Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 173 ... 273 274
RvhC74

Prima de keuze voor Gimenez maar gaat ook ten koste van de kwaliteit in breedte van je team. Volgens mij kun je zonder Gimenez juist de klappen opvangen wanneer hij een keer niet speelt of niet scoort

Daar ga je uiteindelijk het verschil maken

Iedereen heeft zij eigen ideeën hierover.

Sosa is voor mij ook echt wel iemand om in de gaten te houden maar te onzekere factor ondanks zijn goede statistieken

Mij team blijf ik van af ( tenzij er nog gekke dingen gebeuren)

Bobby37

Las dat er al kans was dat giminez dit weekend niet eens speelt omdat hij nu nog op oefeninterland is. Dus die gaat donderdag avond laat vliegen en is pas vrijdag weer in NL.
Zaterdag alweer om 16.30 een wedstrijd.

D'r wordt wel aardig roofbouw op hem gepleegd in ieder geval.

Maarja ben het wel een beetje met Jonah eens, hj gaat een hoge pickrate hebben. Twijfels, twijfels, ik vond vorig jaar de 6 miljoen voor xavi simons ook teveel en achteraf was die het wel waard.

Nog maar ff blijven puzzelen.

JoeyvanBomen

Hey allen,
Ook ik ben nieuw dit jaar. Ben benieuwd wat jullie van mijn team vinden:

Keepers: Unnerstal en cillesen
Verdedigers: brenet geertruida sugawara Ali (Heerenveen) en Seymor
Middenveld: de wit, stengs, saibari, sadilek, kitolano en naujoks (Excelsior).
Aanval: de jong, Pavlidis,ivanusec, kramer en ould-chick.

Alle advies is welkom!

Ben Van Heck

als ik gimenez er in zet voor ivanusec krijg ik het volgende:

Gimenez - Propper - 1,5 miljoen middenvelder (tielemans interessant. Of zie ik een betere optie over het hoofd? Gimenez wel zeker qua doelpunten en indd een goede captian , Propper is een zekerheid in de twente defensie maar hebben een lastig programmma maar spelen geen europees. Hoe erg zeker zijn de vele keren de 0 houden net als vorige seizoenen?

Jvanusec - Dest/Sosa - Stengs

Ivanusec denk ik ook zeer goed zoals ik al eerder benoemd heb. Dest prima back van psv die weinig tegengoals hebben gehad en verwacht mss wel wat minder tegengoals dan bij twente maar spelen wel europees met druk programma. Stengs zie ik niet zo snel de basis uit gespeeld worden en anders kan ik met mijn brede middenveld alsnog rouleren.

ik zie zelf een hoger punten plafond bij optie 2 maar ik ben ook maar een ‘domme’ boer uit de achterhoek xd

mas22

'@ralfinho77: jouw voorhoede is exact gelijk aan een voorhoede die ook in de scorito voorbeschouwing podcast werd genoemd. Prima voorhoede, ik heb deze zelf ook geprobeerd maar vond het toch wat veel gaten in de rest van mijn team geven. Ik sluit nog niet uit dat ik het ook zo ga doen maar ben wel op zoek naar andere opties.

Appelflap64

Welke van de onderstaande zouden jullie kiezen? De rest van de selectie blijft gelijk.
Smal - Steijn - Gimenez - Agrafiotis - Ould-Chikh
Propper - Berghuis - Ivanusec - Sahraoui - Mattsson
Overige namen achterin: Sugawara, Geertruida, Velthuis en El Yaakoubi.
Overige namen op het middenveld: Vlap, Stengs, Tielemans en Buurmeester.
Overige namen voorin: De Jong en Pavlidis.
Ik ben benieuwd naar hoe jullie hier tegenaan kijken. Ook naar de balans in het team.
Als iemand wil sparren, stuur gerust een DM.

Scoritop

'@sjonge jonge. Thnx voor de tip. PB’s lukt weer.

Gelukkig is Gimenez geschorst in de CL. Dan pakt hij tenminste z’n rust door de weeks en geen kans op blessures.

ralfinho77

Hebben jullie spelers van Ajax? Omdat iedereen ervan uit gaat dat het niks gaat worden met Ajax kunnen ze eventueel wel voor een verrassing zorgen. Alleen wie neem ik van Ajax? De enige waar ik misschien aan zit te denken is bergwijn? Wat denken jullie?

Ab Normaal

'@Daan Brakenhoff
En denk jij niet dat als BMI fit is, Penetra weer gaat banken?

