Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 180 ... 273 274
RvhC74

'@Peli

Dat is geen antwoord op de vraag whahahaha

Ik blijf bij mijn allereerste keuze die ik gemaakt heb ( en weer vaak genoeg gewijzigd had)☺☺☺ 1e ingeving is de beste toch

steven20

Nou ik heb mn team rond. Nu is de kunst ervan af te blijven.
Mochten nog mensen willen sparren, wees welkom. Of ik mn team deel is een tweede.

hansotjes

'@RvhC
Heb zelf gekozen voor Luuk & Ivanusec
Lozano vind ik sws te tricky met bakayoko.

@Fietsbel
Ben geen fan van dest of lozano dus lastig haha

@Sies
Ik verwacht wel dat timber zn puntjes gaat pakken, idd op 10 lekker van afblijven en mats speelt toch stuk achteruit meer (al spelen ze tegen slechte ploegen wel met 2 nr's 8 lijkt t dit seizoen)

joris dor

Hoi, zoals velen zullen herkennen ben ik opnieuw beginnen puzzelen aan men ploeg.

Dit heb ik momenteel staan:
Benieuwd naar jullie bedenkingen of oordelen over mijn bepaalde gokjes.

Benitez
Pandur

Geertruida
Sugawara
Proper
Isimat Mirin
Horemans'( exc)

Vlap
Steijn
Willumson
V Ginkel
Kitolano
Tahiri

Gimenez
Pavlidis
Lang
Sahraoui
Ould Chickh

stefbeukers

Hoe staan jullie tegenover het selecteren van spelers van dezelfde club, in dezelfde linie? Er vanuit gaande dat het spelers zijn die tegelijkertijd kunnen spelen.

Vlap & Steijn, Hancko & Trauner, Veerman & Saibari

steven20

'@stefbeukers

Dat kan natuurlijk goed uitpakken. Zie twente vorig jaar.

RTB117

Hoe erg is het als een Lozano, Lingr of Ivanusec e.d. ergens in de 2e helft erin worden gebracht met de extra punten die een pinch hitter ontvangt.
Het is ook interessant om te weten wat de stats zijn van doelpunten die in de eerste of tweede helft vallen. Ik heb zelf het gevoel dat er in de 2e helft meer wordt gescoord

Tujopi

Zijn er ook Heracles-volgers die wellicht meer kunnen vertellen wie de beoogde spits gaat worden? Is dat Satriano of Sankoh?

Triqo

'@Sies

Stengs kan toch ook vanaf rechts worden ingezet? Je weet met hem nooit hoe consistent die zal zijn, maar in een goed draaiend feyenoord, ben ik ervan overtuigd dat het een puntenpakker wordt

Bozenik

'@Peli
Sinds je definitieve afmelding vanwege gebrek aan leven hier, is het ineens druk geworden he? Haha.
@Stef
Ik zie daar geen probleem in. Dat je niet meerdere spelers in dezelfde linie moet nemen is zo'n wet die altijd weer in de discussies terug komt. Net als het punt dat je verschilmakers moet zoeken. Dat zijn wat mij betreft geen goede argumenten om je selectie op te baseren. Je moet 'gewoon' het beste team selecteren dat de meeste punten gaat pakken, en niet iemand anders gaan nemen omdat dat mogelijk een 'verschilmaker' gaat zijn of omdat je al iemand anders van die club in die linie hebt. Je kan hooguit zeggen dat sommige tactieken wat risicovoller zijn dan andere, maar als jij bijvoorbeeld overtuigd bent dat, binnen het geheel van je selectie, 3 verdedigers van Twente plus Unnerstall je de meeste punten gaan opleveren, zou ik ervoor gaan.

Edit: eerlijkheidshalve hou ik mezelf daar trouwens ook niet altijd aan. Irrationele argumenten spelen soms ook een rol. Zo vind ik het niet fijn voetbal kijken als ik weet dat één tegengoal mijn hele Scoritoscore verpest ;)

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Valt me op hoeveel mensen Proper in de verdediging hebben. Maar dat is toch een middenvelder?

ralfinho77

Wie zouden jullie in de categorie 2 miljoen aanraden als een 3e verdediger. Ik twijfel tussen Kohlert, el karouani of meulensteen of misschien penetra? Ik denk dat ik voor kohlert ga die speelt altijd en kan ook op het middenveld spelen. Het is ook een oud aanvaller. Wat denken jullie ervan?

