Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 177 ... 273 274
svenmislintat

Ik deel ook even mijn team, wat ik tot nu toe heb. Voel je vrij om je mening te geven zodat we samen tot een betere samenstelling kunnen komen.

Keepers:
J. Gorter (Ajax)
I. Pandur (Fortuna Sittard)

Verdedigers:
L. Geertruida (Feyenoord)
Y. Sugawara (AZ)
R. Pröpper (FC Twente)
M. Meulensteen (Vitesse)
P. Bochniewicz (sc Heerenveen)

Middenvelders:
J. Veerman (PSV)
D. de Wit (AZ)
B. Tahirovic (Ajax)
Q. Timber (Feyenoord)
J. Kitolano (Sparta Rotterdam)
T. Haye (sc Heerenveen)

Aanvallers:
V. Pavlidis (AZ)
H. Lozano (PSV)
R. van Wolfswinkel (FC Twente)
M. Kramer (RKC Waalwijk)
M. Mattsson (NEC)

svenmislintat

Mijn concept-opstelling voor komend weekend is op dit moment als volgt:

(4-4-2)
Pavlidis Lozano

Veerman Tahirovic Timber de Wit

Meulensteen Pröpper Bochniewicz Sugawara

Pandur

Bank: Gorter, Geertruida, Kitolano, Kramer
Tribune: Haye, Mattsson, van Wolfswinkel

Aanvoer: Veerman

Deurmat93

Heeft iemand ook hier Sadiq van AZ in z’n team? Scoorde veel bij zijn vorige team, ook in Europa.

Harderijder

Sadiq is een leuke gok, maar het blijft een gok.

Mijn team staat wel aardig. Ik kwam er eigenlijk achter dat mijn gedraai om de posities voorin neerkomt op Lang + Ivanusec of Gimenez + Mattson. De eerste optie zorgt voor een breder en meer gebalanseerd team, waardoor het basisteam in veel weken beter uitkomt. Ik mis echter de duidelijke captainoptie die ik met Gimenez wel vaak heb (ik weet niet of ik Lang durf te cappen). Mattson zou ik slechts twee keer laten spelen in makkelijke thuiswedstrijden. Pavlidis is mijn andere duurdere aanvaller, Luuk de Jong neem ik niet.
Wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
Scoritop

Terug naar de tekentafel @svenmislintat

Deurmat93

'@Harderijder, bij Gimenez en Mattson komen vooral de goals van de eerste denk ik. Lang en Ivanusec = goals en assists.

Harderijder

'@Deurmat93, Mattson zou maar in twee makkelijke wedstrijden spelen (nog even toegevoegd aan mijn originele bericht). Verder Gimenez als constante captainwaardige spits. En over die goals heb ik met name bij Ivanusec juist mijn twijfels.

Laatst gewijzigd
Deurmat93

Zelf ga ik voor Gimenez, Pavlidis, Saito, Sahroui en een 500k aanvaller.

zeewolde

'@pinotkourov wat denk je, zou ik iemand van Utrecht kunnen nemen?

Jonah Deloo

Of lang een alternatief is voor de Jong betwijfel ik. Ook hij zal regelmatig gerouleerd worden. Zeker aangezien zijn blessuregevoeligheid. Vind de xG van de Jong exl. die penalty nog niet echt dat ik denk die moet ik hebben. Wel veel belangrijke pases per wedstrijd, maar die leveren soms ook maar de helft van het aantal punten op. Lozano gaat de drie miljoen honderd procent waard zijn. Maar ik heb liever een speler waarvan ik weet welke pot hij speelt. Zodat ik die kan afwisselen. Kortom op dit moment blijf ik van ze alle drie af. Welke tweede psv’er ik dan ga pakken weet ik zelf ook niet, maar ben wel van mening dat het er hoe dan ook 1 moet zijn.

steven20

Waar kun je die xG zien?

Jonah Deloo

Kijk zelf altijd op sofascore

steven20

Tnx! Hier nog een dilemma:

1. Luuk de Jong en Tielemans
2. Lozano en Stengs

Titivoeckler

Lozano wordt wel makkelijk als een steal weggezet. Bakayoko gaat echt niet zomaar banken en je loopt een risico dat ze daar gaan rouleren.

soj

unnerstal
pandur

hancko
sugawarra
proper
kuipers
zagre

veerman
stengs
de Wit
saibari
tahirovic
Rommens
naujoks

Gimenez
pavlides
ivanusec
sahraoui
ould chik

mischien steijn erin voor thahirovic
Saibari ook een gok heeft in 3 wedstrijden geen 90 min gespeeld, denk dat bosz toch in basis voor tilmann gaat

Peli

'@soj

Jij hebt wel een hele brede selectie, met die extra middenvelder.

ralfinho77

Hoi ik gooi hem er maar even in
Olij
Pandur
Geertruida
Sugawara
Kohlert
Bakari
Payne
Berghuis
De wit
Steijn
Bozdogan
Kitolano
Reijnders
Gimenez
De jong
Pavlidis
Agrafiotis
Ould-chick

Ik twijfel nog tussen de jong en bergwijn? Ik verwacht met het drukke programma van psv in de cl dat Luc ook best wat rust zal krijgen. Bergwijn zal bij Ajax alles spelen. Alleen is nog best wat onzeker. Daarnaast zijn de stats van beide gemiddeld denk ik. Hoe denken jullie daarover de keuze tussen die 2?