Jonah Deloo

Welke Optie is het beste:
Brenet - Geertruida - Sugawara - Bella-Kotchap
Smal - Geertruida - Sugawara - Bella-Kotchap
Dest - Geertruida - Sugawara - Propper

mas22

'@IT: het probleem met brenet is dat hij na zaterdag nog weg kan gaan. En dan heb je 3.5 mio weggepist. Portugal is ook nog open. Als dat risico er niet was geweest dan zou het een no brainer zijn. Nu is het een risico wat heel goed kan uitpakken maar ook je team om zeep kan helpen.

mas22

'@jonahdeloo: optie 3. BK zie ik persoonlijk gewoon niet als goede optie. Brenet is een high risk high reward risico. Optie 3 lijkt mij dan het meest safe.

Appelflap64

'@Jonah aangezien je overal Geertruida en Sugawara hebt kun je die uit je vergelijking halen haha. Daarnaast kloppen je budgetten ook niet, aangezien Dest en Propper goedkoper zijn dan Small en Bella-Kotchap. Desalniettemin zou ik gaan voor Small en Bella-Kotchap.

Hay

'@ Ralinfinho 77 Ik heb nu Lang ipv de Jong. Verder nog Veerman en Dest van PSV. Over de laatste twijfel ik nog, had eerst Smal of Brenet maar heb ook twijfels over deze beide spelers. Van Ajax blijf ik voorlopig af, hoewel de berichten over Sosa me wel een beetje doen twijfelen.

Jonah Deloo

'@mas22 ja als je het bekijkt op t gebied van rendement is bk natuurlijk matig maar denk jij dat dest week in week uit basis speelt? Vind dat gewoon lastig..

Ecko

Is Tielemans de Barrenetxea van Topcoach? Ik ga voor Proper of Rommens.

puzzelen

Unnerstall
Pandur

Geertruida
Dest
Sugawara
Vriends
Seymor

Veerman
Stengs
D. de Wit
Steijn
Rommens
Naujoks

Ivanevic
L. de Jong
Pavlidis
Sarhaoui
Ould-Chikh

Vraagtekens:

Behoudt stengs zijn basisplaats ?
Kan je zonder gimenez ?

Help :-)

Is dit team in balans ?? Heeft iemand de gouden tip ??

mas22

'@jonahdeloo: ik denk niet dat ze dest hebben gehaald om op de bank te zetten. Verwacht dat hij basis rechtsback is en linksback zal spelen als van Aanholt gespaard wordt. Ik snap het nul argument bij PSV wel maar het rendement van BK is wel erg mager. En vraag is of hij überhaupt wel basis gaat spelen want Teze is er ook nog.

Daan Brakenhoff

'@abnormaal
BMI is er heel erg lang uit geweest en er is nogsteeds niet duidelijk wanneer hij precies terugkomt. Eigenlijk was het de bedoeling dat hij deze seizoen start al zou halen. Ik verwacht daarom dat ze het voorzichtig aan gaan doen, en dat het nog gaat duren voordat hij weer vanaf het begin zal gaan kunnen spelen. Plus Penetra heeft genoeg wedstrijden om zich te bewijzen, en dan zou ook Bazoer zomaareens slachtoffer kunnen gaan worden. Maar de vraag is of bmi überhaupt wel basisspeler gaat worden. Mijn gok is dat Penetra iig tot de winterstop speelt, en eigenlijk gewoon dat hij onbetwiste basisspeler gaat worden.

hansotjes

Als we toch dilemma dinsdag doen:
Ik gimenez was eerst de eerste die in m’n team stond, maar in de breedte is er toch echt weinig over.
Daarom de volgende optie gemaakt:

Geertruida - rommens- ivanusec of
1.25 verdediger - buurmeester - gimenez

Rest vd verdediging is pinto propper yuki & bakari en middenveld is breed.

Laatste dilemma is timber of tahirovic (zou m’n enige Ajacied zijn)

hansotjes

'@Daan Brakenhoff

Ik had Penetra ook eerst meteen aangeklikt toen hatzidiakos vertrok, maar durf het toch niet aan met bmi.
Denk dat als die fit is, hij wel gaat spelen.
Daarnaast is Janssen echt fan van bazoer, dus zal die vermoedelijk wel blijven staan.

Ben Van Heck

iemand die lang boven de jong verkiest?

pinotkourov

Ben denk ik eindelijk uitgepuzzeld:

Olij
Pandur

Smal
Geertruida
Sugawara
El Karouani
Bakari

Berghuis
De Wit
Saibari
Eiting
Rommens
Neghli

Pavlidis
Ivanusec
Lozano
Nicolaescu
Hansen

Schiet er maar op.

pinotkourov

'@benvanheck: zou het zeker overwegen zodat je je team elders sterker kunt maken. Lang en Lozano gaan zat goals en assists maken. Als ze het als invaller doen, vind ik het ook prima.

hansotjes

'@Ben van Heck
Lang boven de jong voelt een beetje hetzelfde als ivanusec en gimenez.
Valt voor beiden wat te zeggen, team wordt breder maar minder goals individueel wss..

1 2 ... 173 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.