Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 176 ... 275 276
steven20

Optie 1 @stefbeukers

mas22

'@Frenkert23: ik vind je keepers te zwak. Daar wordt het echt hopen op punten. Heb in het verleden het ook wel zo geprobeerd met 2 mindere keepers, maar meestal stel je in een week dan net de verkeerde op. Ik zou in de verdediging kiezen voor Sosa ipv Sutalo als je een speler van Ajax wil daar. Die heeft m.i. een hoger punten potentieel (maar is ook een hoger risico). En daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat Saibara basis gaat spelen bij PSV.

@Ruhs49: ik ging voorheen altijd uit van 3-5-2, ik heb daarmee ook mijn meeste gouden bekertjes gehaald. Tegen beter weten in speel ik de laatste seizoenen vooral 3-4-3, en dat ben ik nu weer van plan. Maar dat heeft me nog maar 1x goud opgeleverd en dat was met de Duitse topcoach. Volgens mij nu 3 seizoenen Topcoach NL 3-4-3 en dat was zilver, zilver, brons.

pinotkourov

'@mas22: Thanks man, heerlijke ploeg ook! Wel hele logische en veelgeziene / veelgehoorde namen waardoor ik me afvraag of het uiteindelijk onderscheidend genoeg is. Ik mis ergens een gok / darkhorse die vermoedelijk weinig mensen gaan hebben.

steven20

'@mas22 @pinotkourov

Goeie ploeg. En met Lozano die je niet veel ziet toch onderscheidend.
Ik zou de flexplex minder duur maken en een duurdere 4e spits halen.

Frenkert23

Ben toch maar niet blij met de keepers. Wat zeggen jullie:

1. Cillessen - Sutalo
2. Benitez - Penetra

Heb liever Ryan voor 3m maar dat kan niet omdat ik al 4 AZ spelers heb met Penetra. Ik zie maar geen goede opties voor 2m-2.5m in de verdediging. Iemand nog tips?

mas22

'@Pinotkourov: tenks, onderscheidend is lastig. Ik verwacht dat veel ploegen dicht bij elkaar zullen liggen. Gaat meer om de combi van de namen die je dan hebt. Darkhorse zou evt nog Sosa of Brenet kunnen worden. Ik heb gezegd dat je beiden niet moet nemen gezien de situaties, maar het kriebelt wel een beetje. En Lingr hou ik ook in gedachten.

@steven20: het is zeker een optie, maar ik zou ook mijn verdediging nog iets steviger willen maken als ik voor bijvoorbeeld Pröpper ga.

@Frenkert23: De 2-2.5 opties zijn niet geweldig. Vind Kohlert en Flamingo nog de meest interessante opties.

Astarloa

Vraag me bij veel mensen hier af of ze wel naar programma's kijken. Ik zie Ali en die spits van Heerenveen veel voorbij komen terwijl ze een vrij pittig programma hebben. Voor mij zijn spelers van Heerenveen dus op voorhand al oninteressant tenzij er een koopje bij zit wat ik zo niet zie. Voor Excelsior hetzelfde verhaal. Ik geloof echt niet dat die Agrafiotis nog veel vaker gaat scoren, zo goed is hij namelijk niet. En Daarbij heeft hij nog geen wedstrijd volgemaakt.

steven20

Optie 2.

Interessant zijn Penetra, Pinto, Meulensteen, Flamingo, El Karouani. EN voor 2.5 denk ik enkel Pröpper of Hilgers.

steven20

Waarom hoor ik hier niemand over Pelle van Amersfoort?

pinotkourov

Ik blijf het zeggen: overweeg speler(s) van Utrecht! Hebben PSV en Feyenoord al gehad en met Jans gaat er aanvallend gevoetbald en strijd geleverd worden. Jongens als el Karouani, Bozdogan en Seuntjes (allen 2m) verwacht ik in de basis en zullen leuke punten gaan pakken.

Frenkert23

'@Astarloa
Valt toch wel mee? Inderdaad lastige uitwedstrijden maar ook hele makkelijke tegenstander in de thuiswedstrijden op NEC na die ik gelijkwaardig inschat.

Kan ook nog Pandur switchen voor Van Gassel en Ryan erbij nemen om vervolgens Sosa als dark horse te nemen en Ali in de breedte erbij te nemen voor maar 1 miljoen. De 2m en 2,5m word ik persoonlijk totaal niet warm van op Pröpper, Bazoer en Penetra na, maar ik heb al zoveel AZ spelers. Ik dacht vanmiddag eruit te zijn maar begin toch weer zwaar te twijfelen over de verdediging en keepers. Gelukkig staat mijn aanval en middenveld nu.

steven20

En Flamingo?

Astarloa

'@steven20 omdat Van Amersfoort totaal niet interessant is? Of volgens jou wel? En waarom vind je dat dan?

Pieterpost2324

Iemand die na het luisteren van de podcast ineens zn team helemaal gaat switchen?
Ik heb mijn team helemaal leeggegooid en sta open voor gouden tips.

Frenkert23

'@Pieterpost2324

Nieuw op het forum. Welke podcast? Zie het vaker voorbij komen.

Astarloa

Valt wel mee? Iedere wedstrijd tegen ploegen uit het 'linkerrijtje' zijn uitwedstrijden.

Pieterpost2324

Radio scorito topcoach eredivisie "de grote voorbeschouwing"

Frenkert23

'@Astarloa
Maar naar mijn mening wel erg makkelijke thuiswedstrijden. Als je een paar spelers van bijvoorbeeld een Sparta hebt kan je dat prima afwisselen als ze een moeilijke uitwedstrijd hebben. Voor de prijzen van een Ali en Sahraoui vind ik ze het denk ik wel waard.

steven20

'@Astarloa ik vind hem wel interessant omdat hij altijd erg diep staat op de 10 positie en makkelijk scoort. Voorafgaand aan het seizoen werd er ook veel van hem verwacht. Na z'n blessure en de komst van brouwers weet ik niet hoe hij in de pikorde staat.

pinotkourov

Ik blijf het zeggen: overweeg speler(s) van Utrecht. Hebben PSV en Feyenoord al gehad en met Jans gaat er aanvallend gevoetbald + strijd geleverd worden. Jongens als el Karouani, Bozdogan en Seuntjes (allen 2m) verwacht ik in de basis en zullen leuke punten gaan pakken.

M Vado

Stengs of Lingr. Lastiggggg

De namen Halilovic en Dijks niet voorbij zien komen nog. Redelijk goedkoop in een redelijk draaiend Fortuna?

Frenkert23

Wat denken jullie van Trauner? Aanvoerder bij Feyenoord en relatief goedkoop. Kan ook nog leuk koppen en daardoor een doelpuntje meepikken.

Jonah Deloo

'@Frenkert23 Ook bij feyenoord gaat gerouleerd worden en achterin staat trauner daarvoor op poleposition (in de eredivisie) kunnen heel makkelijk met nieuwkoop schuiven in de verdediging.

JS Koers

Ik heb nog 2,5 miljoen over voor een middenvelder van Feyenoord, wie zou ik nemen? Wieffer of Timber?

Nijmos

'@steven: omdat hij niet zeker genoeg in de basis staat?

1 2 ... 176 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.