Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 181 ... 273 274
Peli

Ga je ook nog inhoudelijk iets bijdragen op dit forum?
@KissMyAce2.0
Of blijf je alleen de gebruikelijke clown uithangen? 😁

soj

Niemand vertrouwen in Hansson v Heracles?
Toch belangrijk bij zn club helemaal nu ze 2 geblesseerde hebben voorin.
niet duur

Bozenik

Misschien nog iets om mee te nemen in de overwegingen: tot de winterstop zijn er 12 speelrondes. Daarvan zijn PSV en Feyenoord allebei 3x de eerste wedstrijd van het weekend. Ajax, AZ en Twente 0x. Bovendien zijn het voor PSV en Feyenoord relatief makkelijke wedstrijden.

5 Feyenoord - Heerenveen
6 GAE - Fortuna
7 Feyenoord - GAE
8 Volendam - Utrecht
9 PSV - Fortuna / RKC - Volendam
10 Vitesse - PEC
11 Heracles - PSV
12 Fortuna - Heracles
13 Excelsior - Feyenoord
14 Heerenveen - Almere
15 PSV - Heerenveen
16 NEC - Fortuna

Peli

Zeer bruikbare info @Bozenik
Handig voor mensen die Stengs/Lingr of Saibari picken
Heb er zelf geen seconde aan gedacht dat op te zoeken.

stefbeukers

Laatste dillema van de slotdag...

- Gimenez, De Jong, Saibari, Penetra & Olij
of
- Ivanusec, De Jong, Vlap, Hartman & Ryan
of
- Gimenez, Lang, Vlap, Penetra & Unnerstall

mas22

'@stefbeukers: optie 3

RvhC74

Mees de Wit maanden uitgeschakeld met een blessure voor degene die Wolfe overwegen

Harderijder

Zeker bedankt @Bozenik, dat is heel goede informatie.
Daarop besloten dat ik nu echt mijn team zo laat.

ralfinho77

Mijn team
Olij
Pandur
Geertruida
Sugawara
Kohlert
Kuipers
Payne
Berghuis
De wit
Steijn
Kitolano
Rommens
Koopmeiners
Gimenez
Pavlidis
De jong
Agrafiotis
Hansson

En nog tips? Ik heb gekozen voor een beetje 2 gelijke 4e middenvelder Kitolano en rommens zodat ik daar geregeld mee kan wisselen. Hetzelfde geldt voor kohlert en kuipers?

Ben Van Heck

mijn middenveld is op dit moment

steijn
rommens
veerman
de wit
neghli
buurmeester

vinden jullie dit een te mager middenveld? mijn verdediging bestaat uit 5 basisspelers, waarvan de minste 750k is. De reden waardoor mijn middenveld zo 'mager' is, is omdat ik gimenez heb genomen..

De Groot

Na heel veel puzzelen kom ik op dit team:

Unnerstal
Pandur

Geertruida
Sugawara
Propper
Pinto ( Fortuna)
Zagre

Vlap
Steijn
Veerman
Saibari
Reinders
Buurmeester

Gimenez
De Jong
Pavlidis
Druijf
Ould Chikh

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Twijfel zit bij mij in de verdediging die te mager is en Saibari…

Laatst gewijzigd
Georgeske

Mijn team:
Unnerstall
Van Gassel

Brenet
Sosa
Sugawara
El Yaakoubi
Seymor

Veerman
Berghuis
De Wit
Steijn
Kitolano
Rommens

Lozano
Pavlidis
Ivanusec
Sahraoui
Mattson

Meningen altijd welkom!

steven20

'@Ben van Heck

Oogt mij idd te mager, zeker als je vaak 343 wil spelen

BartB

'@Georgeske: Mooi middenveld en aanval. Je verdediging vind ik wel te zwak. Een geblesseerde Twente verdediger, een hele dure verdediger in een (nog) niet draaiend Ajax en 2 verdedigers van Excelsior die al 10 doelpunten tegen hebben gehad (Waarvan Seymor volgens mij ook niet zeker is van een basisplaats?)

Je hebt nu een 4e en 5e aanvaller voor 1,75 en 1 miljoen. Dat is fors en hoe vaak verwacht je ze nou echt in de basis te gaan zetten? Ik zou daar iets bezuinigen, 5e aanvaller van 500k, en iets meer versterking in je verdediging zoeken.

Ben Van Heck

'@steven snap ik ja. qua budget oogt het iig wel wat mager met neghli en rommens, maar betrapte me afgelopen jaren vaak op budget als leidraad nemen. van neghli verwacht ik wel wat, zeker gezien het programma van sparta. met mijn brede verdediging kan ik gelukkig nog altijd 433 spelen en met aanval gimenez, pavlidis en lang verwacht ik wel de nodige punten te halen. zou verder niet weten waar te besparen..

LutteleSeconden

Wat verwachten jullie van NEC? Ondanks de matige start zie ik ze wel op plek 6/8 eindigen. Redelijke selectie en goede voorbereiding gedraaid. Hoofdrollen zijn weggelegd voor Mattson en D. Proper (hele slimme speler). Ik zie die 2 wel veel punten halen.

Ruhs49

'@LutteleSeconden Proper is zeker een slimme speler en cruciaal in het spel van NEC, maar geen Scorito-speler in mijn ogen. Vaak de spelverdeler en voorassist in plaats van assists en goals. Maar prachtige speler om naar te kijken naast Schöne.

pinotkourov

Olij
Pandur

Geertruida
Smal
Sugawara
El Karouani
Bakari

Berghuis
De Wit
Saibari
Eiting
Rommens
Neghli

Pavlidis
Lozano
Ivanusec
Nicolaescu
Hansen

BartB

Ik zie NEC zeker nog wel omhoog kruipen. FC Utrecht echter ook, en denk ik nog wel boven NEC eindigen. Krijgt Jans het daar op de rit dan kan je daar ook potentieel leuke spelers van inzetten. Daarnaast heeft Utrecht al 2 topwedstrijden gehad en zijn de resterende topwedstrijden (Ajax, AZ, Feyenoord) allemaal thuis in de Galgenwaard.... Alleen durf je de gok met Utrecht spelers aan, dilemma's ;)

steven20

Mooi breed team @pinotkourov

Omewutru98

Hierbij mijn team:

Room
Pandur

Geertruida
Dest
Sugawara
Kuipers
Zagre

Veerman
De Wit
Steijn
Stengs
Rommens
Neghli

Gimenez
Pavlidis
Lozano
Agrafiotis
Sankoh

Wat vinden jullie ervan?

ralfinho77

Georgeske
Ik denk dat je iets van jouw aanval moet downgraden ter versterking van jouw verdediging. Je kan altijd 3-5-2 of 4-4-2 spelen. Nu heb je een aanvaller van 1,7 en eentje van 1 die nooit spelen. Ik zou daar wat in veranderen.

ralfinho77

Als je naar XG komen az en de eagles en Sparta er erg goed uit. Utrecht en Ajax zijn hier de tegenvallers. Houden jullie daar ook rekening mee of juist totaal niet.

Ben Van Heck

//

Laatst gewijzigd
Bvdree

Olij
Pandur

Sugawara
D Propper
Bochniewicz
Horemans
van Polen

Veerman
Stengs
Steijn
Verschueren
Willumsson
Halilovic

Gimenez
de Jong
Pavlidis
Mattson
Ould-Chick

Ik twijfel alleen heel erg tussen Stengs of de Wit (met een upgrade ergens anders)

1 2 ... 181 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.