Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 174 ... 273 274
soj

Voorlopig

Unnerstal Denk dat ik toch wissel om sugawarra in te passen
Pandur
Hancko
Proper
Bochniewich
Kuipers
Zagre
Veerman
Stengs kan op zoveel posities heeft met slot bij az gezeten op aandringen v slot gekocht
Steijn
D de Wit
Rommens
Gimenez
Pavlidis
ivannusec
saharoui
Ould Chikh
nog 1,5 over voor middenvelder
Voor de ajax fans Mansverk is een top aankoop , denk dat ik die wil inpassen nog , samen met thaihirovic.
Durf het nog niet, te veel onrust daar nog

soj

Nog nooit zo moeilijk als dit jaar geweest.
Ajax onrust weet niks vd meeste spelers.
Twente me Smal en Brenet, pakt Smal gelijk zn oude nivo , over hoeveel wedstrijden speelt hij weer, te duur om af te wachten.
Utreg nieuwe coach past hij aan gekochte talenten in of gaat hij verder met die oudjes.
Psv Saibari of Tillman zal flink gerouleerd worden ivm CL, al denk ik wel dat Bosz zn voorkeur naar Tillman uitgaat ,

mas22

'@Pinotkourov: ziet er goed uit denk ik. Zitten wat keuzes in die ik niet zou maken, maar kan er ook niet echt veel op aanmerken. Enige wat ik echt een risico vind is de keuze voor Saibari. Ik verwacht hem niet in de basis. Veerman en Schouten lijken mij zekerheidjes op het PSV middenveld. Dan heb je nog een plek over waar ik veel roulatie verwacht. Lang zal ook geregeld op 10 spelen denk ik en daarnaast hebben ze nog Tillman en Til.

@Soj: volgens mij kom je een verdediger tekort

Laatst gewijzigd
AllesOpSlot

Iemand nog tips voor deze 18?

Unnerstall
Pandur

Geertruida
Sugawara
Bochniewicz
Kuipers
Hoogma

Veerman
De wit
Steijn
Wieffer
Verschueren
Rommens

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Thy
Mattsson

Los van deze 18:
Room of Cillessen?
Is van Ginkel het waard? Of heeft hij 'toevallig' een goede start?
Zal Mbuyamba blijven bij Volendam?

Ab Normaal

'@hansotjes
Janssen zo’n fan van Bazoer?
Waarom heeft ie hem dan vorig seizoen een heel seiOen op de bank laten zitten?

ralfinho77

Wat denken jullie Gimenez pavlidis en de jong of Gimenez pavlidis bergwijn of Gimenez pavlidis en noa lang. Ik kom er niet echt uit. Help

Hay

'@ Ralfinho77. Je kunt Gimenez en Pavlidis weglaten in de vergelijking. de Jong vs Bergwijn --> de Jong. Bij Lang vs de Jong hou je 1 M over om elders te investeren, ik denk dat ik zelf voor deze optie ga.

Triqo

Ik heb de Jong vervangen voor Lozano. Tuurlijk is de Jong captain, maar verwacht dat hij max 60 min (ivm CL) per wedstrijd gaat spelen. Lozano verwacht ik standaard basis en is in vergelijking echt goedkoop (3 mln). Kan op meerdere posities uit de voeten en zal niet gaan banken voor Bakayoko. Dit is uiteraard mijn verwachting, voor hetzelfde geldt rouleert hij wel met Bakayoko. Vind alleen zowel de Jong EN Gimenez een niet iets te grote hap uit mijn budget:

Momenteel heb ik het zo staan:

Pandur-Olij
Sosa-Geertruida-Penetra-Kuipers-Zagre
Veerman-Rommens-Proper-Kitolano-Steijn-de Wit
Gimenez - Ivanusec - Lozano - Pavlidis - Ould Chikh

Moet alleen even een manier vinden om Sugawara toe te voegen, al wil ik Sosa daar niet voor opofferen. En zou balen wanneer Ajax ineens gaat lopen en er niemand van in mijn selectie zit :P. Twijfels, twijfels, mooi spel blijft dit toch haha.