Frenkert23

Ik zie veel mensen ook de keuze voor Unerstall maken. Lijkt mij toch dat AZ een veel makkelijker schema heeft en Ryan de betere keuze zou zijn. Alle makkelijke wedstrijden van Twente zijn uitwedstrijden, kleinere kans dat ze daar de 0 houden. Iemand die Unerstall heeft die wil toelichten/mij wil overtuigen van Unerstall?

Hay

Vraag me af in hoeverre het aantal Xgoals bepalend is. Natuurlijk geeft het enige indicatie maar daarnaast is er toch ook nog de kwaliteit (en soms koelte) een kans om te zetten in een goal. Kijk b.v. naar Brobbey, hoog aantal XG, maar relatief weinig goals en het is algemeen bekend dat Brobbey (structureel) veel kansen mist. Luuk de Jong daarentegen heeft slechts ruim de helft van het aantal XG van Brobby, maar scoort het dubbele aantal doelpunten (2 x de Jong vc 1 x Brobbey 1x). Zal me niet verbazen dat deze verhouding dit jaar globaal gelijk blijft. Met andere woorden het aantal XG houdt geen rekening met wat de Duitsers noemen het "torinstinct" van de speler? Of zie ik dit verkeerd?

Hay

Wellicht kan hierboven "torinstinct" (wat ook iets zegt om in scoringspositie te komen) beter worden vervangen door het rendement een kans om te zetten in een doelpunt

ralfinho77

Wat denken jullie van bergwijn of de jong? Beide 5 miljoen. Beide aanvoerde en nemen denk ik de pingels. Ajax niet de drukte van de cl. Wat denken jullie?

Hay

'@Frenkert23. Ik kies voor Unnerstall. AZ heeft ook nog geen zware tegenstander gehad, denk dat het programma globaal vergelijkbaar is met Twente. De verdediging van Twente is nauwelijks gewijzigd (Brenet is nog niet zeker lees ik) en had vorig jaar het minste aantal tegendoelpunten. Bij AZ zijn er veel wijzigingen (centrum en linksachter) en voor mij dus minder zeker. Maar het blijft natuurlijk altijd koffiedik kijken.

KippA

'@Peli haha scherp :) hij heeft gewoon 7 middenvelders

BartB

Na veel wijzigen is dit nu het team dat ik heb staan.
Groot dilemma voor mij is nu: Zal ik Gimenez eruit halen en Ivanusec erin zetten, en waar zou ik dan die resterende 3 miljoen nog als versterking kunnen investeren?

Opmerkingen zijn altijd welkom.

Unnerstall (FC Twente)
Brouwer (Heracles)

Geertruida (Feyenoord)
Sugawara (AZ)
Pröpper (FC Twente)
Kuiper (Go Ahead)
Ivo Pinto (Fortuna)

Veerman (PSV)
de Wit (AZ)
Steijn (FC Twente)
Wieffer (Feyenoord)
Eiting (FC Twente)
Willumsson (Go Ahead)

Gimenez (Feyenoord)
Pavlidis (AZ)
Lozano (PSV)
Agrafiotis (Excelsior)
Ould-Chikh (Volendam)

In de verdediging durf ik Brent en Smal niet te kiezen. Beide trainen nog niet, dus vraag me af of en wanneer die weer gaan spelen. Dan vind ik 3,5 miljoen een te dure gok. Daarnaast zie ik die 11 gele kaarten van Pröpper van vorig jaar meer als incident. Andere jaren pakte ie maar 4 of 5 gele kaarten in het hele jaar.

Op het middenveld durf ik de keuze Stengs/Lingr niet aan. Verwacht dat Stengs er nu nog wel in blijft maar na een paar slechte wedstrijden zou die vervangen kunnen worden door Lingr. Vind ik een dure gok voor 3,5 miljoen. Daarnaast vind ik Eiting een gok, maar dat vind ik kunnen voor 2 miljoen. Ik zie die bij niemand in de opstelling voorbij komen maar is potentieel een puntenpakker. Vorig jaar bij Volendam al goed voor 3 goals en 10 assists. Mocht ie toch op de bank komen is m'n middenveld denk ik breed genoeg om dat op te vangen.

De aanval is voor mij echt een pijnpunt. Hier hebben de Jong, Lang, Ivanusec en Bergwijn ook al in gestaan. Bij de de Jong ben ik bang voor blessures (hij is toch al wat ouder) en dat ie daarom veel gespaard zal worden tegen de mindere ploegen om in de CL te kunnen spelen.

RvhC74

'@Peli

Eindelijk weer een post van je. Je wordt hier gemist. Nog ff samen sparren over keuzes? Stuur mij maar ff pb dan

1 2 ... 177 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.