Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 178 ... 273 274
Peli

'@RvhC
"Missen" lijkt me enigszins overdreven.
Ik zal zo afentoe wel een reactie plaatsen hier.
Maar aangezien ik mijn team al 100% klaar heb, hoef ik niet meer te puzzelen en dus ook niet te sparren.

Laatst gewijzigd
Bobby37

'@ralfinho

Ik heb zelf geen hoge verwachtingen van bergwijn. Laat sinds de goede start van vorig seizoen eigenlijk al heel lang niets zien. Luuk de Jong schiet ze er momenteel lekker in.
Verder loopt Ajax momenteel een stuk minder dan PSV.

Ik zie ajax bijvoorbeeld niet winnen van twente en feyenoord en dan is het daar crisis. Je geeft als argument dat ze niet de drukte hebben van de CL, maar spelen toch ook gewoon Europees op donderdag? Dus lijkt me net zo druk.

Tenzij je verwacht dat Ajax op korte termijn ineens gaat draaien zou ik niet bergwijn gaan, lijkt me zonde van het geld.

Ben Van Heck

Gimenez - Lang (met Buurtmeester, Zagre en Pandur)
Ivanusec - De Jong (met Stengs, 500k verdediger en van Gassel)

Enige dillemma nog. wie o wie maakt me los??

Laatst gewijzigd
Ruhs49

'@Ben Van Heck wil je verschil maken kies je optie 2, wil je meer zekerheid kies je optie 1.

RvhC74

'@ Peli

Ook hier denk dat ik mijn team definitief klaar heb staan. Ben natuurlijk wel benieuwd naar je keuzes 😉😉😉

Peli

'@RvhC
Mijn keuzes ga ik dit jaar tot na de deadline voor me houden ;-)

Ben Van Heck

hahahaha

Sies

Met mij kan je ze prima delen Peli, ik heb er vorig jaar ook mn voordeel niet mee gedaan! ;)

RvhC74

Ook prima jammer maar ik respecteer je keuze natuurlijk daarin. Ook ik geef mijn team niet (volledig) prijs. Iedereen moet ook zijn eigen keuzes daarin maken

Peli

Sommigen hier willen net iets te graag dat anderen de keuzes voor hen maken, onder de noemer "sparren" 😁
Dat laat ik dit jaar aan me voorbij gaan.

Oké, 1 open deur dan.... uuh, ik bedoel tip van de sluier:
Ook ik heb nul Ajacieden.

RvhC74

'@Peli

Ook ik ervaar dat.

En idem 😉

Sies

Jullie hoeven echt niet heel je team prijs te geven @RvhC en @Peli.

Ik wil alleen weten wie jullie als keepers hebben, wie in de verdediging, op het middenveld en in de aanval.

steven20

Hahah. Gaat lekker hier!

BartB

Ik zie bij niemand de naam Lingr van Feyenoord in de opstelling staan maar wel heel vaak Stengs. Ik ben benieuwd waarom die keuze? Lingr is naar mijn idee toch gehaald als dé nieuwe nummer 10. Beide kosten €3,5 miljoen.

Ik zou sterker neigen namelijk naar eerder Lingr in m'n team opnemen dan Stengs.

Ben Van Heck

lingr is natuurlijk wel heel erg gokken. stengs heeft al 4 basisplekken gehad. bovendien denk ik dat lingr dan wel vaker in de CL verkozen wordt. op de een of andere manier vind ik stengs een echte eredivisiespeler ofzo

ralfinho77

Ik hoor niemand hier over fc Utrecht. Die hebben echt een zwaar programma gehad en met Jans kan het alleen maar beter gaan. In de categorie 2 miljoen wel een aantal optie zoals el karouani, Bozdogan, seuntjes. Hoe denken jullie daarover?

Peli

Pinotkourov heeft al een paar keer geprobeerd een lans te breken voor FCU spelers. Maar weinig tot geen respons. Dus denk dat er weinig animo is voor spelers van de club uit de Domstad.
Begrijpelijk ook wel, veel te onzeker/onduidelijk allemaal. Lastig om daar je keuzes op te baseren.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Ik zou graag met Rene van het cafe willen sparren!

BartB

'@Ben Van Heck, Alleen was Lingr toen nog niet bij Feyenoord. Dus Stengs had toen nog niet echt concurrentie. Die 4 basisplaatsen zijn daarmee naar mijn idee niet heel relevant.

Sies

Nee KissMyAce2.0, jij zou met Rene IN het Cafe willen sparren

RvhC74

'@Kiss My Ace

Je weet mij te vinden toch via een pb

Een tip, mij. Team krijg je niet 😉😉😉

Ruhs49

Dilemma op donderdag:
De Jong en Sahraoui
OF
Ivanusec en Lang
OF
Ivanusec en Lozano

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Optie 1 @ruhs49

steven20

Van Utrecht vind ik Flamingo en Bozdogan goede spelers, maar idd geen idee wat met zoveel spelers de eerste 11 worden. Blijft dus een gok waar ik denk ik liever vanaf blijf.

Ter Avest maar 1,5 miljoen en geen concurrentie meer van Klaiber..

@Ruhs49

Optie 3

Ruhs49

Oeh spannend, twee totaal verschillende reactie van mensen die het spelletje wel snappen.

Ben benieuwd wat anderen hier kiezen.

1 2 ... 178 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.