Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 175 ... 273 274
ralfinho77

Wat ik mij afvraag niemand heeft volgens mij berghuis in de lijstjes. Natuurlijk is hij 5 miljoen, maar hij levert altijd en kan op meerdere plekken spelen. En ik verwacht dat hij een van de weinige zekerheidjes is. Daarnaast speelt Ajax geen cl en kan het alleen maar beter gaan. Een optie zou dan zijn om veerman ruilen tegen berghuis en de jong ruilen tegen lang. Hoe kijken jullie hierna?

Karperdrol

'@ralfinho, eens over Berghuis, maar ik vind hem wel te duur in een onzeker Ajax.
Lijkt mij inderdaad ook dat het alleen maar beter kan, maarja hoeveel beter? hahah

voor mij iets te veel risico voor 5 miljoen.

Als er nog mensen zijn die willen sparren, PB me.
mijn inbox is weer leeg na de gouden tip.

Ketjap Manis

Unnerstall
Pandur

Hancko
Geertruida
Sugawara
Bakari
Ali

Veerman
Steijn
De Wit
Rommens
De Keersmaeker
Buurmeester

Pavlidis
De Jong
Gimenez
Agrafriotis
Ould Chikh

Beetje standaard hè?

Ruhs49

'@Ketjap Manis niet slecht, maar ik zie niet echt een verschilmaker. Daarnaast vind ik het erg risicovol op het middenveld. Zeer schraal. Denk dat je hierin iets meer balans moet zoeken. Maar is natuurlijk maar een opvatting van mij, misschien heb je dit wel bewust gedaan.

Bobby37

'@m vado

Thanks! Mee eens dat Geertruida aanvallend sterker is, maar die kampt nu al met een lichte blessure, dus wordt waarschijnlijk dit weekend al gespaard. Ik verwacht dat hij nog wel een paar keer gerouleerd wordt met nieuwkoop. Juist in de makkelijke wedstrijden zodat hij fit blijft voor de CL.
Hancko daarentegen lijkt me iemand die Slot er niet snel naast zet.
Dus vandaar mijn keuze. Ik verwacht minder goals maar wel meer wedstrijden/ speeltijd voor Hanko. Iets meer zekerheid.

pinotkourov

'@hansotjes: 100% optie 1! Wat betreft Timber of Tahirovic: ik zou beiden niet nemen.

pinotkourov

'@ralfinho77: ondanks de 5m staat Berghuis er bij in. Idd multi-inzetbaar en hij gaat echt wel leveren.

pinotkourov

Waarom zie ik niemand met Utrecht-spelers? Gewoon een selectie die voor Europees voetbal kan gaan en met Jans is een goede en aanvallende coach aangesteld. Toegegeven, het is afwachten wat de basis gaat zijn, maar met een beetje onderzoek moet je toch wel wat jongens kunnen vinden die zeer waarschijnlijk (bijna) alles zullen gaan spelen en je punten gaan opleveren. Ze zijn redelijk aan de prijs, maar punten kosten munten (ja, gejat van de podcast). Jullie gedachten hierover?

mas22

'@Pinotkourov: Het zinnetje: afwachten wat de basis gaat zijn" is precies de reden waarom ik niemand van Utrecht neem en ook niet van Ajax.

Wielertje12

Agrafiotis heeft concurrentie strijd met Parrott. als agra iets minder speelt zie ik hem wel op de bank verschijnen (wat aannemelijk is)
@ketjap

mas22

'@Wielertje12: Parrott heeft 5 minuten gespeeld dit seizoen en toen Agrafiotis uitviel kwam hij er niet in. Op basis waarvan zal hij de plek van Agrafiotis overnemen?

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Hij is iers international en mijn gevoel zegt dat agrafiotis dit niet vol gaat houden en dat de kans bestaat dat Parrott mag spelen. Maar dat is mijn feeling en heb weinig feeling met agrafiotis haha😜

mas22

Ik heb sowieso niet veel feeling met Excelsior :)

pinotkourov

Misschien heb je m al geplaatst @mas22, maar ik ben erg benieuwd naar jouw team..

Appelflap64

Ik denk dat ik eruit ben na wat extra gepuzzel.
Doorslaggevend is geweest om vooral te investeren in het middenveld en de aanval in combinatie met het feit dat ik denk dat het belangrijk is om afhankelijk van het programma je gelijkwaardige spelers kunt opstellen.

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Bakari
Verdonk
Ali

Veerman
Stengs
De Wit
Steijn
Saibari
Buurmeester

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Lozano
Ould-Chikh

Ben benieuwd naar jullie meningen, maar betwijfel of er nog iets aan ga veranderen.