Valvuillerdemoz

Köhlert, leuke optie, maar haalt toch altijd minder punten dan je in het begin van de competitie verwacht. Ik zou dan voor Penetra gaan. Maar waarom niet Bochniewicz?

Robin0h

Team staat. ( zo goed als)
Hopelijk opnaar de volgende gouden beker!

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Smal
Zagre
Kersten

Veerman
Stengs
De wit
Steijn
Buurmeester
Naujoks

Gimenez
De jong
Pavlidis
Agrafiotis
Ould-chikh

Enig twijfel gevalletje is smal. Mocht hij meer wedstrijden missen buiten Ajax, dan vervalt smal,zagre en kersten voor…?????

Giminez, de jong en Pavlidis is een no brainer.
Downgraden naar Lang/lozano/ivanusec, gaat je zo veel punten kosten, die je ergens anders niet kan goed maken. Ja misschien speler, 14,15,16. Maar dit weegt niet op. Tenzij je pech hebt met blessures

Laatst gewijzigd
mas22

'@valvuillerdemoz: daar zal pröpper wel staan dan ;)

ralfinho77

Ik lees veel van dezelfde namen en daar doe ik
ook aan mee. Mijn vraag is hoe ga je jezelf onderscheiden? Waar liggen de risico’s? Ik merk dat ik het dit seizoen lastig vind in te schatten. Wat worden de onverwachte pareltjes? En kijken jullie naar EG of laten jullie dat los?

BartB

'@Robin0h: ik vind het persoonlijk wel een erg smalle selectie als gevolg van die 15 miljoen in je voorhoede. In ieder linie heb je echt het minimaal aantal spelers om een goede 3-4-3 opstelling te kunnen maken. Er hoeft er maar 1 geblesseerd of geschorst te zijn (In welke linie dan ook) en je bent aangewezen op Excelsior en PEC keuzes.

Zonder blessures een topteam maar het lijkt me erg risico vol

ralfinho77

https://footystats.org/netherlands/eredivisie/xg

steven20

'@Robin0h ben t idd eens met Bart. Downgraden id voorhoede kan juist opleveren

Harderijder

Je kan met een dure voorhoede nog een heel goede basis 11 krijgen als je goed op fixtures je team baseert. Maar er hoeft maar iemand een blessure of rood te krijgen, of er toch even naast te staan en je hebt een probleem.
Ik kies ook voor breedte omdat ik er het beste gevoel bij heb. Maar eerlijk gezegd pakt die keuze meestal niet goed uit.

dawizz

Na lang puzzelen en sleutelen, vaak denken ik laat het zo en dan toch weer veranderen, denk ik dat dit het wordt. Ga proberen morgen niet meer te veranderen.

Ryan
Pandur

Hancko
Sugawara
Smal
Penetra
Seymor

Veerman
Saibari
Steijn
Berghuis
Neghli
Buurmeester

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Ould-chikh
Min

Schieten mag en wordt gewaardeerd

Nazgulsauron

Gimenez
de Jong
Pavlidis

Berghuis
Veerman
de Wit
Steijn

Sugawara
Geertruida
Pröpper

Olij

Over de bank wil ik het niet hebben, daar zitten de lokale bakker en slager. Iets met munten en punten, en onderscheid maken.

Baas

Ik ben er ook wel uit denk ik, vooral in verdediging en middenveld wat meer keuzes in de breedte, omdat je altijd nog met 2 spitsen kunt gaan spelen:

Olij
Pandur

Geertruida (of Hancko bij blessure zaterdag)
Dest
Sugawara
Ter Avest
Kuipers

Veerman
De Wit
Steijn
Saibari
Rommens
Neghli

Pavlidis
Gimenez
Lozano
Agrafiotis
Min

Chef83

Hierzo
Ryan
Van gassel

Geertruida
Sugawara
Penetra
Propper
Zagre

Veerman
Steyn
De wit
Lingr
Rommens
Naujoks

Gimenez
De jong
Lozano
Agrafiotis
Ould chikh

Wat vinden we ervan????? Alvast veel plezier iedereen .

KissMyAce2.0

Allemaal leuk en aardig die teams, maar ik neem het team van Peli!
Goud al in de pocket

1 2 ... 180 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.