

Hoorde vandaag in een podcast, dacht Scorito, dat de verwachting dat Bella Kotchap en Boscalgi het centrum gaan vormen.

Bedankt voor de goede updates over AZ en Heracles!

RvhC74

Allemaal leuk en aardig over Gimenez, ook de Gold Cup gespeeld, geen rust gehad. Geen rust momenten en weinig wisselen tenzij het kan. Gevaar op overbelasting zie ik juist bij Gimenez wel aanwezig.

Luuk is aanvoerder en zal altijd spelen en wrsch na 60 minuten gewisseld worden en een op top professional, goed in vorm en neemt de pingels.

ralfinho77

Hay
Wie zou jij dan nemen als alternatief voor Luc de jong? Ik
twijfel nog om eventueel Luc te ruilen voor of lang of bergwijn. Bergwijn omdat ik denk dat hij veel gaat scoren. Volgens mij ook de nummer 1 penalty nemer bij Ajax.

Pim96

Aanvoerder zijn betekend zeker niet dat je altijd basis zal staan. Pepi zit vlak achter luuk de Jong. Een paar slechte wedstrijden of druk programma en Pepi staat erin hoor

Ben Van Heck

ik vind het feit dat gimenez een zogenaamde nobrainer is ook wel een beetje kort door de bocht. Voor 3 miljoen ivanusec die echt geen houthakker is. Ik denk dat die echt veel goals gaat maken, heeft het ook laten zien bij kroatie en bij zagreb. Ik heb ook research gedaan naar sosa en het lijkt er wel op dat hij de keuze wordt op linksback. Heeft in de bundesliga vorig seizoen gewoon rustig 9 assists gegeven en 2x gescoord bij een team wat onderin (!!!!) de bundesliga bungelde vorig seizoen. Dat moet in de eredivisie toch ook wel minimaal lukken bij een team als ajax die ik toch wel een heel stuk hoger inschat als stuttgart, ongeacht de vele aankopen. Ik wacht even de persconferentie af van vrijdag maar denk dat de keuze Sosa of dest (of evt brenet) word.

stefbeukers

Willumsson & Penetra

-of-

Timber & Pröpper

Pim96

Ik denk dat je bij Gimenez vooral ook de captain factor moet meerekenen. Ivanusec zou je denk ik minder snel met fijn gevoel captain maken.

Jonah Deloo

Gaat er bij mij gewoon om dat het een te groot risico is om nu al tegen pickrates te vechten. Santi gaat door veel mensen gekozen worden hem niet pakken kan dus enorm goed uit pakken maar de kans is groter dat het slecht uitpakt. Pak het potje utrecht. Tuurlijk utrecht is matig maar de beste man heeft een xG van 1.08 weten te creëren in 55 minuten.

1 2 ... 172 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.