AllesOpSlot

Hoe denken jullie over Nicolaescu, Room en Mbuyamba (blijft hij)?

Harderijder

'@Appelflap64 Je hebt nu altijd iemand van minstens 3 miljoen op de bank zitten voorin, dat lijkt me niet ideaal. Wat is je reden om zowel Giminez als De Jong niet te nemen? Je middenveld is wel heel mooi, je verdediging wat zwak.

Ketjap Manis

'@Ruhs49 Thanks. Voor een verschilmaker zou ik idd bijv De Jong kunnen slachtofferen voor Lozano en dan Stengs erbij nemen.

Frenkert23

Na weken op het forum te zitten kijken zitten wikken en wegen denk ik het nu redelijk te hebben staan, al twijfel ik nog steeds heel erg over de verdediging en de keepers. Eigenlijk wil ik Ajax spelers skippen maar dat kan mijn Ajax hart niet aan. Dat maakt het ook minder leuk om naar de wedstrijden van mijn cluppie te kijken. Enfin. Ik heb nu dit staan:

Cillessen
Pandur

Sutalo
Sugawara
Pröpper
Bakari
Zagre

Berghuis
Veerman
D. de Wit
S. Steijn
Saibari
Neghli

Gimenez
Pavlidis
Sahraoui
Agrafiotis
Ould-Chikh

Ben vooral van plan om 3-5-2 te gaan spelen vanwege het naar mijn mening grote scorende vermogen op het middenveld. Wanneer Heerenveen een makkelijke tegenstander heeft en één van de middelvelders een wat moeilijker schema heeft gaat het 3-4-3 worden met Sahraoui. Iemand nog tips/verbeteringen?

pinotkourov

Lekker teampje @Frenkert23! Zou alleen Sutalo niet nemen. Die zal amper scoren / assisten en die 3.5m kan je mi beter besteden. Met Berghuis heb je wel een mooie puntenpakkende godenzoon.

Ruhs49

Ik lees nu de tactiek van @Frenkert23 en heb daar zelf nooit zo over nagedacht, maar zijn er meer mensen die 3-5-2 spelen?
Ik speel eigenlijk altijd 3-4-3 tenzij er blessures/schorsingen zijn natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Frenkert23

'@Ruhs49 ik heb het vorige seizoenen niet gedaan, maar ik zag nu wel veel mooie opties op het middenveld voor redelijke prijzen.

Wanneer je alle toppers uit de aanval wil ben je gelijk bijna je hele budget kwijt (Gimenez, De Jong, Pavlidis). Heb ook heel lang zitten twijfelen om dan Gimenez en De Jong te laten liggen voor Lang/Lozano en Ivanusec maar dat voelde toch niet goed. Dus ik dacht waarom niet 3-5-2 spelen met middenvelders die veel kunnen scoren? Bij een eventuele blessure heb je naar mijn mening met Sahraoui en Agrafiotis nog een paar leuke koopjes die nog wel eens kunnen gaan verrassen.

@pinotkourov
Ik vind de andere 3,5m opties toch ook geen zekerheidjes. Zeker in de verdediging van PSV heb ik geen idee wie basis gaat spelen en Smal en Brenet vind ik toch een een risico. Ik lees hier ook heel over Sosa maar dat vind ik toch een groot risico omdat ik hem zelf nooit heb zien spelen en ze ook Avila voor veel geld hebben gehaald. In Sutalo heb ik veel vertrouwen maar inderdaad geen doelpuntenmaker/assistenman. Lastig lastig lastig...

Jonah Deloo

Overweeg berghuis toch ineens flink. Moet toch iemand hebben waarmee ik het verschil kan maken. Maar dat zou dan wel ten koste gaan van veerman.

mas22

'@Pinotkourov: ik ben er eigenlijk niet zo van om mijn team voor de deadline te plaatsen, maar vooruit.

Unnerstall
van Gassel

Geertruida
Sugawara
Flexplek 3.5 mio
I Pinto
Zagre

Veerman
Stengs
de Wit
Steijn
Rommens
Neghli

Gimenez
Pavlidis
Lozano
Agrafiotis
Min

De flexplek verdediger ben ik nog niet uit, dat zal ik waarschijnlijk zaterdag pas beslissen. Opties daar zijn Dest, Hancko, Smal, van Aanhalt. Maar ook Propper en dan wat andere posities upgraden is een optie. Daar ga ik nog een paar dagen over puzzelen.

stefbeukers

Timber, Rommens en Siovas

Of

Stengs, Buurmeester en Zagre

1 2 ... 175 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.