Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 179 ... 273 274
BartB

'@Ruhs49,

Persoonlijk durf ik het niet aan om de Jong te nemen. Gezien de leeftijd van de Jong heb ik het gevoel dat die in veel makkelijke Eredivisie potjes gespaard gaat worden om in de CL te spelen. En dat zijn juist de potjes in de Eredivisie waar je spits wél in de basis wil hebben.

Optie 2 en 3 is naar mijn idee om het even. Als Lozano de concurrentiestrijd met Bakayoko wint levert ie denk ik meer punten op dan Lang. Lang daarentegen heeft minder concurrentie en lijkt zekerder van z'n basisplaats.

mas22

https://www.soccernews.nl/news/smaakmaker-en-steunpilaar-verdwijnen-uit-basiself-psv/

doe er je voordeel mee

@ruhs49: optie 3

@ralfinho77: ik vind Flamingo de meest interessante optie bij Utrecht. Ik zie best veel redenen om iemand van Utrecht te nemen, ga het alleen zelf niet doen.

Ik zie trouwens hier en daar de naam van Tahirovic langskomen. Het kan natuurlijk geweldig uitpakken, maar niets in zijn stats laat zien dat hij een goede Scorito speler zou kunnen zijn. Hetzelfde geldt trouwens ook voor Schouten. Ik zal er ver van wegblijven.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Peli

Ik wou jou een PB bericht sturen maar dat lukte mij neit omdat ik de inbox niet kan lezen dus ook niks versturen. Had een heel verhaal getypt haha.

Laatst gewijzigd
Peli

'@mas22: Bruikbare info. Thanks.

@danusz1986: Tsja...

KissMyAce2.0

Peli ik ben bezig met een sollicitatie. Wil jij mijn brief even nakijken?

Peli

Haha.... Alleen jij mag dat KissMyAce2.0
Stuur maar door hoor, factuurtje volgt later wel.

robkuh84

Even los van de spelers, Wat vinden jullie de beste formatie voor dit spel?
4-3-3
3-4-3
3-5-2

Daarnaast: Wie van de twee zou jullie voorkeur hebben en vooral waarom: De Wit (AZ) of Vlap (Twente)

Ben Van Heck

Laatste dillemma: Pandur en Buurmeester / van Gassel en van den Berg (zwo)

Peli

Ik neem aan dat het om je 6e middenvelder gaat @Ben.
Dan Pandur + Buurmeester.

mas22

'@robkuh84: vind dat er voor zowel de Wit als voor Vlap veel te zeggen is. Vlap heeft vorig seizoen een matig jaar qua rendement gedraaid maar lijkt nu beter op dreef en heeft in het verleden bewezen te kunnen scoren. De Wit is goed begonnen en ook elk seizoen goed voor zijn goals, maar ook voor wat kaarten. Het is wat mij betreft om het even, ik ga zelf voor de Wit.

3-4-3 of 3-5-2 zijn normaliter de beste opties. Ik denk dat 3-4-3 het meest gekozen zal worden.

Laatst gewijzigd
steven20

'@Ben van Heck

Pandur en buurmeester idd

Ik zit nog met hetzelfde als gisteren

Luuk en Tielemans
Of Lozano en Stengs

hansotjes

'@Steven20
Ik zou voor Luuk en tielemans gaan dan. Stengs vertrouw ik er niet op dat hij zn plek behoudt

Ben Van Heck

Steven ik kan je pm niet antwoorden ivm te volle inbox…

Peli

'@steven20
De combinatie Lozano+Stengs heeft een (veel) hoger puntenplafond dan Luuk+Tielemans.
Als je wèl voor Luuk kiest (wat volkomen te verklaren zou zijn), dan zijn er in de 1.25-1.75 categorie wel "leukere" spelers te vinden dan Tielemans trouwens.

steven20

Tnx! Vitesse heeft wel een relatief gunstig programma.

@Ben van Heck even je berichtje in de inbox aanklikken en dan verwijderen in plaats van aanvinken.

mrtheyoung

Ik lees altijd veel maar reageer zelfden of weinig, betreft de discussie luuk, gimenez en pavlidis, je kan ze prima allemaal meenemen , mis krijgen ze wel is rust maar nooit alle 3 tegelijk die kans is bijna nihil, als je een ivanusec ipc gimenez neemt, ivanusec krijgt ook zn rust momenten, zeker als je ziet hoeveel vleugelspelers een fey heeft. Als je rekening moet gaan houden met europees voetbal kan je net zo goed niemand van de europese teams nemen.

Zo valt er voor alles wat te zeggen, speelt lozana europees en bakayoko in t weekend? Spelen dest en v aanholt alles? AZ heeft ook zat spelers om te schuiven. Ik neem gewoon alle toppers mee , aangevuld met de goedkope basisspelers die al wat vaker de revue zijn gepasseerd hier.

Laatste tip, je kan overal bezuinigen behalve op de aanvallers, punten kosten munten.

Fietsbel

Grootste hoofdbreker hier is:

- Ivanusec met Dest
- Lozano met Geertruida

Combinatie niet mogelijk, anders moet ik gaan snijden elders.

Laatst gewijzigd
steven20

Die 2e!

Welke verdedigers van 1,5 miljoen zijn interessant? Ook kijkend naar het schema?

Ter Avest best interessant en een bakari verwacht ik weinig assists van..

Peli

'@steven20
Afhankelijk van je andere verdedigers natuurlijk. Maar GAE heeft een vrij aardig programma.
Leg dat eens naast de programma's van je andere verdedigers en check of het mooi samenvalt.

Sies

'@Peli, al ik het goed herinner ben jij ook een Feyenoord man. Welke middenvelders denk jij dat met enige zekerheid veel gaan spelen? Wiefer is voor mij 100%, Timber doet het nu goed en lijkt de enige die op 8 uit de voeten kan. Maar de puntenpakkers zijn normaal gesproken Stengs en Lingr, maar ik durf ze eignlijk niet aan ivm speeltijd, wat jij?
Heb nu Wieffer in mn team en wil eigenlijk upgraden naar Stengs, weet alleen niet of ik dit durf.

Peli

'@Sies, correct.

En ja, Wieffer is een zekerheidje.
Van de rest weet ik net zo min als jij of ze veel gaan spelen.
Al vergis je je dat Timber de enige is die op 8 kan.

Sies

Ik zeg ook lijkt ;)

Ga denk ik gewoon voor zekerheid met Mats!

RvhC74

Oké dan ga ik een probleem stelling neerleggen:

Optie1
De Jong plus Ivanusec

Of

Optie 2
Gimenez plus Lozano
Plus kleine downgrade naar je 5/6 middenvelder/verdediger/aanvaller

Zeg het maar

Ben Van Heck

Verwachten jullie allemaal meer van Lozano? Zie weinig lang voorbij komen, die er bij mij wel instaat...

Peli

'@RvhC
Dat dilemma heb ik pas 824x voorbij zien komen....

Laatst gewijzigd
1 2 ... 179 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.