'@ralfinho
Ik heb zelf geen hoge verwachtingen van bergwijn. Laat sinds de goede start van vorig seizoen eigenlijk al heel lang niets zien. Luuk de Jong schiet ze er momenteel lekker in.
Verder loopt Ajax momenteel een stuk minder dan PSV.
Ik zie ajax bijvoorbeeld niet winnen van twente en feyenoord en dan is het daar crisis. Je geeft als argument dat ze niet de drukte hebben van de CL, maar spelen toch ook gewoon Europees op donderdag? Dus lijkt me net zo druk.
Tenzij je verwacht dat Ajax op korte termijn ineens gaat draaien zou ik niet bergwijn gaan, lijkt me zonde van het geld.
Ik zie bij niemand de naam Lingr van Feyenoord in de opstelling staan maar wel heel vaak Stengs. Ik ben benieuwd waarom die keuze? Lingr is naar mijn idee toch gehaald als dé nieuwe nummer 10. Beide kosten €3,5 miljoen.
Ik zou sterker neigen namelijk naar eerder Lingr in m'n team opnemen dan Stengs.
Pinotkourov heeft al een paar keer geprobeerd een lans te breken voor FCU spelers. Maar weinig tot geen respons. Dus denk dat er weinig animo is voor spelers van de club uit de Domstad.
Begrijpelijk ook wel, veel te onzeker/onduidelijk allemaal. Lastig om daar je keuzes op te baseren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.