Ben Van Heck

Gimenez - Lang of De Jong - Ivanusec is nu het dillemma dat me bezig houd. Feit dat Ueda geblesseerd is en gimenez geschorst is de 1e 2 CL potten zorgt wel voor dat gimenez de lichte voorkeur krijgt. Lang gaat ook zijn doelpuntjes wel maken verwacht ik. Staat op dit moment zo:

Unnerstall
Pandur (voorheen Gassel)

Sosa
Geertruida
Sugawara
Bakari
Zagre (voorheen Payne)

Steijn
De Wit
Veerman
Rommens
Neghli
Buurtmeester (voorheen Stengs)

Gimenez (voorheen Ivanusec)
Pavlidis
Lang (voorheen de Jong)
Sahraoui
Ould chikh

De switch naar gimenez/lang een betere keuze dan de jong/ivanusec?

Vinniesmittie

Ik zie Steijn wel heel vaak in de voorlopige selecties staan, maar is dat wel zo'n zekerheidje voor een basisplaats? Vraag het me af. Moet concurreren met Vlap (nu nog gebruikt al soort linksbuiten), Eiting, Sadilek en Kjolo voor 3 plekjes op middenveld. En Unuvar en Regeer kunnen ook op middenveld spelen. Kan een Twente kenner hier zijn licht over laten schijnen? Aan de andere kant heeft Steijn volgens mij ook redelijk vaak gescoord als invaller

Triqo

Waarom verkiezen de meesten hier Lang boven Lozano? Die naam zie ik weinig voorbij komen. Vanwege de geringe concurrentie voor Lang op links? Ik denk dat ze kwalitatief niet veel voor elkaar onderdoen. Ten tijde dat Lozano nog Eredivisie speelde waren zat hij op op 17 goals en 8 assists per seizoen. Dan is 3 mln toch een koopje of zien jullie dat anders?

mas22

'@Triqo: Vind je het niet zonde dat je van het rijtje Gimenez – Ivanusec – Lozano – Pavlidis er altijd 1 op de bank moet zetten? Zelf zou ik kiezen voor een goedkopere 4e spits naast je 3 toppers zodat je ergens anders je basis kan upgraden. Zeker als je Sugawara nog wil inpassen.

En Lozano is voor mij een zekerheidje.

Laatst gewijzigd
Triqo

Goed punt Mas :). Het is deels een beetje fomo, maar ook een beetje inspelen op blessure/schorsing/roulatie (ivm Europees). Voorgaande jaren bleek dat een echte topper dan wel loonde. Dan is het dilemma in dit geval Ivanusec-Sugawara. Lastig...

Bobby37

Oké, heb nu dit staan maar kan nog alle kanten op:

Voor mijn gevoel erg goede voorhoede + middenveld, degelijke verdediging en bezuinigd op de keepers.

Room
V gassel

Sugawara
Hancko
Propper
Kuipers
Widell

Veerman
Stengs
D. De wit
Steijn
V ginkel
Naujoks

Giminez
L de Jong
Pavlidis
Agrafiotis
Ould chikh

Schiet er maar op, hoor het graag!

mas22

'@Triqo: Ik snap je punt, meestal kies ik er dan voor om te switchen naar 3-5-2.

stefbeukers

Lang & Stengs

Of

De Jong & Timber

mas22

'@stefbeukers: sowieso geen Timber

@Bobby37: persoonlijk vind ik de bezuiniging op de keepers wel erg fors.

Laatst gewijzigd
M Vado

'@Triqo ik zou dan AZ voor AZ wisselen. Penetra eruit, Sugawara erin. Daarnaast heb je nu 4 goede aanvallers, wat je gaat frustreren als je er eentje continue op de bank moet zetten. Ik heb voorlopig dezelfde aanval als jou, en wil het ook zo houden.. Zou er geen 1 weg willen doen, maar misschien toch een 4e aanvaller kiezen die net wat minder is. je kunt ook nog switchen naar 2 aanvallers.

Edit: Ik zie dat iemand anders dezelfde mening al had gedeeld, maar de pagina was hier nog niet geupdated! haha

Laatst gewijzigd
M Vado

'@bobby37 Mooi rijtje, komt denk ik wel in de buurt van 1 van de beste combinaties. V Ginkel twijfel ik over, blessure gevoelig en je kunt misschien iets goedkoper gaan daar nog. Dan kan je dat weer investeren in een net iets betere verdediging (en Olij/Pandur ipv Room). En Geertruida niet boven Hancko? Lastige, maar zie Geertruida wel vaker een assist of goal maken. Stengs wordt echt zo'n speler; of heel frustrerend, of heel blij dat je hem niet hebt.

Ik ben wel benieuwd of iemand bewust al keuzes heeft gemaakt obv de wedstrijd programma's van de clubs tot de winterstop?

hansotjes

'@AB Normaal

"Pascal Jansen is verheugd met het feit dat Riechedly Bazoer zich dit seizoen in de basis van AZ heeft geknokt. Hij stond de afgelopen wedstrijden centraal achterin en maakte daarin indruk op zijn trainer."

Baseer het vooral hierop. Vorig jaar had bazoer nog hatzidiakos voor zich en focuste hij zich vooral op het middenveld. Dit jaar op achterin en voegt hij een extra dimensie toe aldus jansen.

BarryE1

'@Ab Normaal Omdat vorig jaar Beukema en Hatzidiakos wel wat hoger in de pikorde stonden. Dat zijn ook echte centrale verdedigers en als je naar Bazoer kijkt dan is het meer een middenvelder die omgeturnd is tot centrale verdediger. Overigens heeft Janssen inderdaad aangegeven fan te zijn van de opbouwende kwaliteiten van Bazoer. Bazoer heeft op zijn beurt weer aangegeven bij AZ te willen blijven na de verkoop van Hatzidiakos en gesprekken met Janssen. Terwijl ie een tijdje geleden aangaf zijn heil elders te gaan zoeken als ie niet aan spelen toe zou komen. Alsnog geen garanties natuurlijk maar ik denk dat ie een goede kans maakt om te gaan spelen.

Harderijder

Lang heeft als voordeel boven Lozano dat hij wat breder inzetbaar is; ook op 10 en bovendien al ingespeeld in het team. Lozano begint net met trainen en zie ik de eerste potjes nog niet in de basis starten, terwijl het programma van PSV juist in het begin heel mooi is. Dat is voor mij nu een reden Lozano niet te nemen en Lang wel te overwegen.

Ik wil er zelf het liefst één van Giminez, Lang of Pavlidis niet meenemen omdat ik met mijn derde spitsplek wil rouleren. Op basis van het programma spreekt Lang me eigenlijk meer aan dan Giminez, maar die thuislaten voelt toch ook wel fout. Pavlidis is eigenlijk wel onomstreden bij mij.

Laatst gewijzigd
Hay

Ik kies ook voor drie goede, dure spitsen (Pavlidis, Gimenez en Lang) en twee min of meer opvullers. Vier goede spitsen kan frustratie geven/rendement missen. En zoals hierboven aangegeven kun je, in geval van nood, altijd nog van systeem wisselen naar 4-4-2 of 3-5-2.

hansotjes

Geertruida – rommens- ivanusec of
1.25 verdediger – buurmeester – gimenez

Rest vd verdediging is pinto propper yuki & bakari en middenveld is breed.

Laatste dilemma is timber of tahirovic (zou m’n enige Ajacied zijn)

Alle tips zijn welkom, ook met ueda's blessure en geertruida onzeker voor as za..

Jonah Deloo

'@Harderijder Heb precies hetzelfde. Denk dat ik lang links laat liggen. En ipv daarvan sahraoui en saito pak die prima samengaan en je op elkaar af kan wisselen tijdens makkelijk thuiswedstrijden. Daardoor wel maar 1 psv spelen (veerman) dus probeer dat in de verdediging op te vangen met dest, bk/teze. Twijfel daar nog over.

1 2 ... 174 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.